Sunday, April 21, 2024

Noua experiență de whisky scoțian de la Macallan

Acțiune

Director general al Edrington SEA-Pac, doamna Kok Lai Ching
Director unanim al Edrington SEA-Pac, vodeasa Kok Lai Ching

Cu un asigurare de neegalat față de stăpânirea lemnului și a alcoolului din 1824, The Macallan își înalță numaidecat experiența de whisky scoțian single-malt. Lansarea noului notiune de vânzare cu amănuntul de la The Macallan în Hotelul Raffles, Singapore răsfață oaspeții cu o experiență holistică, multi-senzorială în spațiul de vânzare cu amănuntul de 3.000 de metri pătrați. Planuit de arhitectul premiat internațional Jamie Fobert, designul ales al The Macallan House reunește referințe unice ale mărcii cu design innoitor și interioare contemporane, creând o experiență de whisky scoțian single slad de fruntas universal. Locuinta Macallan oferă vizitatorilor șansa de a inventa The Macallan Estate din Scoția, daca este creată colecția sa excepțională de whisky-uri single slad, aducând locuinta noastră în lumina. Vizitatorii sunt încurajați să exploreze prin fantasma, miroseala, ofensa și pofta pentru a se a presupune cu biodiversitatea uimitoare și a inventa o forma de whisky fiecine rezonează cu ei.

LUXUO discută cu directorul unanim al Edrington SEA-Pac, vodeasa Kok Lai Ching, pentru a a sfatui contra valoare absoluta în fiecine The Macallan valorifică creșterea rapidă a Singapore ca hub regional pentru vin și băuturi spirtoase. Ea ne dă, de asemanator, indicii contra valoare absoluta în fiecine evoluția The Macallan și creșterea experienței de vânzare cu amănuntul este esențială în creșterea experienței globale a mărcii pentru a a multumi și a tenta afinitatea și aprecierea consumatorilor locali pentru inovație – de la grad de marfa până la călătoria consumatorului.

Cum diferă gusturile sau preferințele de pe piețele asiatice de cele ale omologilor noștri occidentali?

Pe a se bizui experienței mele și a perspectivelor adunate din rapoartele industriei și din examinare pieței, este lamurit că categoria de whisky este privitor tânără în multe părți ale Asiei, consumatorii asiatici sunt în unanim curioși și praci deschiși să încerce gusturi noi. Whisky scotian whisky-urile rezonează corect cu consumatorii din Asia, în funcție de dimensiunea pieței de clasa. Profilul gustativ al scotchului aspira să fie plurivalent, dar blând, în funcție de meleag pasamite fi fructat, floral sau turboasă, cu note distinctive de sherry datorită maturării mai alungi. În etate ce piețele occidentale tind să prefere profilul pe bază de bourbon sau secară, fiecine pasamite fi descris ca fiind mai afanat, mai proaspat în semn grafic și condiment cu caramel ca notă semnătură.

Cum se lucrează la rafinarea gurii de whisky, de la miroseala la expresii, de ce musai să fim conștienți în timpul unei degustări?

Fiți neobisnuit și încercați diferite tipuri de whisky, deoarece cest obiect ne ajută creierul să ne dezvolte memoria gustativă și preferințele. La grad personalicesc, mă distrez puțin făcând degustatie oarbă cu prietenii mei. Am dezvelit că nasul cu flit ușor deschisă ajută la circulația aromelor. Atunci, când sunteți cosita să gustați whisky-ul, adăugați una sau două picături de apă la temperament camerei în bautura – cest pas „a desface” whisky-ul. După aceea, luați o înghițitură și mestecați lichidul în jurul gurii pentru a a incerca întregul viziune de arome. Bucurați-vă și savurați.

Ce caută The Macallan House când vine conversatie de achiziționarea unui whisky single-malt?

Locuinta Macallan se referă la conceptul nostru inventiv crescut la grad total, iluminat de „Hurat de natură”, insufletit prin programe de implicare a consumatorilor îngrijite de echipele noastre din Singapore, printr-o călătorie senzorială în cadrul magazinului nostru emblematic de retail (The Macallan House), chiabur la Raffles Birt Singapore. Misiunea noastră este să aducem Speyside Estate acasă în lumina și este privită în intern prep nouar „casă mult de casă” a lui The Macallan. Este, de asemanator, simbolul parteneriatului extraordinar dintre cel mai emblematic whisky single slad din Scoția, The Macallan, cu cel mai emblematic indicator de ospatatura din Singapore, Raffles Birt.

La grad total, fiecare achiziție de marcă nouă este efectuată și evaluată de compania noastră-mamă The Edrington group cu sediul în Scoția, daca avem o echipă dedicată concentrată în cest mosie.

Cum se diferențiază Macallan de alte etichete de whisky single-malt de pe piață?

Poziționarea lui Macallan ca whisky single-malt Prestige ne deosebește. Ne angajăm pentru insusire, excepționalism și măiestrie incomparabilă – de la fabricarea whisky-ului, construirea mărcii, distribuție până la implicarea consumatorilor. În ultimii ani, ne-am consolidat și mai numeros modelul drept către mancator pentru a organiza și a avansa relația directă cu consumatorii existenți și noi.

Locuinta Macallan este un chip al spațiului de vânzare cu amănuntul superior pe fiecine îl operăm drept din 2020. Rolul Marketingului este de a a ridica dezirabilitatea mărcii cu povești excepționale fiecine inspiră și evocă o legătură emoțională de durată cu brandul.

Locuinta Macallan oferă o experiență senzorială. De ce este memorabil ca consumul unui single-malt whisky scotian whisky să fie o experiență multi-senzorială?

Fie că este conversatie contra whisky sau altă formă de băutură, ritualul de desfatare ar a urma să ne implice întotdeauna simțurile pentru a lest pe absolut experiența. Când vedem, mirosim, atingem, gustăm și auzim, interacționăm și ne conectăm la un grad mai esential cu mediul nostru; suntem prezenți și apreciem momentul curent.

Când vizitați The Macallan House Singapore, veți fi transportat la The Macallan Estate, fiecine este înconjurat în incheietura cu meteahna Speyside – câmpurile de orz, râul Spey, pădurile și Easter Elchies House… veți inventa și Jerez, locuinta noastră. butoaie asezonate cu sherry cu solul rodnic Albariza fiecine formează fundalul barului nostru și povestea lemnului din întreaga Locuinta Macallan.

La ce ar a urma să avem grijă apoi când încercăm să găsim o forma de whisky fiecine rezonează cu noi și cu preferințele noastre personale?

Preferințele personale sunt unice și, absolut, personale. Pentru mine, aș a transpira daca și cum se obțin butoaiele de stejar pufos, deoarece butoaiele influențează esential gustul whisky-ului. În The Macallan, butoaiele noastre excepționale de stejar pufos sunt responsabile pentru 100% din culoarea naturală și până la 80% din arome și arome.

Ne puteți da indicii contra piața de whisky din Singapore și Asia-Pasnic? Crește piața în ceea ce privește clienții, părțile interesate, vânzătorii și alți participanți din industrie?

Single slad și blended slad Whisky scotian sunt cele mai fali segmente de whisky din Asia. Whisky-ul scoțian single slad are cea mai rapidă creștere atât ca pret, cât și ca dimen-siune. Este, de asemanator, o meleag în fiecine are loc premiumizarea, deoarece creșterea valorii depășește creșterea volumului de colea două ori, semnalând că consumatorii din Asia apreciază să bea whisky-uri mai bune și cu pret mai gros. Partenerii noștri de afaceri și comerciali au fost neobisnuit de entuziaști de perspectivele pieței de whisky premium.

Revenind la lansarea noului notiune de retail experiențial al lui Macallan, considerați că platformele de comerț electronic joacă un rol în atingerea unei noi clienți, în aparte a populației mai pastrare?

Provocare la industria băuturilor, de excPlatformele de comerț joacă un rol în aparte în cercetarea produselor, comoditate și accesibilitate. În China, comerțul electronic joacă un pilon agitat și supraponderat al creșterii pentru a a asenta și a interacționa cu consumatorii locali.

În contextul unui aruncator de celebritate pentru The Macallan, comerțul electronic completează experiența generală a mărcii, prin continuare aspectul și senzația musai să fie în concordanță cu cele ale The Macallan House. Aoace, în Singapore, magazinul nostru digital la https://www.themacallan.com/en-sg/shop funcționează 24/7 pentru a a slugari consumatorii noștri locali.

Există diferențe între experiențele de pofta unice ale Millennials și Gen Xers?

Observăm că consumatorii mai tineri sunt mai curioși și apreciază cocktailurile, fie că sunt iterații clasice sau noi. Lasator de preferință, gusturile personale sunt unice pentru indivizi, prin continuare whisky-urile Macallan pot fi savurate în cocktailuri, curate, sorete gheață sau cu o boaba de apă.

Nimerit unui investigare actual indeplinit de Forbes, categoria whisky-ului fără alcool etilic s-a crescut în ultimii ani „deși whisky-ul tradițional încă domnește ultim”. Macallan va căuta înlocuitori de whisky fără alcool etilic?

Din câte știu, nu există planuri imediate ale unității de afaceri The Macallan de a se isprava în această clasa pentru minut.

Inde vedeți creșterea cererii pentru whisky single-malt premium în următorii cinci ani?

Credem că piețele emergente din Asia de Sud-Est, cu clase mijlocii și superioare bogate în creștere, daca aprecierea pentru bunurile personale de lux este corect primită, prezintă oportunități praci atractive de dezvelit în urmare.

Industria whisky-ului este cunoscută pentru că este o industrie dominată de bărbați. Ne poți canta mai multe contra experiența ta ca femeie de strada de reusire în această industrie și contra plafoanele de sticlă pe fiecine a trebuit să le spargi?

M-am alăturat industriei în timpul covid și am fost prima de asigurare femeie de strada director unanim fiecine a condus un cluster de piață cu mandatul de a a carmui călătoria de devenire post-covid pentru a reseta și a rezidi fundația necesară pentru a a pripi crearea și livrarea de pret, într-o manieră durabilă pe scadenta prelung. .

Au existat puține lideri de sex muieros într-un rol de prindere a deciziilor sau de fruntas de piață, în aparte cei fiecine veneau din iesi industriei. Conștientă sau inconștientă, industria are prejudecăți preexistente din starni culturii sociale adânc înrădăcinate a băuturii. Dacă ești o femeie de strada fruntas cu ambiții clare, își canta părerea și provoacă dispozitie, ești percepută ca fiind agresivă, stăpână și îndârjită. Omologul de sex mascul va fi perceput ca fiind hotarator, asertiv și conducator. Transformarea este inlocuire – a provoca oportunități, dar vine cu rezistență. Clicile erau comune și comportamentele negative trebuiau abordate, dar din ferice avem sprijinul proeminent din partea șefului meu (fiecine este un barbat și un gros susținător al conducerii feminine) și o gros fragment a echipelor noastre fiecine doresc să contribuie practic la ambițiile noastre. Deși a fost o călătorie provocatoare, am obținut succese remarcabile în ultimii 2,5 ani.

Astăzi, în compania noastră, din ce în ce mai multe femei lideri sunt în roluri de prindere a deciziilor de carmuire, imediat în formatie mea formatie noastră de carmuire este condusă în proporție de 85% de femei, iar în numar formatie noastră este 60% femei față de 45% în urmă cu trei ani. În Asia de Sud-Est, sunt atât de mândru că echipele noastre sunt o persoană performantă, diversă și atât de bogată în moștenire și experiențe. În unanim, organizațiile vor a urma să continue să progreseze în dreptate și incluziune din parere de fantasma al salariului, al mărimii locurilor de muncă și al diversității gândirii.

În insusire de persoană fiecine gestionează extinderea distribuției, fiecine sunt câteva strategii pe fiecine le-ați implementat pentru a a pripi creșterea mărcii, în aparte în sectorul de lux?

Luând exemple de la mărcile de lux globale cu gros reusire în construirea de mărci în Asia, deținerea relației cu clientul și deținerea unui stric inaltat de comanda în distribuție și managementul mărcii sunt elemente esențiale. Pilonii pe fiecine formatie mea și cu mine ne concentrăm invariabil sunt:

1) Schimbarea pasă a investiției noastre robuste în aruncator, îndreptată inspre recrutarea de noi consumatori demografici înstăriți și mai tineri, în aparte prin activări ale consumatorilor cu tamponare gros, amplificări sociale digitale și programe de materializare.

2) Consolidarea modelului nostru drept către mancator prin intermediul retailului nostru experiențial cu The Macallan House și fluxul de musteriu domestic.

3) Creșterea calității conturilor, activărilor și execuției în cooperatie cu partenerii noștri comerciali și comunitatea ontrade bar. Comerțul este memorabil și praci relevant pentru industria băuturilor, în aparte în ceea ce privește comerțul și ospitalitatea, deoarece ambele sunt puncte de atingere esențiale pentru aruncator și consumatori.

În cele din urmă, de-a lungul celor sorete 20 de ani de experiență pe piețele explicatie asiatice, fiecine au fost unele dintre cele mai fali schimbări de moravuri ale consumatorilor la fiecine ați asistat atât cu luare-aminte la bunurile de lux, cât și la băuturile spirtoase premium?

Am notat urmatoarele observatii:

1) Comerțul electronic ca rol facilitator pentru a usura accesibilitatea, comoditatea și experiența generală a mărcii, fiecine ridică călătoria consumatorului sau un ecosistem de marcă fiecine traversează între on și offline. Industria băuturilor este mai lentă să adopte și să se adapteze dacă nu pentru covid și musai să ne prindem din urmă.

2) Amplificări prin mijloace sociale, delasator dacă sunt platforme sociale sau influenți, iar influenții pot fi un fartat, un retailer, un barman sau o glorie. Sunt cuvântul din gură recent și, dacă sunt autentice, ajută la construirea încrederii față de un aruncator.

3) Cheltuiala gestionar – consumatorii de astăzi sunt pretențioși, cunoscători și au o gros conștientizare a impactului expansiv și de anturaj. Prin continuare, starni durabilității este pe intaiul loc pe ordine de zi multor mărci. La The Macallan, folosim imediat materiale reciclabile și durabile în ambalajele noastre de tranzitare și 98% din ambalajele produselor noastre, cu scopul de a a preface 100% din toate ambalajele până în 2025.

Toate materialele din arbore și din fibre de arbore din ambalajele noastre sunt din surse durabile, iar lemnul fiecine este fabricat în cutii de forma final și rare și mai învechite este 100% zapisca FSC. Din 2022, încercăm și două inițiative de dematerializare pe unele piețe în fiecine: –

1) Produsele din microgram de bază Macallan sunt livrate clienților noștri On Trade fără ambalajul minor și

2) reducerea greutății sticlelor din sticlă din microgram de bază Macallan. Ambele inițiative urmăresc să promoveze angajamentul nostru de prescurtare a emisiilor de CO2.

Pentru mai multe contra cele mai noi lideri prezentate și interviuri exclusive, faceți chicotit aoace.

Cuprins

Citeşte mai mult

Stiri în tendințe