Sunday, April 21, 2024

Stațiile federale de încărcare pentru vehicule electrice sunt cheia pentru agenda climatică a lui Biden, dar doar 4 state le au

Acțiune

LONDRA, Ohio — În 24 de ore de la cumpărarea lui Ford Mustang Mach-E roșu, Liam Sawyer a furios într-o drumetie de camping.

Sawyer, oricine a cumpărat SUV-ul electric „pentru că cred că tehnologia este cool și autonomia este bugat de lungă”, a căutat din cadenta stații de încărcare convenabile între casa Domnului sa din Indianapolis și Allegheny Nationalnic Forest din vestul Pennsylvania.

După aproape 282 de kilometri, s-a interzis la o nouă stație publică de încărcare de la Carmaci Travel Center de-a lungul autostrăzii Interstate 70, în mars Columbus, Ohio. Stația, oricine s-a destupat la Londra, Ohio, în ningau, cu scaun încărcătoare, probabil intretine un mijloc de transport electric în aproape o jumătate de oră, în cadenta ce șoferii cumpără alimente și băuturi și folosesc facilități.

Premiu acuzație l-a costat pe Sawyer, un inginer cetatenesc de 32 de ani, aproape 20 de dolari.

Stația de încărcare din Ohio a fost creată din programul de infrastructură națională a vehiculelor electrice de 5 miliarde de dolari, pasaj a proiectului de legiuire bipartizan privind substruc-tura, adoptat de președintele Joe Biden în vinicer 2021. Peste-soare doi ani mai târziu, abia scaun state – Ohio, New York, Pennsylvania și Hawaii — au destupat posturi finanțate prin platforma.

Biden, un democratic, și-a anumit obiectivul de a inventa o rețea națională de 500.000 de încărcătoare disponibile populatie până în 2030. Porturile de încărcare ușor accesibile sunt o pasaj acordor a efortului său de a încuraja șoferii să se îndepărteze de mașinile și camioanele oricine funcționează pe benzină, oricine contribuie la dezvoltarea globală. încălzire.

Aiest silinta a devenit mai iute în această lună, deoarece administrația Biden a anunțat noi standarde de emisii ale automobilelor pe oricine oficialii le-au denumit cel mai ambițios chip de pierdere a poluării cauzate de încălzirea planetei de la vehiculele de pasageri. Îndeplinirea acestor standarde ar constrange o creștere uriașă a vânzărilor de vehicule electrice și hibride plug-in.

Vehiculele electrice au emotionat anul imbatat un record de 1,19 milioane de vânzări în SUA și au reprezentat 7,6% din piața totală a vehiculelor din SUA, în creștere de la 5,8% în 2022.

Emisiile din caratura sunt cea mai spatios sursă de gaze cu influenta de seră a națiunii.

Administrația Biden a grai că programul federativ de calificare este pe drumul cel bun. Se așteaptă ca mai multe state, inclusiv Manezi, Vermont și Colorado, să deschidă stații publice de încărcare la sfârșitul acestui an, în cadenta ce alte asupra o duzină au atribuit contracte pentru proiecte sau maidan destupat.

„Construim aiest domeniu național de la nula, colaborăm cu statele pentru a constitui planuri și vrem să ne asigurăm că avem grijă corespunzătoare pentru a a se profila bine aiest platforma”, a spus administratorul federativ de autostrăzi Shailen Bhatt într-un interviu.

„Primii doi ani au fost impotriva aplicarea regulilor corecte, implementarea planurilor”, a spus Bhatt. „Și imediat ceea ce veți zari este anul ista impotriva încărcătoarele oricine vin online.”

Ca pasaj a lansării stației naționale de încărcare, administrația Biden a instrunat 623 de milioane de dolari subvenții statelor, guvernelor locale și triburilor în carindar. Granturile vor finanța 47 de stații de încărcare pentru vehicule electrice și proiecte conexe în 22 de state și Puerto Rico, inclusiv 7.500 de porturi de încărcare.

Izolat, Walmart și alte companii private s-au lefegiu să construiască o rețea de stații de încărcare rapidă la prețuri accesibile pentru vehiculele electrice. De asemanator, programul federativ este de așteptat să servească erect inhibitor pentru alte proiecte.

„Ne angajăm să ne asigurăm că toți americanii pot încărca (vehiculele lor electrice) colo deoarece locuiesc, lucrează, cumpără, se joacă, se roagă”, a spus Gabe Klein, directorul Biroului General pentru Forta și Carat, oricine a obladui programul federativ de încărcare. .

Dar expres și unii dintre experții guvernului spun că 500.000 de încărcătoare publice nu vor fi suficiente pentru a îndeplini obiectivele ambițioase ale lui Biden în substanta de climă. Laboratorul Național de Forta Regenerabilă al Departamentului de Forta a estimat anul imbatat că SUA vor capata epilepsie de 1,2 milioane de încărcătoare publice până în 2030, un dans uriaș față de cele 175.00 de porturi publice de încărcare imediat disponibile, măsurate de Centrul de date pentru combustibili alternativi, o categorie a companiei. Departamentul Forta.

Disponibilitatea stațiilor de încărcare este cheia pentru a-i a face pe americani să cumpere vehicule electrice.

Anxietatea autovehiculului este încă un dificultate, alături de costuri. Pregiur 80% dintre respondenți au citatie îngrijorarea cu atentie la saracie stațiilor de încărcare erect argument pentru a nu cumpăra un mijloc de transport electric, conform unui foraj din 2023 de la Associated Press-NORC Center for General Affairs Research și Energy Policy Institute de la Universitatea din Chicago.

Șapte din 10 au spus că nu ar cumpăra un mijloc de transport electric pentru că durează tocmai zdravan cadenta pentru a încărca și tehnologia bateriei nu este adio.

În unele părți ale țării – în specialist zonele rurale mult de orașele ingamfa – „există cu siguranță coridoare în oricine aveți curata cu atentie la anxietatea de gamă”, a spus Bhatt. „Va a se pastra mai zdravan pentru a intelege la ei, la fel cum a bubuire mai zdravan pentru a obține invelire pentru telefonul cauza în acele locuri.”

Dar el a spus că obiectivul administrației este să aibă încărcătoare la oricare 50 de mile (80 de kilometri) de-a lungul interstatelor din SUA. Alte rețele majore de încărcare oferite de Strujnita, EVgo și Electrify America prioritizează centrele comerciale, benzinăriile și magazinele mentinere, dar călătoriile pe distanțe alungi sunt colo deoarece mulți americani percep cel mai spatios decalaj.

Pe măsură ce Biden își dublează energia curată ca pasaj a campaniei mijloc de realegere, este de remarcat faptul că Ohio, un publica swing condus de guvernatorul republican Mike DeWine, a fost cinevasi dintre primii factori în demersul de încărcare federală.

„Vehiculele electrice sunt viitorul transportului și dorim ca șoferii din Ohio să aibă criza astăzi la această tehnologie”, a spus DeWine, oricine a apărut la inaugurarea stației din Ohio în ningau.

Un platforma al Departamentului de Carat de publica, DriveOhio, a ospatare erect structură organizatorică a stației de încărcare. O stapanire de parteneriat public-privat a proptit să furnizeze banii necesari pentru intentie, după ce programul federativ a contribuit cu 80% din costul estimat de 500.000 USD până la 750.000 USD, inclusiv construcția, operarea și întreținerea cadenta de cinci ani.

„De intamplare, nu cred că acestea se mișcă extrem încet. Cred că merg extrem allegro, având în vizibilitate că sunt smeri proiecte de construcție pe oricine le implementăm la o scară interj de semnificativă”, a fatis Preeti Choudhary, directorul consiliu de ministri al DriveOhio. „Aducerea lor rapidă la sol este importantă, deoarece avem această contingență tot mai spatios de șoferi de vehicule electrice și musai să fie sprijiniți apoi când conduc în statul nostru sau în toată țara.”

Îndeplinirea cerințelor federale și a standardelor de operare este o refe-rire pentru statele cu puțină experiență în implementarea acestui tip de infrastructură, conform Loren McDonald, un analist separat oricine urmărește construcția.

Citeşte mai mult

Stiri în tendințe