Sunday, April 21, 2024

Pachetul de buzunar câștigător al Absolute

Acțiune

52 Fly urmează să debuteze în Asia în 2024 prin dealer-ul Absolute Marine

Absolute’s 52 Fly, cel de-al treilea chip din seria sa modernizată de planing flybridge, a debutat la Salonul Internațional de Barcă din Miami din 2023, înainte de a contine debutul europenesc la Festivalul de Yachting de la Cannes. În perinda modelelor 60 Fly și 56 Fly, noul venire oferă o mulțime de liniste și actualizări într-o durata totală de aproximativ 55 de cracana.

Cateodata musai să vă frecați ochii și să faceți un singur de credință apoi când șantierele navale vorbesc impotriva „sentimentul de samanta” al liniei lor, dar nu musai să confundați cu un Complet. Construit în pantece, într-un șantier naval oricine este zdravan mai aproximativ de centrele de producție masina din Italia decât de noian, orice iaht Absolute a infaptui o călătorie de-a lungul faimoaselor țări. Autostrade înainte de a inceteaza pretu-tindeni în apropierea apei deschise.

Capătul de la capata al flybridge-ului și cockpitul de la capata au ambele mobila modular

Constrângerile de masura impuse de tuneluri și pasaje de-a lungul acestei călătorii inaugurale neobișnuite se combină cu dorința șantierului naval de a beneficia la maxim de orice sutametru de spațiu pentru a impune aspectul Absolute: mai voinic și mai planturos decât distins și sexy. De la andocare cumva că nu este iubit la premiu chip, dar nu se cumva a tagadui că aceste iahturi au genul de frumusețe oricine vine din pantece.

Pentru a a infatisa bărcii un imagine de împingere înainte, imbraca internă de aruncare a lui Absolute a creat inserții de sticlă în formă de losangă în carenă, preluând și repetându-și liniile și unghiurile în suporturile hard-top și de-a lungul lateralelor bărcii. Cest obiect îi conferă lui 52 Fly un imagine strans, reunit, oricine ajută la compensarea caracteristicilor sauca de maximalizare a volumului.

DESCHIS CĂTRE ELEMENTE

52 Fly continuă tradiția șantierului naval de inginerie pentru liniste, performanță și calitatea vieții pe noian.

Clubul de plajă ingloba o platformă de înot înalt-jos

Pornind de la program de plajă înaltă-joasă, puteți simți că această nouă ofertă de la Absolute va contine ceea ce este indispensabil pentru a a infaptui momente grozave pe apă. Cu un dispozitiv actionat hidraulic, program ofera criza neaparat si rost la apa si ofera un zona de inmagazinare acceptabil pentru un tender.

Sub a rigla de zbor, opera vie în formă de V asigură o menținere excelentă la noian și a fost proiectată specific pentru cele două motrice Volvo Penta D8-IPS800. Scările simetrice duc la cabina de pilotare, intrucat panourile de sticlă din capata oferă vederi clare peste platformei și a mării.

„Noul nostru cockpit cu terasă are o traversă de sticlă și canale deschise, asadar are o senzație reală în aer frai”, a glasui Cesare Mastroianni, Vicepreședinte de vânzări și CCO Absolute. „Și datorită mobilierului modular utilizat pentru premiu dată la bordul Navetta 64, puteți deghiza configurația pe tot parcursul zilei.”

Carlinga de la capata oferă chip la noian la capata și prin catapeteasma tăiate

Uniți piese pentru a configuratie canapele sau scaune simple, încadrați în cotiere și spătare, adăugați sau îndepărtați perne și puteți a face tot felul de combinații de scaune sau mese laterale.

Versiunea actualizată a acestui mobila iscusit ingloba, de astfel, o capsa în oricine puteți a scuti lucruri bunaoara aripioarele de înot pentru a se usuca, păstrându-le prezentabil la chip. Pentru a termina totul, luminile cu LED curbate în podele și un tablou de comanda texturat sub stația de andocare adaugă acel perspicacitate de design pe oricine îl așteptați de la o barcă italiană.

AER PROASPAT ÎN INTERIOR

Bucătăria de la capata este la același stadiu cu cabina de pilotare de la capata și perfectă pentru a pregăti o masă potrivită în roata bună. Exclusiv deschideți ușile până la capăt, lăsați o fereastră în jos și bucătăria și cockpitul devin un spațiu neasemanat, convivial, împărțit nominativ de o stație de deservire oricine a infaptui o dublă sarcină ca un bar. „Aveți tot spațiul și ustensilele pentru a găti cu adevărat”, a glasui Mastroianni.

Deschiderea ușilor glisante conectează cockpitul cu bucătăria din capata

Electrocasnicele de cea mai bună virtute includ un frigider cu refrigerator noian pe partea tribord. La costum este tinut de gătit în formă de C, oricine oferă zdravan spațiu pentru proviant, în masura ce există unități de inmagazinare prezentabil concepute pentru vase și tacâmuri. Există drept și o pivniță ascunsă sub casiopeea cârmei.

Team de la Absolute își îmbunătățește incetisor jocul, așa că te uiți în jurul salonului și te gândești: luntre familiei da, dar genul propriu de samanta. Detalii bunaoara trăgurile de sertare din piele tabacita; și profilele de furnir închis contrastează cu lemnele de vopsea deschisă prevalent utilizate în lambriuri, cum ar fi pasajul unui port Chanel pentru a a infatisa o notă de lux distins.

Luminile curbate din frânghie din tavanul cockpitului și al bucătăriei devin un diadema intreg mijlocitor tinut de recursie, deosebind perspicace salonul și marcându-i funcția diferită.

Este un pas de la bucătărie până la camera de primire

Există canapele pe ambele părți și un ecran TV retractabil, dar ceea ce observi cel mai zdravan este înălțimea tavanului și senzația de crapare oricine vine cu suprafețele infumura, vitrate. Dar este mai zdravan decât un pasiune. Geamurile se deschid electric ca geamurile mașinii, asemenea încât aerul cumva a se folosi în mod simplitate prin barcă conj prin apăsarea unui capsa.

Elementele sofisticate lăcuite din podele contrastează estetic cu podeaua din radacina-dulce; simplitate superpus cu o plasă texturată pentru a-i a infatisa proprietăți antiderapante suplimentare pentru siguranță. Așa cum gătitul a infaptui sectiune din distracția de a fi la bordul lui 52 Fly, la fel și cârma.

„Aceasta este o ambarcațiune de samanta pe oricine iahtștii experimentați o pot aplica singuri, fără ocrotire complinitor din partea echipajului”, subliniază Mastroianni. „Există o cabină pentru caleasca dacă aveți dare, dar proprietarii mai experimentați vor gestiona singuri luntre și vor aplica cabina pentru caleasca pentru un musafir complinitor.”

Stocaj tribord a bucătăriei

Stația de cârmă cu două locuri a infaptui sectiune din berlină și are o configurație distins și futuristă, cu ecrane Garmin montate la stadiu în consolă. La fel ca toate modelele lui Absolute, 52 Fly are o ușă laterală pe toată înălțimea lângă cârma inferioară, iar proprietarii au comenzi de andocare la stația principală de cârmă, în adunare și în cockpit.

De parcă aiest obiect nu ar fi mandru, sistemul IPS vine cu comenzi joystick ușor de utilizat, în masura ce andocarea asistată este opțională.

CAZARE MAESTRICĂ

Sic-ul continuă pe puntea inferioară, intrucat există trei cabine de oaspeți prezentabil amenajate: o cabină VIP cu snop intreg la mijlocul navei, o cabină twin și o cabină a armatorului cu snop intreg în față.

Expresie din față a suităului nodal

VIP este la fel de distins, realist la fel de noian și este competent cu același functie de lux ca și orbete principală. Văzând cum VIP-ul împarte o ocna cu geamănul, o samanta cumva a protimisi să păstreze cabina de la capata și geamul pentru sine și să găzduiască orisice oaspeți în cabina proprietarului pentru intimitate.

Toate cabinele au hublouri oricine se deschid pentru circulația naturală a aerului și saltele din spumă cu amintire, în masura ce cabina twin este dotată cu strange oricine alunecă împreună pentru a a se face duble. Într-un semn grafic de cap la nevoile utilizării în samanta, există o mașină de spălat ascunsă în spatele panourilor din hol.

VIP-ul cu snop intreg ocupă aceeași locație la mijlocul navei ca majoritatea suitelor vitreg

O cabină pentru caleasca cu ocna privată are aderare proprie din traversă. Cu toate acestea, văzând cât de ușor este să conduci această barcă, ea ar a se cadea fi folosită mai des de un musafir sau de un tanar oricine speră să se strecoare înapoi la bolovan la o oră improbabilă fără a lamuri origine și lele.

A MERGE INAINTE

Teren de pe puntea din față nu este niciodată o constatare ulterioară la un Absolute, iar configurația de pe 52 Fly are o canapea curbată în jurul unei mese oricine se reglează în înălțime pentru lupin sau cină. Există șezlonguri infumura, suporturi pentru băuturi și lumini oricine ies de pe puntea de spălare apoi când este dare. Apărătoarele pot fi ascunse în dulapuri de inmagazinare și întreaga zonă cumva fi umbrită cu o copertă.

Pernerul sideral de pe puntea din față cumva fi reglat pentru a infiinta o canapea orientată impotriva capata

Fiecare barcă cu „fly” în titulatura va contine cevasilea memorabil în sus, iar 52 Fly nu dezamăgește. Secțiunea capata cumva fi configurată cu aceleași piese inflexiune utilizate în cockpit, iar carcasa capata este din sticlă.

În sprijinul aranjamentului de scaune în formă de C de sub hardtop, există un bar intreg ploios pe oricine proprietarii o pot a decide să o instaleze ca o bucătărie în aer frai, cu frigider, instrument de gheață și grătar. Teren de cârmă din babord este confortabilă, cu două locuri lângă manget și șezlonguri drept lângă ea.

Tetiera de pe pilota de regina se răstoarnă pentru a a se face spătarul uneia dintre banchetele de lângă blana de tec încrustată de sub blatul dur, o notă de inventivitate ceremonial absolută. Există, de astfel, opțiunea de a contine panouri solare instalate pe hard top pentru a procura suficientă impetuozitate pentru a a rasuci luntre în valoare absoluta birt în liniște totală.

Expresie din seama a flybridge-ului

Vorbind de tăcere, Absolute a fost cineva dintre cei mai curand oricine a adoptat propulsia IPS, oricine pur și neornat continuă să devină mai bună. Eficiența consumului de combustibil și zgomotul și vibrațiile reduse pe oricine le obțineți de la aiest ansamblu sunt inca prezentabil documentate.

Imbracat cu motrice gemene IPS800, 52 Fly începe să planeze la conj 12-13 noduri, navighează comod la 20-22 noduri, consumând conj circa 200 de litri de combustibil pe oră și inceteaza la o viteză de mijlocitor 29 de noduri.

Soliditatea și robustețea sugerate de liniile exterioare nu sunt o amagire: aceasta este o barcă oricine își cunoaște activitate apoi când vine afirmatie de manevra ușoară și performanță în siguranță.

52 Fly cita 29 de noduri cu motoarele gemene Volvo Penta D8-IPS800

Posibil fi cel mai tânăr madular al familiei Fly, dar 52 este fără îndoială un Complet. Aflați mai multe impotriva ceea ce se află în pantece și în curând veți a privi mai zdravan ingineria și ușurința de practicare decât aspectul fatada oricine rulează în această samanta.

Deși frumusețea ei cumva să nu fie indata vizibilă, a cunoaște Fly 52 înseamnă a o pofti, după cum se a glasui, iar dragostea oricine vine odată cu cunoașterea din pantece impotriva fatada este genul de iubit oricine durează.

www.absoluteyachts.com

Toate imaginile sunt oferite de Absolute

Cest editorial a fost văzut pentru premiu dată pe yachtstyle.co

Pentru mai multe impotriva cele mai recente știri din yachting, faceți chicot aoace.

Citeşte mai mult

Stiri în tendințe