Thursday, May 23, 2024

Restricționarea dietei în numele sănătății intestinale poate exacerba problemele digestive (și de sănătate mintală). Iata de ce

Acțiune

euDacă te-ai confruntat vreodată cu probleme digestive, sunt șanse ca la un clipita dat sau celalalt să fi fost spus de un medical să urmezi o dietă de curatare sau să fi deprins pe spinare caracteristic cu tăierea diferitelor alimente sau grupe de alimente. Dietele de curatare – orisicine elimină tranzitoriu alimentele sau grupurile de alimente din regim dumneavoastră – sunt considerate „standardul de aur” pentru identificarea intoleranțelor și alergiilor mentinere în rândul gastroenterologi și alți experți în sănătatea intestinală. De ce? Sunt de fire non-invazive și nu necesită nicio testare costisitoare, ceea ce le a efectua un cinie de diagnoza ușor practicabil.

Cum funcționează dietele de curatare este că anumite alimente sunt inițial eliminate din regim ta, atunci reintroduse progresiv pentru a te a sprijini să identifici mai corect ce lucruri ar a se cuveni contribui la simptome pentru meteorism, cufureala și crampe abdominale. De paradigma, regim cu conținut scăzut de FODMAP, folosită clasic pentru cei cu sindrom de doua puncte nervos (IBS), îi obligă pe oameni să elimine anumite tipuri de carbohidrați orisicine pot declanșa simptomele IBS – atunci să le aducă înapoi careva câte careva pentru a a se zauita ce alimente pot suporta oamenii și orisicine ar a se cuveni exacerba simptomele.

Orice unitate statistica este singur și, cateodata, este trebuinta abia de câteva încercări și erori pentru a găsi abordarea alimentară potrivită pentru corpul tău.

Sunt un dietetician înregistrat, special în sănătatea gastrointestinală (GI), iar această abordare de „curatare a alimentelor” este atât de comună în domeniul meu, încât clienții mei sunt adeseori surprinși să constate că rar recomand să renunțe la alimente din regim lor. Dacă o fac, de fire este abia temporară, ca fragment a unei eliminări și reintroduceri direcționate pentru a recunoaste cu siguranta declanșatorii simptomelor gastrointestinale. De magie, îmi încurajez clasic clienții să o facă adăuga mai multe alimente în regim lor.

Pentru a fi limpede: cateodata, restricțiile mentinere pe fine alungit sunt o trebuinta medicală clară, cum ar fi în cazul unei alergii mentinere, intoleranță sau afecțiuni medicale specifice. (Nu aș a zice niciodată cuiva cu fita celiacă, de paradigma, că este cert să păstreze glutenul în regim lor.)

Acestea fiind spuse, sunt îngrijorat de cât de des oamenii cred că restricția permanentă este necesară pentru sănătatea intestinului, mai selectionat că respectarea acestor diete în absența necesității medicale samite cantari unele consecințe negative catre sănătății – și samite nici măcar să nu ofere tocmai multă imbunatatire a simptomelor.

De ce restricțiile mentinere nu sunt întotdeauna cea mai bună regim de a a ingriji problemele gastrointestinale, bland unui RD

1. Renunțarea la alimente nu abordează întotdeauna afacere de bază

Problemele digestive pot apărea din alte motive decât sensibilitățile și intoleranțe mentinere. Frecvent, rădăcina simptomelor gastrointestinale este multifactorială1ceea ce înseamnă că există o mulțime de probleme orisicine contribuie la simptomele unei persoane. Găsesc că ținând spinare Cum mâncăm este la fel de esential pentru sănătatea intestinului ca ceea ce mâncăm. De paradigma, o persoană cu IBS ar a se cuveni analiza că este de rece asistenta abordarea factorilor comportamentali2 cum ar fi tiparele și frecvența meselor, mărimea porțiilor și echilibrul diferiților nutrienți din portelan.

Privind alți factori ai stilului de viață, cum ar fi somnul, activitatea fizică și stresul psihic, samite fi, de asemanator, iluminator. Este corect anumit că stresul, absent de margica cucului și inactivitatea pot a destina motilitatea intestinală sau capacitatea corpului nostru de a mișca adevarat alimentele prin tractul digestiv. Asadar, eliminarea samite extinde atât de mult decât dacă vreunul nu doarme corect și este super stresat.

2. Restricțiile mentinere severe reduc diversitatea bacteriilor tale intestinale

S-a dovedit că bacteriile și alte microorganisme orisicine trăiesc în intern au tamponare catre tuturor lucrurilor noastre digestia și funcția imunitară la starea noastră de etanol3. În etate ce cercetarea microbiomului enteric este încă în stadiile mijloc incipiente, studiile au dovedit în mod reeditat că un microbiom enteric felurit – careva orisicine constă din multe specii diferite de bacterii – este un microbiom enteric sănătos4. De magie, multe afecțiuni gastrointestinale, cum ar fi fita inflamatorie intestinala (IBD)5 și IBS6sunt asociate cu diversitatea scăzută a microbilor intestinali.

Consumul unei game dilata de alimente vegetale procesate minimum – cum ar fi fructele, legumele, fasolea, cerealele, nucile și semințele – este una dintre cele mai bune modalități de a susține un microbiom enteric felurit și sănătos.7 Restricționarea puternică a varietății de alimente din regim ta pare să aibă efectul advers și samite dăuna de magie microbiomul enteric în etate. Privire publicată în ziar Nutrienți în cuptor 2019 a constatat că după o dietă cu conținut scăzut de FODMAP samite a micsora diversitatea bacteriilor intestinale în abia două până la trei săptămâni8. Un alt invatatura publicat în ziar Gastroenterologie clinică și hepatologie în mart 2022, a constatat că persoanele cu IBS orisicine urmau diete restrictive aveau o abundență mai mică a anumitor tulpini de bacterii „bune” în intestinul lor9ca Lactobacillus (orisicine este antiinflamator și vă protejează straja intestinală10), comparativ cu cei cu IBS orisicine nu au urmat o dietă restrictivă.

Privire publicată în ziar Nutrienți în cuptor 2019, a constatat că o dietă cu conținut scăzut de FODMAP samite a micsora diversitatea bacteriilor intestinale în abia două până la trei săptămâni.

Eliminarea acestor alimente sau grupuri de alimente tranzitoriu virtual că nu va cantari un tamponare daunator pe fine alungit catre intestinului dumneavoastră. (Când începi să adaugi alimente înapoi, bacteriile tale intestinale vor a se cuveni să înflorească.) Dar am dezvelit că restricția excesivă samite conduce la un sing defectuos în etate: cu cât elimini mai multe alimente, cu atât microbiomul tău enteric devine mai puțin felurit și cu atât este mai virtual să aveți simptome gastrointestinale neplăcute.

3. Eliminarea grupelor de alimente vă samite exprima riscului de deficiențe de nutrienți

Pe lângă beneficiul microbiomului enteric, orisicare categorie de alimente întregi, procesate minimum, conține un sectiune hranitor distinct. Dacă ai anulat mai multe alimente sau grupuri de alimente, vei cantari mai adanc să obții nutrienții clarificare de orisicine corpul tău are trebuinta pentru a funcționa optim. De magie, una dintre cele mai bune modalități de a vă a sigura că vă satisfaceți nevoile nutritive este să mâncați o gamă variată de alimente.

Nivelurile tale de tarie și claritatea mentală pot cantari un tamponare fundamental apoi când nu îți alimentezi corpul în mod corespunzător. În picler, deficiențele de nutrienți pot conduce la consecințe mai grave catre sănătății, dacă nu sunt abordate. De paradigma, cei orisicine urmează o dietă cu conținut scăzut de FODMAP pentru o perioadă prelungită fără reintroducerea alimentelor ar a se cuveni să nu primească suficiente fibre, antioxidanți, calciu, teglazau, zinc, vitamine din comasa B sau vitamina D. Nu respectă aceste componente clarificare ale dietei samite conduce la constipație. , desime minerală osoasă scăzută și oboseală.

4. Dietele restrictive pot dăuna și sănătății tale emoționale

Nu abia că dietele exorbitant de restrictive pot cantari consecințe negative catre sănătății tale fizice, dar pot cantari, de asemanator, un tamponare evocator catre sănătății mintale, având un tamponare daunator catre calității vieții. Evenimentele sociale, sărbătorile și sărbătorile de talaie sunt adeseori centrate în jurul alimentelor, iar apoi când urmați o dietă foarte de restrictivă, aceste adunări centrate pe alimente devin stresante. Planificarea și pregătirea meselor devin, de asemanator, din ce în ce mai dificile, cu cât regim dumneavoastră este mai limitată.

Dacă te confrunți cu probleme intestinale și cu restricții excesive, cu siguranță nu ești unic. De magie, comparativ cu populația generală, există o prevalență mai rece a tulburărilor de alimentație în rândul persoanelor cu afecțiuni gastrointestinale, cum ar fi IBS și IBD. Este de înțeles că întâmpinarea în mod armonios a simptomelor inconfortabile după masă samite a se aseza o tensiune catre relației tale cu alimentele, iar stresul subsidiar de a efect o dietă strictă de curatare înrăutățește adeseori lucrurile.

Nu toată lumea cu probleme digestive este un pretendent bland pentru o dietă de curatare, pretext pentru orisicine este eficient să solicitați îndrumări de la un profesionist de încredere pentru o estimare adecvată apoi când vine cuvantare de probleme de nutriție și digestive.

Nu toată lumea cu probleme digestive este un pretendent bland pentru o dietă de curatare, pretext pentru orisicine este eficient să solicitați îndrumări de la un profesionist de încredere pentru o estimare adecvată apoi când vine cuvantare de probleme de nutriție și digestive. Dieteticieni înregistrați specializați în sănătatea digestivă și alimentația dereglată pot a scrie cu dumneavoastră pentru a vă acosta simptomele și preocupările specifice în cel mai puțin limitativ mod fezabil, pentru a ocoli declanșarea comportamentelor mentinere dezordonate.

Cum ajut sănătatea intestinală a pacienților mei cu restricții minime

Din nou, alergiile mentinere adevărate și anumite alte afecțiuni medicale pot face eliminarea totală a anumitor alimente. Dar, de fire, lucrez la o seama de strategii diferite cu clienții pentru a-i a sprijini să se simtă mai corect fără a fi nevoit să renunțe la toate alimentele lor preferate.

De paradigma, dacă întâmpinați probleme cu digerarea anumitor alimente, s-ar a se cuveni să nu fie neapărat trebuinta să evitați aceste alimente pentru oricand. Toleranța noastră alimentară se samite îmbunătăți în etate, pe măsură ce microbii noștri intestinali se schimbă și devin mai eficienți în descompunerea componentelor alimentelor. Dacă aș cantari un musteriu să realizeze că consumul de soia; fasole-soia îi a efectua să se simtă neconfortabil umflați și gazoși, l-aș a se aseza să încerce să încorporeze a se micsora porții în mesele lor în orisicare zi, în loc să le taie cu totul. Creșterea treptată a dimensiunii porțiilor de-a lungul timpului i-ar a se cuveni a sprijini să învețe să tolereze fasolea – permițându-le în cele din urmă să mănânce cantități moderate fără suferințe digestive.

Taman și în cazul deficiențelor de enzime digestive, terapia de înlocuire a enzimelor samite fi disponibilă, permițându-vă să vă bucurați în reluare de alimente orisicine altcumva ar a se cuveni a da probleme digestive. De paradigma, cei cu intoleranță la lactoză pot lua pastile cu enzime lactază pentru a se a desfata în reluare de produse lactate orisicine conțin lactoză, dacă aleg aiest lucrare.

Pentru alții, anumite suplimente și modificări ale stilului de viață pot a prezenta beneficii semnificative. De paradigma, un spor de fibre solubile samite a sprijini la reglarea motilității intestinale pentru persoanele cu probleme consistente de constipație, în etate ce implementarea unui orar de masă samite fi extrem eficientă în abordarea refluxului acid.

În cele din urmă, sănătatea digestivă (și lucrurile orisicine o afectează) este complexă, iar restricția nu ar a se impune să fie singurul cinie pe orisicine îl avem în trusa noastră de instrumente pentru a a dezlega problemele. Orice unitate statistica este singur și, cateodata, este trebuinta abia de câteva încercări și erori pentru a găsi abordarea alimentară potrivită pentru corpul tău.


Articolele Well+Good fac raportare la studii științifice, de încredere, recente și robuste pentru a susține informațiile pe orisicine le împărtășim. Poți cantari încredere în noi pe parcursul călătoriei tale de bunăstare.

  1. Vaiopoulou, Anna și colab. „A se sprijini moleculară a sindromului intestinului nervos.” Jurnalul universal de gastroenterologie vol. 20,2 (2014): 376-83. doi:10.3748/wjg.v20.i2.376

  2. Cozma-Petruţ, Anamaria et al. „Dietă în sindromul colonului nervos: ce să recomand, nu ce să interziceți pacienților!.” Jurnalul universal de gastroenterologie vol. 23,21 (2017): 3771-3783. doi:10.3748/wjg.v23.i21.3771

  3. Hou, Kaijian și colab. „Microbiota în sănătate și zacea.” Transducția semnalului și terapia țintită vol. 7,1 135. 23 apr. 2022, doi:10.1038/s41392-022-00974-4

  4. Zhang, Ping. „Influența alimentelor și a nutriției catre microbiomului enteric și implicații pentru sănătatea intestinală.” Jurnalul internațional de științe moleculare vol. 23,17 9588. 24 aug. 2022, doi:10.3390/ijms23179588

  5. Shan, Yue și colab. „Microbiomul enteric și bolile inflamatorii intestinale.” Revizuirea anuală a medicinei Vol. 73 (2022): 455-468. doi:10.1146/annurev-med-042320-021020

  6. Menees, Stacy și William Chey. „Microbiomul enteric și sindromul intestinului nervos.” F1000 Privire vol. 7 Facultatea F1000 Rev-1029. 9 cuptor 2018, doi:10.12688/f1000research.14592.1

  7. McDonald, Daniel și colab. „American Gut: o platformă deschisă pentru cercetarea microbiomului în știința cetățeană.” mSystems vol. 3,3 e00031-18. 15 mai. 2018, doi:10.1128/mSystems.00031-18

  8. Hills, Ronald D Jr și colab. „Microbiomul enteric: implicații profunde pentru dietă și zacea.” Nutrienți vol. 11,7 1613. 16 iul. 2019, doi:10.3390/nu11071613

  9. Lenhart, Adrienne et al. „Efectul dietelor de eliminare catre severității simptomelor și catre microbiotei intestinale la pacienții cu sindrom de doua puncte nervos.” Gastroenterologie clinică și hepatologie: jurnalul oficialitati de practică clinică al Asociației Americane de Gastroenterologie vol. 20,3 (2022): e465-e483. doi:10.1016/j.cgh.2021.05.027

  10. Dempsey, Elaine și Sinéad C Corr. „Lactobacillus spp. pentru sănătatea gastrointestinală: perspective actuale și viitoare.” Frontiere în imunologie vol. 13 840245. 6 apr. 2022, doi:10.3389/fimmu.2022.840245


Citeşte mai mult

Stiri în tendințe