sâmbătă, aprilie 20, 2024

Un dietetician înregistrat explică diferența dintre termenii „vegan” și „pe bază de plante”

Acțiune

TImpactul daunator pe orisicare consumul de alimente de incepatura animală îl are peste mediului este de netăgăduit și, oblu continuare, mulți oameni apelează de greu scopot la mișcarea bazată pe plante pentru a a proteja la atenuarea loviturii ecologice a industriei cărnii (prep și pentru cele culturale, religioase). , diete sau condei de viață). Aiesta este un materie practic; din punctul în orisicare ne aflăm astăzi, este apriat că alimentația pe bază de plante este aoace pentru a rămâne. Cristalin anul cherchelit, Merriam-Webster a anunțat că termenul „pe bază de plante” va fi adoptat în dicționar – un icoana categoric de eforturile de cale din industria alimentară.

Dar imediat că primim deosebit ad litteram, termenii „pe bază de plante” și „vegan” au fost oaresice o zonă gri de zapaceala în cherchelit: frecvent îi auzim folosiți intersanjabil. Dar, identic dicționarului, sunt mult de a fi la fel. Analizăm ce înseamnă ele cu adevărat și cum să le folosim în mod corespunzător înainte.

Diferența dintre termenii „vegan” și „pe bază de plante”

În intaiul rând, să definim acești termeni, identic ceea ce a rosti Sfântul Graal al cuvintelor (dicționarul Merriam-Webster). Să începem cu definiția oficială nou adăugată „pe bază de plante”, în orisicare MW a optat pentru două opțiuni. În intaiul rând: „Făcut sau derivat din plante”. Gândiți-vă la burgeri pe bază de plante. Și al doilea: „Constă în conducator sau în întregime din alimente – cum ar fi legume, fructe, nuci, uleiuri și mazare – derivate din plante”. Gândiți-vă la mese pe bază de plante.

În in-locuire, „vegan” este hotarat ca „un vegetarian sever orisicare nu consumă alimente – cum ar fi hant, ouă sau produse lactate – orisicare provin de la animale”. Ei adaugă, de astfel, „cel orisicare se abține de la utilizarea produselor de incepatura animală, cum ar fi pielea”.

CITIT  Menta poate ajuta la gestionarea diabetului?

Pentru a înțelege aceste definiții și valoare absoluta în orisicare sunt utilizate într-un conjunctura profesional bazat pe nutriție, ne-am întâlnit cu Lindsey Palmer, MBA, MS, RDN, vicepreședinte pentru nutriție și relații cu industrie la Chartwells K-12. „În spatiu mea de dietetician înregistrat, am văzut acești termeni evoluând și am fost plăcut crucit să văd o creștere a numărului de oameni orisicare doresc să îmbrățișeze consumul de plante,” a rosti Palmer. Și nici ea nu este singura orisicare vede o creștere a mișcării către plante înainte. „Puteți a rosti că producătorii de alimente sunt conștienți de aceste tendințe observând explozia de produse pe bază de plante pe piață în comparație cu exclusiv câțiva ani în urmă”, adaugă ea.

Acestea fiind spuse, Palmer observă că a existat o zapaceala semnificativă în ceea ce privește termenii de predare a plantelor, cum ar fi „pe bază de plante” și „vegan”. În dexteritate ei, așa le definește: „Termenul „vegan” înseamnă că urmați o dietă fără toate alimentele de incepatura animală, inclusiv hant, produse lactate, ouă și subproduse de incepatura animală, cum ar fi untură, aspic și deslusit dragă, a rosti Palmer. Între scopot, recomandabil lui Palmer, termenul pe bază de plante este greu mai unanim. „De fire, cei orisicare urmează o dietă pe bază de plante mănâncă în rece dotatie din surse vegetale. Cu toate acestea, ei pot pierde în reluare unele produse orisicare nu sunt pe bază de plante. Aiest perioada nu este la fel de apriat hotarat ca vegan, deoarece este mai nou.”

„De fire, cei orisicare urmează o dietă pe bază de plante mănâncă în rece dotatie din surse vegetale. Cu toate acestea, ei pot pierde în reluare unele produse orisicare nu sunt pe bază de plante. Aiest perioada nu este la fel de apriat hotarat ca vegan, deoarece este mai nou.” – Lindsay Palmer, MBA, MS, RDN

Complicând și mai greu capacitatea de a a se autocarac-teriza cu ușurință acești termeni, Palmer observă că există și subcategorii dintre aceste grupuri. „Există multe variații între cei orisicare se consideră mâncători de plante, cu noi subcategorii sacagiu în mod armonios”, a rosti ea. „De mostra, veganii cu alimente crude mănâncă devreme alimente orisicare sunt crude sau gătite la temperaturi sub 118 °F; vegetarienii lacto-ovo pot pierde produse de incepatura animală, cum ar fi lactate și ouă; pescatarii mănâncă în mod asemanat vegetarienilor, dar consumă și unele fructe de rece; flexitarienii sau Consumatorii de plante sunt frecvent în conducator vegetarieni, dar pot, de astfel, să consume intamplator sau în cantități micsora unele hant, fructe de rece sau alte produse de incepatura animală.” Și sumar continuă, a rosti Palmer.

CITIT  Sănătatea inimii este mult mai mult decât ceea ce mănânci, mai ales dacă ești o femeie de culoare în America

Beneficiile pentru sănătate ale unei diete pe bază de plante

Placid de calea pe orisicare o alegeți – fie că este pe bază de plante, vegană sau un subgen dintre cele două – Palmer a rosti că există o mulțime de avantaje în adăugarea mai multor plante în regim dumneavoastră. „Mâncarea bazată pe plante se clasează în mod invariabil dintre cele mai sănătoase dintre modele de alimentație, cu beneficii inclusiv reducerea riscului de multe zacea și macrobie îmbunătățită”, a rosti Palmer.

Acestea fiind spuse, deși plantele conțin tone de nutrienți, Palmer subliniază importanța unei diete comod echilibrate. „Alimentele din plante conțin surse grozave de toți macro și micronutrienți de orisicare avem necesitatile pentru a a propasi; totuși, consumul invariabil de o categorie de alimente este memorabil, la fel ca în orisice dietă.”

Conform lui Palmer, o dietă echilibrată pe bază de plante conține: o mulțime de pite integrale, mazare și/sau leguminoase, legume, fructe, nuci și semințe. „Există câțiva nutrienți pe orisicare cei orisicare urmează o dietă sever vegană ar a se cadea a pofti să îi suplimenteze, deoarece nu sunt disponibili pe scară largă în alimentele vegetale, cum ar fi vitamina B12, custura și zinc”, a rosti Palmer. Cu toate acestea, este adecvat să consultați un profesionist din domeniul sănătății înainte de a a vari un nou spor în experienta dumneavoastră zilnică.

Un RD împărtășește cele mai importante surse de proteine ​​vegane și vegetariene:



Citeşte mai mult

Stiri în tendințe