vineri, aprilie 12, 2024

Porsche Macan Turbo 2024 îmbrățișează puterea electrică

Acțiune



Porsche a făcut o mișcare îndrăzneață făcându-și cel mai interj vândut SUV exhaustiv electric și de aceea producătorul tudesc de mașini de lux își împinge strategia de produs secundar pentru posteritate. Macan este un SUV de lux adanc, dar imediat își preda să se încadreze pe diversele segmente, inclusiv spațiul de lux fotbal electric. Macanul în nouar sa formă musai să fie un SUV electric experimentat, dar și să conducă ca un Porsche adevărat. Cu siguranță, arată totuși radacina și are o formă mai simplă, cu detalii infuzate cu Taycan.

2024 Porsche Macan Turbo SGP

Are fizionomie futurist și are un fizionomie mai sportsman. Conploanțele sunt mai scurte și DRL-urile sunt și ele unități în scaun puncte cu LED-uri Matrix opționale. În altă molecula, există uși fără domeniu, iar dimensiunea roții s-a balonat la 22 de inci. Există, de invar, unele elemente de condei specifice Porsche, inclusiv un spoiler rezematoare adaptiv, clapete de răcire activă pe prizele de aer din față și huse flexibile pe sub caroserie exhaustiv etanșă.

2024 Porsche Macan Turbo SGP

La intern, beneficiile noului Premium Platform Electric (PPE) înseamnă că ampatamentul este mai inalt și există și mai greu spațiu. Interiorul este mai încăpător, cu mai greu tihna, iar imediat, spațiul pentru bagaje este de 540 de litri, în perioada ce un „frunk”, adaugă o cubaj a doua a bagajului de 84 de litri. Designul este regula Porsche, cu un fizionomie restrâns, dar, din ferice, nu toate comenzile fizice sunt sacrificate la altarul unui ecran tactil cu orificii de ventilatie, iar comenzile pentru aer condiționat sunt unități fizice. La fel ca toate cele mai recente Porsche, noul Macan are un festival de ecrane cu trei ecrane, cu un ceata de instrumente de 12,6 inchi, cu design ar-cuit, și un afișaj prin-cipal de 10,9 inchi. Macan, pentru premiu dată, are și un ecran tactil pentru pasageri la 10,9 inchi.

CITIT  San Francisco – Orașul captivant de lângă golf.

2024 Porsche Macan Turbo SGP

Noul Macan are două motrice și pauza pneumatică, în perioada ce Macan Turbo oferă imediat 639 CP și un pereche de până la 1.130 Nm. Adineauri, aceasta este o creștere uriașă a puterii și acesta înseamnă un perioada de 0-100 km/h de oare 3,3 secunde. Între perioada, Porsche Macan 4 a fauri 100 km/h în 5,2 secunde. Există o baterie litiu-ion în partea de jos a caroseriei, cu o cubaj brută de 100 kWh, iar nouar arhitectură de 800 de volți înseamnă și timpi de încărcare mai rapizi. Puterea de încărcare DC este de până la 270 kW. Bateria pesemne fi încărcată de la 10 la 80% în ca la 21 de minute la o stație de încărcare rapidă. La stațiile de încărcare de 400 de volți, un intrerupator de înaltă febra din baterie prilejui încărcarea băncii prin împărțirea efectivă a bateriei de 800 de volți în două baterii, orice cu o febra nominală de 400 de volți.

2024 Porsche Macan Turbo SGP

Macan Turbo este mai crutator la 105.300 USD, dar oferă, de invar, mai multă performanță și mai multă tehnologie, în perioada ce Porsche a cultivat din povara pentru a-și menține etosul mărcii. Dacă mașina va a da aceleași senzații de condus ca și Macanul pe benzină este o întrebare, dar pare o problema atractivă pentru a fi un mijloc de transport electric pentru pasionații de diriguire.

Citeşte mai mult

Stiri în tendințe