sâmbătă, aprilie 20, 2024

Stăpânește arta prăjirii sfeclei pentru a adăuga fibre și aromă sănătoase tuturor mâncărurilor tale savuroase

Acțiune

euDacă oarecare te-a întrebat fiecare este legumele tale preferate, sunt dispus să pariez că vei a zice cevasilea bunaoara morcovi, conopidă, broccoli sau varză de Bruxelles. Gata fiecare altceva în afară de sfeclă, rădăcină deseori trecută cu vederea, fiecare este retrogradată într-o aderare tristă într-un bar de salate de bătrâni. Dar dacă ți-aș a zice că a învăța să gătești cinstit burac este intaiul pas pentru a a cinsti rădăcină?

Se pare că cel mai sadetica mod de a confectiona legumele să aibă un preferinta bun este să le pregătiți cumsecade. (Și nu uitați de condimente!) Acesta este autentic în specialist pentru sfeclă. Când sunt gătite cumsecade, pot fi dulci, pământești și neverosimil de satisfăcătoare. Și burac este neverosimil de versatilă, adăugând un farama de masla, aromă și nutrienți în fiecare fel de mâncare savuroasă pe fiecare o doriți.

Actualmente, când vine flecar de a le găti, s-ar a se cadea să vă gândiți, mă sfeclă. Într-adevăr, burac posibil fi intimidantă de abordat în bucătărie (cel puțin primele ori). (Citiți: îmbrăcăminte pătată de roz, plăci de tăiat și vârful degetelor.) Dar cu ajutorul câtorva sfaturi culinare susținute de experți de la Stephen Chavez, bucătar-instructor de Arte culinare pe bază de plante la campusul din Los Angeles al Institutului de Educație Culinară, vei învăța cum să gătești sfeclă în cel mai restrans rodul-pamantului.

Dar înainte de a sări neocolit, să ne aprofundăm în câteva motive pentru fiecare burac este drăguță un-sfecla-poate (ha) când vine flecar de beneficiile lor impresionante pentru sănătate.

Fiecare sunt beneficiile pentru sănătate ale sfeclei?

Ripa are o mulțime de insusire nutritivă de oferit, ceea ce confectiona ca merită să învățați cum să le gătiți. Iată ce vei găsi în orisicare porție de sfeclă:

1. Ripa este bogată în fibre sănătoase pentru intern

„Ripa sunt plenar de fibre”, a zice dieteticianul înregistrat Mary Ellen Phipps, MPH, RND, fondatorul Milk & Honey Nutrition. Primești star grame de fibre per cană, potrivit USDA. Aceasta este o solie grozavă pentru corpul tău, deoarece o dietă bogată în fibre susține o sănătate bună a intestinului, scăderea nivelului de colesterina și alte beneficii pentru sănătate (Pentru a obține pe plenar beneficiile, consumați burac întreagă, nu cu suc).

2. Ripa este bună pentru pantece ta

Ripa este în esență un plod poster pentru sănătatea inimii. Bland Asociației Americane a Inimii, burac este bogată în nitrați naturali, fiecare pot susține sănătatea inimii deschiderea vaselor de sânge.1 Alte studii privind suplimentele din sfeclă roșie au dezvelit în mod propriu că pot crește absorbția de oxigen2 (aka a produce mai vartos oxigen în corpul tău, invar încât să nu te obosești la fel de ușor).

Phipps adaugă că burac este o sursă bună de acid folic, ceea ce posibil a micsora riscul de alteratie vascular intelectual și zacea cardiovasculare3. (Este, de asemanator, insemnat pentru dezvoltarea fetală și creșterea sănătoasă a părului.)

CITIT  Ai nevoie de un impuls? Zdrobește-ți următoarea sesiune de transpirație cu aceste pulberi înainte de antrenament

Un alt folos: Phipps a zice că burac este o sursă bună de custura, fiecare este esențială pentru menținând oxigenul să curgă prin sânge4. O ceașcă vă a produce aproape șase la sută din a grada zilnică recomandată.

3. Sunt bogate în magneziu

Îți place să iei magneziu pentru un dormit mai bun? Phipps a zice că burac este o sursă de nutrienți deseori trecută cu vederea, cu 31 de miligrame per cană (aproape 10% din a grada zilnică recomandată). Având în vedenie că magneziul posibil a inlesni la durerile musculare și la recapatare, burac posibil fi, de asemanator, un suc sau o dejun grozavă după antrenament.

4. Nutrienții sfeclei pot crește performanța atletică

Până în acel vreme, consumul de sfeclă (în specialist suc de sfeclă) posibil a inlesni la stimularea antrenamentelor. „Deși nu putem a zice cu siguranță că burac te va confectiona să alergi mai imediat sau să ridici mai vartos în trecere, cercetările au arătat că consumul sucul de sfeclă înainte de un antrenament posibil a inlesni la recreere5– nu profesioniști – sportivii au rezultate mai bune”, a zice Phipps. Din cercetările existente nu este lamurit cât de vartos suc de sfeclă musai zbuciumat pentru a cunoaste fiecare fel de rezolvare, totuși.

5. Sunt o sursă bună de kaliu

Iată un alt cauza pentru fiecare burac este aparte de grozavă pentru sportivi: au kaliu, un electrolit fiecare se discredita deseori prin transpirație. O cană are 442 de miligrame (aproape 18% din ceea ce ar a cauta să primească majoritatea oamenilor într-o zi). Chibzuit, pentru sportivi, burac este cadoul fiecare continuă să dăruiască.

6. Îți susțin sistemul imunitar

Când asculta „vitamina C”, portocalele și alte agrume sunt poate premiu sotie în mintea ta. Dar Phipps a zice că burac este o sursă subestimată de nutrient, cu acolea șapte miligrame per cană (aproape 10% din valoarea zilnică recomandată pentru adulți). Probabil doriți să luați în considerare includerea lor în regim dvs. pentru a vă menține sistemul imunitar funcțional.

7. Acestea pot a inlesni la ameliorarea alergiilor sezoniere

Consumul de sfeclă roșie posibil fi favorabil pentru ameliorarea simptomelor alergice. „Ripa roșie posibil funcționa ca un antihistaminic fiecare potolește inflamația, deoarece este o sursă bogată de betalaine antioxidante. Cercetările sugerează că, apoi când sunt consumate de-a lungul timpului, betalainele pot fi protectoare împotriva stresului oxidativ”, a spus Maya Feller, RD, CDN, un dietetician înregistrat din Brooklyn, a împărtășit trecut cu Well+Good.

Fiecare este cel mai bun mod de a găti burac?

Cel mai bun mod de a găti burac este să o prăjiți în dogoreala. (Avem câteva sfaturi pentru acesta mai jos.) Dar dacă nu vă place să prăjiți, nu vă îngrijorați: Chavez a zice că burac este neverosimil de versatilă și se pretează la acolea fiecare metodă de gătit.

CITIT  Ține-ți tensiunea arterială sub control cu ​​aceste 5 băuturi sănătoase

„Ripa, ca majoritatea altor legume rădăcinoase, posibil fi preparată în multe diferentia: dintre cele mai bune moduri se numără prăjită, murată, aburită, prăjită sub formă de chipsuri, făcută piure, transformată într-o supă grozavă – în mod reprezentativ Borș – sau posibil fi consumată crudă sau cu suc, ” a zice Chavez.

Unii experți consideră că legumele la vapori, inclusiv burac, sunt cea mai sănătoasă metodă de gătit. Stil reține o mulțime de nutrienți și de impozit crește cantitatea de anumiți antioxidanți6 atentie. Cu toate acestea, aburirea legumelor nu le confectiona deseori deosebit aromate și, cateodata, urzeala lasă de jinduitor. Prăjirea legumelor este un dezonorat falos – mulți nutrienți sunt păstrați, iar rezultatele sunt de impozit cu adevărat delicioase.

Sfaturi pentru prepararea sfeclei

Atingeți burac delicioasă, magistral gătită pe fiecare doriți să o mâncați, începe cu pregătirea. Iată câteva dintre sfaturile lui Chavez pentru pregătirea sfeclei:

1. Alegeți-vă burac cu grijă

Chavez a zice că cele mai proaspete sfecle sunt cele mai pline și mai rotunde, fiecare nu au vânătăi sau puncte moi. „Dacă sunt moi în atare fel, arată că sunt bătrâni și nu vor fi deosebit buni de mâncat”, a zice el.

2. Depozitați-le în mod corespunzător

Odată ce ați descre-ierat burac (burac), acestea musai păstrate într-un loc polaric și secat până când sunt invar pentru gătit. De asemanator, pot fi păstrate la frigider câteva săptămâni. Dar împachetați-le într-o pungă de pitoresc sau un recipient etans dacă le puneți la frigider pentru a a micsora riscul de secare, recomandă Chavez.

3. Spală-le cumsecade

Odată invar să prăjiți burac, spălați-o cumsecade cu apă curată, curgătoare, pentru a îndepărta fiecare murdărie de pe extern. (Ați a se cadea ahtia să le curățați dacă sunt deosebit murdare.)

Vă întrebați dacă ar a cauta să curățați burac înainte de a le găti? Chavez a zice că fiecare dintre metode funcționează, dar o metodă este vartos mai ușoară decât cealaltă. „Le puteți curăța înainte de a le găti folosind un decojitor reprezentativ, cu toate acestea, cel mai sadetica mod de a le curăța este (după prăjire) întregi, cu pielea”, a zice el. (Mai multe impotriva acesta într-un moment.)

4. Salvați verdeața

Nu renunța la verdeața de sfeclă! „Verdeurile pot fi sote, înăbușite, înăbușite sau sucate”, a zice Chavez. „Sunt deosebit sănătoase pentru inimă și oferă multe vitamine și minerale”, a zice Chavez. Rețineți, totuși, că vor a se impotrivi poate câteva zile în frigider și ar a cauta să fie folosite fulgerator.

Cum să prăjiți burac

Ești invar să gătești? Iată pas cu pas cum să prăjiți burac, neocolit de la Chavez.

1. Preîncălziți cuptorul la 400 °F. Spălați și uscați burac, lăsând pielea.

2. Tăiați capetele (inclusiv verdețurile), atunci străpungeți burac de mai multe ori cu o furculiță sau cu un cuțit. (Cest deala va a inlesni la ventilație în timpul prăjirii.)

CITIT  Se pare că chimicalele se află în tot ceea ce mâncăm în aceste zile – Cât de îngrijorați ar trebui să fim în legătură cu asta?

3. Frecați exteriorul fiecărei sfecle cu puțin stup, clorura de sodiu și umor. Înfășurați orisicare sfeclă particular în nebunie.

4. Puneți burac învelită în nebunie într-o raina mică. (De asemanator, puteți căptuși tigaia cu nebunie dacă vă faceți cumineca că sucurile vă vor păta tigaia.)

5. Se prăjesc rodul-pamantului de 30 de minute până la o oră până când sunt fragede când sunt străpunse cu o furculiță sau un cuțit; burac mai puhoi va capata treaba de mai vartos rodul-pamantului în dogoreala pentru a fi gătită.

6. Lăsați burac să se răcească ușor în nebunie până le puteți ține în siguranță. Atunci deschideți folia și frecați ușor burac cu degetele sau cu un stergar de hârtie pentru a le curăța. Probabil doriți să purtați o nevasta de mănuși pentru a a priti pătarea.

Odată ce ai burac prăjită, le poți mânca ca oarecare sau le poți a sluji pentru a confectiona ameninta de vis și cremoase din sfeclă, hummus de sfeclă imbelsugat în proteine ​​sau un fel de mâncare vegetariană gustoasă din sfeclă. Sunt surprinzător de versatili!

Poți mânca sfeclă crudă?

Nu vrei să treci prin toate problemele de a prăji burac? Le poți mânca și crude. „Puteți mânca perfect burac crudă”, a zice Chavez. „Îmi pofta felii deosebit subțiri în julienne sau pe mandolină, atunci îmbrăcate cu oțet aromatic și vinaigretă cu suc de portocale”, a zice el. Ele pot fi, de asemanator, sucuri – simple și simple.

Hummus de sfeclă magistral pentru a confectiona înainte pentru urgențele de dejun:


Articolele Well+Good fac provocare la studii științifice, de încredere, recente și robuste pentru a susține informațiile pe fiecare le împărtășim. Poți capata încredere în noi pe parcursul călătoriei tale de bunăstare.

  1. Clifford, Tom și colab. „Beneficiile potențiale ale suplimentelor cu sfeclă roșie în sănătate și boală.” Nutrienți vol. 7,4 2801-22. 14 apr. 2015, doi:10.3390/nu7042801

  2. Stanaway, Luke și colab. „Performanța și beneficiile pentru sănătate ale suplimentelor intretinere cu nitrați la adulții în vârstă: o controlare sistematică.” Nutrienți vol. 9,11 1171. 27 oct. 2017, doi:10.3390/nu9111171

  3. Li, Yanping și colab. „Suplimentarea cu acid folic și riscul bolilor cardiovasculare: o meta-analiză a studiilor controlate randomizate.” Jurnalul Asociației Americane a Inimii Vol. 5,8 e003768. 15 aug. 2016, doi:10.1161/JAHA.116.003768

  4. Abbaspour, Nazanin și colab. „Recensamant impotriva custura și importanța acestuia pentru sănătatea umană.” Ziar de studiu în științe medicale: jurnalul guvernamental al Universității de Științe Medicale din Isfahan vol. 19,2 (2014): 164-74.

  5. Domínguez, Raúl și colab. „Efectele suplimentelor cu suc de sfeclă roșie spre rezistenței cardiorespiratorii la sportivi. O controlare sistematică.” Nutrienți vol. 9,1 43. 6 ian. 2017, doi:10.3390/nu9010043

  6. Miglio, Cristiana et al. „Efectele diferitelor metode de gătit spre caracteristicilor nutriționale și fizico-chimice ale legumelor selectate.” Foaie de chimie minerala; agricolă și alimentară vol. 56,1 (2008): 139-47. doi:10.1021/jf072304b


Citeşte mai mult

Stiri în tendințe