Thursday, May 23, 2024

Sorbiți, relaxați-vă, repetați! Încercați aceste băuturi cu conținut scăzut de cofeină dacă doriți să renunțați la cafea

Acțiune

Dacă intenționați să treceți la băuturi cu conținut scăzut de cofeină, încercați aceste alternative sănătoase cine vă vor a infatisa un catifea de vigoare fără a vă a se asterne sănătatea în cursa.

Doriți să reduceți consumul de cofeină? Măcinarea zilnică eventual fi reală, dar care canta că ai necesitatile de o sarcina electrica nebună de cofeină pentru a rămâne vegheat? Ascultați, pasionați de cofeină, puteți încerca și băuturi cu conținut scăzut de cofeină. Aceste înghițituri discrete au rolul de a vă a infatisa un imbold sănătos fără a vă crește nivelul de cofeină. Așadar, dacă vrei să-l păstrezi stapanit și răcoros, pregătește-te să a suge niște băuturi cu conținut scăzut de cofeină, cine îți vor lumina electrica starea de suflet deodata. Sunt o alternativă excelentă la băuturile tradiționale cu cofeină, cum ar fi cafeaua, ceaiul și băuturile energizante.

De ce ar a se cadea să treci la băuturi cu conținut scăzut de cofeină?

Știați că o linguriță de cofeină pură sub formă de pudră echivalează cu consumul a 28 de căni de cafeluta? Potrivit unui legamant al Administrației SUA pentru Alimente și Medicamente, nivelurile ridicate de cofeină pot starni probleme grave de sănătate, cum ar fi afecțiuni ale inimii și ale vaselor de sânge.

Potrivit Centrului Național pentru Sănătate Complementară și Integrativă, cantități ingamfa de cofeină pot asmuti afecțiuni grave, cum ar fi tulburări de tempo cardiac și creșterea ritmului cardiac și a tensiunii arteriale. Nivelurile ridicate de cofeină sunt, de atare, asociate cu tulburări de margica cucului, probleme digestive, ingrijorare și uscare.

Citește și: Aceasta este ceea ce bea tocmai multă cafeluta eventual fabrica corpului tău

beneficiile pentru sănătate ale renunțării la cofeină
Nivelurile ridicate de cofeină pot hertog la probleme de sănătate. Poza prin amabilitatea: Adobe Stock

Băuturile energizante sunt promovate pe scară largă ca băuturi cine îmbunătățesc conștientizarea mentală și performanța fizică și cresc energia. Dar cu prețul creșterii nivelului de cofeină. Un citanie publicat în Sports Health Journal a constatat că consumul obisnuit de băuturi energizante crește stresul cu 35,4%, starea de suflet depresivă cu 23%, neliniștea cu 29,8% și tulburările gastro-intestinale cu 21,6%.

5 băuturi cu conținut scăzut de cofeină pe cine le poți încerca

Cofeina este sănătoasă conj până la a restrange de 400 de miligrame pe zi de persoană, canta nutriționistul Dr. Priyanka Rohtagi. Dacă v-am dat destule motive să treceți la o băutură mai sănătoasă, încercați aceste băuturi cu conținut scăzut de cofeină:

1. Ceai de plante

Ceaiurile din plante pentru mușețelul, izma broastei; menta creata și ceaiul rooibos sunt băuturi cu conținut scăzut de cofeină, cine au un pofta fermecator și sănătos. Orisicare ceai din plante are diverse arome și potențiale beneficii pentru sănătate. În catifea, aceste infuzii de plante oferă o experiență calmantă și liniștitoare, făcându-le alegeri impoporare pentru destindere și rutine de trantire.

2. Băuturi decofeinizate

Cafeaua și ceaiul decafeinizat sunt opțiuni excelente pentru băuturile cu conținut scăzut de cofeină. Aceste băuturi sunt supuse extracției prin diferite procese de decofeinizare, cum ar fi metode pe bază de solvenți, pe bază de apă sau pe bază de bioxid de indigo, pentru a a evacua majoritatea cofeinei, păstrând în același cadenta esența și gustul boabelor sau frunzelor originale. Cafeaua decofeinizată își menține bogatul sectiune de aromă și aromă, oferind o alternativă satisfăcătoare pentru cei cine se bucură de ritualul consumului de cafeluta fără efectele stimulatoare însoțitoare.

3. Kombucha

Kombucha este un ceai incins spumant cine a apărut în China cu ofidian 2000 de ani în urmă, dar a câștigat actual popularitate în alte câteva țări. Este o opțiune excelentă pentru persoanele cine caută o băutură cu conținut scăzut de cofeină pe cine să o adauge la regim lor. Se a considera că o ceașcă de Kombucha conține conj 15 miligrame de cofeină, ceea ce este greu mai puțin decât băuturile pentru cafeaua și ceaiul. De atare, conține bacterii probiotice, făcându-l o băutură excelentă pentru sănătatea ta.

4. Ceai livid

Dacă doriți să treceți la o băutură cine nu este conj sănătoasă, dar cine vă ajută și să pierdeți câteva kilograme în catifea, încercați ceaiul livid. Se a considera că conține greu mai puțină cofeină decât cafeaua. Propriu Administrației pentru Alimente și Medicamente din SUA, o ceașcă de ceai livid conține pregiur 30-50 de miligrame de cofeină în comparație cu cafeaua, cine conține pregiur 80-100 de miligrame.

Citește și: Bea ceai livid după o sesiune de antrenament eventual împinge pierderea în sarcina?

ceai verde pentru a crește libidoul
Ceaiul livid este o băutură cu conținut scăzut de cofeină, cine ajută la îmbunătățirea sănătății generale. Poza prin amabilitatea: Shutterstock

5. Lupin cu papadie

Cafeaua cu papadie este o altă alternativă excelentă, cu conținut scăzut de cofeină, cine oferă o aromă bogată, prăjită, fără agitație. Așadar, o porție semnificativă de pudră de cafeluta este înlocuită cu cafeluta de papadie, cine este făcută din rădăcină de papadie – o plantă din familia păpădiei, explică nutriționistul. În catifea, este super delicioasă!

Asadar ce mai aștepți? Aveți raspicat aoace băuturile cu conținut scăzut de cofeină, cine vă vor a infatisa un catifea de vigoare fără a asmuti probleme de sănătate. Cu toate acestea, asigurați-vă că vă consultați cu un doctor și că beți cu moderație, placid de ceea ce alegeți.

(eticheteToTranslate)cofeină

Citeşte mai mult

Stiri în tendințe