Sunday, April 21, 2024

The Body Shop depune faliment: unde a mers totul prost?

Acțiune

„Nu s-a primenire cu vremurile”, se arată în rapoarte, în anotimp ce The Body Shop Canada Ltd. a se aseza mofluz. Vestea vine în momentul în oricine The Body Shop Canada își oferi să închidă 33 de magazine și să-și oprească operațiunile de comerț electronic, în anotimp ce încearcă să se restructureze în temeiul Legii privind falimentul și insolvența. Aiest munca vine după ce sucursala din Danemarca a The Body Shop a depus mofluz, cu 15 magazine de închis și ca la 90 de roluri urmând să fie afectate, în anotimp ce operațiunea The Body Shop din Germania a depus mofluz la Tribunalul Districtual Düsseldorf.

Afacerea The Body Shop din Marea Britanie a intrat, de asemanator, în administratie, punând în amenintare mijlocitor 2.000 de locuri de muncă și 200 de magazine, într-o nouă lovitură pentru cartierele comerciale din Marea Britanie. Retailerul, deținut de intreprindere de esential propriu Aurelius, a vestit administratori la FRP Advisory marți, 13 faur. Aurelius a spus că mutarea a fost cea mai bună regim de a a increde viitorul mărcii. Intreprindere de cumpărare, oricine deține și lanțul de îmbrăcăminte fotbal; sportul cu manusi Footasylum și Lloyds Pharmacy, a fost de soglasuire să achiziționeze The Body Shop de la conglomeratul brazilian de fard Viciu & Co la sfârșitul anului fanat, într-o tranzacție oricine a evaluat retailerul la 207 milioane de lire sterline (351,5 milioane USD). Viciu & Co deținea brandul de când l-a cumpărat de la L’Oreal în 2017. Colegii lanțuri de retail Paperchase, Cath Kidston și M&Co au intrat, de asemanator, în administratie în ultimele 18 luni, marcând și mai greu declinul sectorului de retail din Marea Britanie.

Asadar, cum a parvenit The Body Shop aoace? S-ar a merge să fie foarte aclimatizat cu mireasma bogată, cu aromă de fructe, apoi când intri în The Body Shop, retailerul online anumit special în produse fard, de îngrijire a pielii și de înfrumusețare. Cu inițiativele mijloc de sustenabilitate și ecologice, The Body Shop a fost cinevasilea dintre primele mărci de frumusețe accesibile oricine a vândut o experiență holistică, senzorială, în testarea gamei lor de săpunuri cu petunie agreabil, alături de o vastă ofertă de îngrijire a pielii și frumusețe. Atingându-și notorietatea în anii 80 și 90 sub conducerea fondatoarei Anita Roddick, afacerea a familiar o creștere de reusita de 30 de ani. În ultimii ani, The Body Shop a înregistrat o scădere abruptă, deoarece se confruntă cu concurența din ratiune apariției altor mărci etice, împreună cu o conformitate de branding și marketing slăbită, oricine nu a rezistat timpului.

Dezamăgirea L’Oréal

Lucrurile au părut pentru panglica dată să fi avere o scădere pentru The Body Shop când L’Oréal l-a preocupat în 2006. Fondatorul Body Shop Dame Anita Roddick și soțul ei Gordon au vândut afacerea lui L’Oréal pentru ca la 825 de milioane USD. În anotimp ce The Body Shop a fost consacrat pentru inițiativele mijloc ecologice și ecologice, L’Oréal nu a fost construit pe o etică similară a durabilității. Armonios rapoartelor, sub proprietatea L’Oreal, intreprindere și-a văzut schimbarea modelului de afaceri prin mutarea producției în Filipine și prin utilizarea reducerilor pentru a a incuraja vânzările. Producția în masă și volumul varsta ar fi voinic să-i fi dus pe consumatori la concluzia că blazon nu a fost atât de sustenabilă pe cât se spunea că este. Prin creșterea producției, producția de produse nedurabile bunaoara sticlele de expresiv și ambalajele din expresiv va crește, fără îndoială, ceea ce nu va fi de bun prevestire într-o populatie a urmăririi emisiilor de indigo, a aprovizionării cu transparență și a minimizării deșeurilor.

Este realizabil ca ingredientele naturale și producția de comerț just să nu fi fost în fruntea listei de priorități pentru conglomeratul de frumusețe. L’Oréal va a plasa în cele din urmă compania grupului brazilian de fard Viciu & Co pentru ca la 1.114 milioane USD în 2017, după ce CEO-ul de apoi al companiei Boynton a explicat că blazon „s-a extenuat”. La acea moment, profiturile operaționale ale The Body Shop au scăzut cu 38%, până la 49,3 milioane USD, cu vânzările în scădere cu 5%, până la 991 milioane USD în anul până la 31 neios 2016.

Faramat de concurență

The Body Shop s-ar intalni atunci cu o concurență puternică odată cu apariția altor mărci de frumusețe etică și naturală, inclusiv Lush, L’Occitane, Neal’s Yard Remedies, Rituals și The Ordinary. Tema este că astăzi, un aruncator oricine se comercializează doar pe oranduire economica durabilității mijloc nu mai deține o sens unică a mărcii, deoarece industria frumuseții se îndreaptă inca către soliditate. Eliminați elementul de sustenabilitate din blazon The Body Shop și cu ce le-a rămas? Ce oferte exclusive are Body Shop pe oricine nu le puteți obține de la un pravalie asemanat?

Prin succedare, într-un silinta de a menține cheltuielile generale, The Body Shop se trezește să promoveze în mod neschimbat produse oricine nu au încă un tamponare pe piață, în anumit în rândul Millennials și Generația Z oricine au o posibilitate de cumpărare mai noian și sunt mai obișnuiți să-și cumpere blazon. -up sau parfumuri de la branduri conduse de celebrități bunaoara Rare Beauty de la Selena Gomez sau Kylie Cosmetics de la Kylie Jenner. Odată cu o saturație tot mai noian a pieței, The Body Shop, în comparație – în anumit în ceea ce privește prețul și ofertele de produse – cu mărcile menționate mai sus, începe să devină o marcă de apoteca „glamorizată”, de lux, cu un aruncator moral oricine nu mai oferă diferențiere față de concurenții săi.

Lânguirea în concedieri

Asadar, oricine este starea The Body Shop astăzi? The Body Shop se află în mijlocul unei strategii iele de normalizare, oricine a dus la închiderea mărcii a numeroase magazine din Marea Britanie și Canada, după ce a anunțat planuri de administratie. Compania, oricine are ca la 2.200 de angajați și are 198 de magazine în Marea Britanie, a intrat în administrație în încercarea de a ajunge „stabilă banesc”, spun rapoartele. O grupare din restructurarea companiei ar a merge merge la concedierea unui număr de angajați, cu o scădere estimată a angajaților cu normă întreagă cu 40 la sută.

Probabil că cel mai bun mod de acțiune pentru The Body Shop este să nu mai lanseze foarte multe produse sau oferte de marcă similară și, în barter, să caute un mod de diferențiere, felul în oricine Lush își a plasa bombele de subteran sau cum Neal’s Yard Remedies a revoluționat îngrijirea pielii. De asemanator, Body Shop musai să se concentreze pe prezența sa online și să treacă de pe piața actuală de cadouri (oricine este sezonieră) la oferte mai veșnic ecologisti. The Body Shop are încă o imagine de reglaj vizuală puternică, deoarece consumatorii au varsta cu blazon și au o înțelegere a ceea ce este blazon. Sperăm că următoarea fază a The Body Shop se vede că confectiona un pic de rebranding pentru a-și a sosi din urmă concurenții. În fiecare caz, ascensiunea și scăderea (deocamdată) a The Body Shop ne indică în imaginea de ansamblu statistic a stării industriei frumuseții de astăzi.

Pentru mai multe asupra cele mai recente lecturi de afaceri, faceți chicotit aoace.

Citeşte mai mult

Stiri în tendințe