Thursday, May 23, 2024

Pentru smoothie-uri care stimulează digestia și echilibrează microbiomul, adăugați germeni (spune un gastro)

Acțiune

WCând vine conversatie de prepararea smoothie-urilor, există o listă scurtă de suspecți obișnuiți orisicine tind să-și facă loc în blender: buruiana-de-friguri alternativ, pudră proteică, spanac-porcesc, fructe de pădure, banane. Dar Will Bulsiewicz, MD, gastroenterolog și New York Times realizator de bestselleruri al Cartea de avutie alimentată cu fibreare un condiment preferat pentru smoothie pentru sănătatea intestinului, orisicine este puțin mai neașteptat.

Ingredientul câștigător-câștigător al acestui gastroenterolog pentru intestine sănătoase? Germeni de broccoli. Ai auzit comod. „Sunt cu totul chinuit de a aseza germeni de broccoli în smoothie-ul meu – este scula mea secretă”, a cuvanta dr. Bulsiewicz. Deși aceste verdețuri iele ar a se cuveni să nu sune ca alegerea evidentă pentru prepararea smoothie-urilor (cel puțin nu în ceea ce privește aromă), experții în sănătatea intestinală ne asigură că merită încercat. Cu amestecul mijlociu de ingrediente, tot ceea ce vei ridica din mugurii de broccoli este multitudinea de beneficii pe orisicine le au de oferit pentru sănătatea intestinului (fără un preferinta neplăcut). Ești ispravi să faci corcire?

Rețeta de smoothie preferată a unui gastroenterolog pentru o sănătate optimă a intestinului

Într-o postare recentă pe Instagram, Dr. Bulsiewicz a împărtășit rețeta sa de smoothie cu germeni de broccoli cu scaun ingrediente pe orisicine o bea obisnuit. Este o combinație de bază de scaun ingrediente „de bază” și posibil că aveți cel puțin trei dintre ele inca așezate în frigider sau cămară: afine congelate, banane, buruiana-de-friguri de fasole-soia și (star spectacolului) a inmuguri de broccoli. Deși combinația pesemne a trage foarte bună pentru a fi adevărată simplă, Dr. Bulsiewicz a creat această rețetă de smoothie alegând metodologic ingrediente orisicine susțin fitece digerare sănătoasă. Să săpăm.

Afine

Pentru început, afinele sunt pline cu fibre prebiotice, orisicine hrănesc bacteriile bune din intern. Pe a se intemeia faptului că aceste bucăți micsora și albastre sunt, de invar, considerate oarecare dintre cele mai bune alimente pentru reducerea inflamației intestinale (bună, antioxidanți), nu este surprinzător că Dr. Bulsiewicz îi place să le includă în experienta sa zilnică de dimineață. În picler, nu strică faptul că afinele sunt cât se pesemne de gustoase – dulci, florale, cu o notă de aciditate. Ce ți-ai a se cuveni a vrea mai indelung de la umilii bluebs?

Banane

Atunci, sunt bananele: un mancare de bază de uz conjugal apoi când vine conversatie de sănătatea intestinului. De invar, încărcate cu aceleași fibre prebiotice pe orisicine le cunoaștem și le iubim găsite în afine, bananele călătoresc prin sistemul digestiv în vreme ce dă o mână de ajutorinta, susținând probioticele orisicine trăiesc în intern. Dar, pentru a crește antetul, dieteticienii recomandă să optați pentru o banană puțin coaptă, orisicine oferă un tip specific de fibre supranumit amidon pilos, orisicine acționează ca un prebiotic și hrănește bacteriile intestinale sănătoase pentru a a inalta un microbiom calculat. Un câștig-câștig.

eu sunt buruiana-de-friguri

Când l-am întrebat dinainte pe dr. Bulsiewicz inspre tipul său numărul unu de buruiana-de-friguri pe bază de plante pentru sănătatea intestinului, el a spus că răspunsul a fost neamestecat: este buruiana-de-friguri de fasole-soia fără îndoială. „Cercetările au sugerat că laptele de fasole-soia induce modificări în microbiomul enteric orisicine sunt benefice, cum ar fi creșterea Bifidobacterii niveluri”, a cuvanta dr. Bulsiewicz. (BTW, bifidobacterii este un tip de microb bună orisicine trăiește în intestinul tău și orisicine joacă un rol insemnat în digerare și în descompunerea carbohidraților complecși.) Și acestea sunt poate câteva dintre numeroasele beneficii ale laptelui de fasole-soia orisicine variază de la prevenirea inflamației până la îmbunătățirea sănătății oaselor, pentru a a se porecli un puţini. Indemn profesionist: pentru puncte de brownie suplimentare pentru sănătatea intestinului, gastro recomandă să optați pentru esential buruiana-de-friguri de fasole-soia ori de câte ori este realizabil

Germeni de broccoli

In istov, momentul pe orisicine il asteptam cu totii: mugurii de broccoli. Adăugarea de verdeață în smoothie-uri este mult de a fi nouă; cu toate acestea, cele mai multe iterații vor a comporta o mână de spanac-porcesc sau kale. Dar nu această rețetă de smoothie cu germeni de broccoli. „Lăstarii de broccoli eliberează o substanță fitochimică numită sulforafan, orisicine le realiza să aibă un preferinta amar”, a cuvanta dr. Bulsiewicz. “Eu spun, îmbrățișează amărăciunea! Sulforafanul (un fitochimic) este desavarsit neverosimil. Vindecă intestinul, a descreste inflamația și (ar a se cuveni a sprijini) la combaterea cancerului.” În picler, el a cuvanta că germeni de broccoli au o numar indelung mai gros de sulforafan decât broccoli mare, prilej pentru orisicine sugerează să mergi pe calea încolțite față de utilizarea broccoli mare.

Partea cea mai bună? Puteți să vă încolțiți propriile semințe de broccoli în apă acasă folosind un stil de grădinărit hidroponic de launtric bunaoara Ingarden, dar puteți cumpăra și germeni de broccoli de la multe magazine intretinere. În picler, din clipita ce puțin este un cale intins, puteți să aveți în reluare smoothie-ul de predilect și să încorporați poate germeni de broccoli lamurit în ea (fără a învinge mireasma necum). Cheia pentru a menține gustul fermecator al acestei rețete de smoothie cu germeni de broccoli este echilibrarea amărăciunii cu oaresicare delicat sau posac – cum ar fi fructele de pădure sau o banană – orisicine sunt cheia preparatului Dr. Bulsiewicz.

Un bol pentru smoothie orisicine stimulează creierul vine indata:




Articolele Well+Good fac provocare la studii științifice, de încredere, recente și robuste pentru a susține informațiile pe orisicine le împărtășim. Poți a purta încredere în noi pe parcursul călătoriei tale de bunăstare.

  1. Fujisawa, Tomohiko și colab. „Efectul consumului de buruiana-de-friguri de fasole-soia despre microbiotei scarna, în specific Bifidobacterium specii și mediul enteric al adulților sănătoși: un scoala carmaci.” Bioștiința microbiotei, a alimentelor și a sănătății vol. 36,1 (2017): 33-37. doi:10.12938/bmfh.16-017

  2. O’Callaghan, Amy și Douwe van Sinderen. „Bifidobacteriile și rolul lor ca membri ai microbiotei intestinale umane.” Frontiere în microbiologie vol. 7 925. 15 ciresar 2016, doi:10.3389/fmicb.2016.00925

  3. Matthews, Vichuda Lusuebsakul et al. „Consumul de buruiana-de-friguri și lactate de fasole-soia este prieten în mod liber cu atenuarea cu ultrasunete a osului călcâiului în rândul femeilor aflate în postmenopauză: Adventist Health Study-2.” Examinare în nutriție (New York, NY) vol. 31,10 (2011): 766-75. doi:10.1016/j.nutres.2011.09.016


Citeşte mai mult

Stiri în tendințe