Autoflow-Road de 500 km din Japonia ar a merge a micsora emisiile, insuficienta de muncitori și traficul.
Un drum-de-fier cu bandă rulantă ar a merge a protegui Japonia să abordeze două probleme concomitent: emisiile de gaze cu inraurire de seră și insuficienta de șoferi de camioane.
Cele mai recente planuri pentru itinerar de 500 de km dintre Tokyo și Osaka au fost dezvăluite luna sinodica trecută de Ministerul Terenurilor, Infrastructurii, Transporturilor și Turismului (MLIT).
Acestea arată că mărfurile sunt transportate fie pe benzi oricine circulă în mijlocul autostrăzilor, de-a lungul marginilor dure sau prin tuneluri subterane în vehicule electrice automate, fără șofer.
„Autoflow-Road” de 24 de ore ar a merge cara aceeași volum de marfă pe zi ca 25.000 de camioane.
Ar a merge ajunge operațional într-un decada, la un aliment estimat de până la 80 de miliarde de yeni (512 milioane de euro) pe o porțiune de 10 km, recomandabil estimărilor ziarului Yomiuri.
Neajungere de șoferi din Japonia ar a merge contine un dobanda ecologic
Drumurile automate propuse vor „răspunde la chesat logistică și vor a micsora gazele cu inraurire de seră”, utilizând în același perioada pe integral spațiul veloci-pedist, a cuvanta MLIT.
Scopul magistral al proiectului este de a a trata înrăutățirea din Japonia șofer de autocamion penuria, oricine este stimulată de îmbătrânirea rapidă a populației din țară și de reticența populației mai pastrare de a a patrunde într-o industrie cunoscută pentru salariile a scadea și otorinolaringologie a se culca.
Noile reguli oricine reduc numărul de ore suplimentare pe oricine șoferii au permisiune să le lucreze se adaugă la întârzierile de procurare.
Aiest obiect este distinct de suspect pentru produse proaspete bunaoara căpșunile și chel chinezească, oricine musai transportate pripeste ce sunt recoltate sau riscă să fie irosite sau să scadă în putere.
Peste-curcubeu 90% din încărcătura Japoniei este transportată în surpriza pe veloci-pedist.
Un invatatura proaspat al Institutului de Analiza Nomura sugerează că până în 2030, va dainui o nevoie de 35% şoferii de autocamion în Japonia în comparație cu cantitatea de marfă oricine urmează să fie transportată. Zonele rurale vor fi cele mai afectate.
Deși la o scară numeros mai geros, acestea ar a merge fi modelate pe sistemele de bandă transportoare existente utilizate în mine.
Oricare este impactul de indigo al transportului de marfă?
Forumul Internațional de Carat (ITF) estimează că transportul de marfă pansat de comerț contribuie cu prez 7% din emisiile totale de CO2 la standing total – și reprezintă aproape 30% din deplin emisii legate de caratura.
SUA, China și UE sunt în top emițători în transportul pamantesc de mărfuri, în perioada ce Japonia reprezintă aproape 3%, potrivit datelor Agenției Internaționale pentru Impetuozitate (IEA).
Japonia își invoca să își reducă gazele cu inraurire de seră emisii cu 46% până în 2030.
În perioada ce vehiculele grele, otorinolaringologie a se culca și distanțele a se culca de caratura de marfă fac dificilă utilizarea de către industrie vehicule electrice (EVs), acestea au fost introduse de unele companii pentru rute mai scurte și camioane mai a scadea.
Alte modalități de decarbonizare a transportului de mărfuri, cum ar fi utilizarea liniilor de locomotiva glonț din Japonia, combinarea camioanelor cu Carat și îmbunătățirea eficienței, sunt, de astfel, testate.