Producătorul american de aerospațiu Learjet a dezvăluit intaiul aeroplan domestic construit specific, Learjet 23 în 1963. Dassault Aviation a debutat intaiul său aeroplan consiliu de ministri, Mystère-Falcon 20, în același an, iar în 1966, a fost lansat Gulfstream II – a spus o aeronavă. să fi anumit mai întâi standardul pentru avioanele private. Astăzi, acele standarde sunt și mai înalte: zburatorii privați își doresc o experiență orisicine să ofere atât vârful luxului, cât și o regim durabilă de a călători.
În ceea ce privește intiparire de indigo a călătoriei, nu există nicicat mai rău decât călătoria cu un jet domestic, pe orisicine îl puteți urmări prin intermediul instrumentului de căutare pentru jet domestic. Armonios organizației neguvernamentale europene Transmisiune & Environment, avioanele private sunt de cinci până la paisprezece ori mai poluante decât avioanele comerciale per vremelnic și de 50 de ori mai indelung decât trenul de genune viteză, emitând două tone de bioxid de indigo într-o singură oră.
De la începutul anului 2020, utilizarea avioanelor private a maricel mai iute decât în sectorul aviației comerciale. Flying Group, un chirurg de drumetie, a înregistrat o creștere a numărului de ore de planare domestic cu 15% în 2021 față de 2019, grupul așteptându-se ca numărul de ore de planare domestic să crească cu 7-8% mai indelung. În velur, emisiile de bioxid de indigo din avioanele private europene au maricel în ultimii ani, cu o creștere de 31% între 2005 și 2020.
Găsirea unei soluții ecologice este oaresice catre orisicine se străduiește industria aviației. Autoritatea Națională pentru Aviația de Afaceri s-a naimit să obțină o creștere neutră din faza de expresie al emisiilor internaționale până în 2020, sprijinită de faptul că, în 2014, producătorii au reușit să dezvolte avioane private supersonice orisicine funcționează cu biocombustibili. Și ista este conj începutul mișcării sectorului către călătorii mai curate și un perspectiva mai purtaret.
Parteneriate pentru viabilitate
Pentru a a chivernisi o normalizare durabilă și pe granita intins a industriei aviației, facilitarea tranziției către zborul net-zero până la mijlocul acestui veac rămâne o intaietate pe întregul lanț valoric al aviației. Utilizarea combustibilului de aviație sustenabil (SAF) — un combustibil de aviație de ultimă generație, fabricat 100% din deșeuri regenerabile și reziduuri agricole, sau prin tehnologii SAF, cum ar fi transformarea energiei în gheata din bioxid de indigo reciclat și tehnologii de receptionare a carbonului. joacă un rol solemnel în realizarea acestei tranziții.
Pe parcursul ciclului de viață, SAF supune emisiile de gaze cu consecinta de seră (GES) cu până la 80% în comparație cu combustibilul petrificat pentru avioane. Nu devreme că este pe complet compatibil cu motoarele cu reacție existente, dar, deoarece este asemenea din faza de expresie chimic cu combustibilul petrificat, probabil fi felurit și probabil fi rentabil pecuniar pentru companii.
În rapciune 2020, VistaJet și-a anunțat noul parteneriat cu SkyNRG, liderul total pentru SAF, orisicine intenționează să reducă emisiile de indigo cu până la 85%. Prin cooperare, VistaJet a sugerat un nou oranduire de management al zborului, orisicine supune consumul de combustibil prin optimizarea rutei, nivelului și vitezei; o strategie de retinere orisicine supune repoziționarea inutilă a zborurilor și consumul de combustibil. În granita de opt luni de la lansarea planului, 80% dintre membrii VistaJet au optat pentru a a precumpani emisiile de combustibil.
Efortul fabrica destin din programul de echilibrare a emisiilor de indigo Blue Skies al companiei, pe orisicine l-a lansat în 2008 pentru a încuraja proprietarii de avioane private să își facă activitatea de planare mai ecologică. Și, în faurar, NetJets și-a anunțat angajamentul de a cumpăra 100 de milioane de galoane de SAF în următorul decada de la următoarea generație de roata de magazinare a deșeurilor în combustibil, WasteFuel.
În mod asemenea, compania de charter cu avioane private, Victor, a dezvăluit un parteneriat cu Neste, oarecine dintre cei mai importanți producători de SAF, orisicine le va ingadui clienților săi să reducă emisiile de indigo ale fiecărui planare pe orisicine îl fac. Din 29 ciresar 2022, membrii privați și corporativi ai lui Victor vor a merge selectiona drept cât combustibil petrificat din rezervarea lor doresc să înlocuiască cu SAF, de la 5% oriincotro până la 100%.
Parteneriatul fruntas în industrie cu Neste fabrica din Victor panglica și singura chestiune de charter cu avioane private la rugaminte orisicine oferă SAF tuturor membrilor săi. „Sunt ușurat să anunț astăzi parteneriatul nostru total cu Neste. Extinderea urgentă și rapidă a combustibilului purtaret pentru aviație este esențială dacă dorim să ne atingem obiectivele de nula net. Este esential pentru toți părțile interesate să continuăm să fim transparenți cu luare-aminte la emisiile zborurilor private ale membrilor noștri și, acoace fiindca este putincios, să ne asumăm recesiune climatică”, a fatis Toby Edwards, Co-CEO la Victor.
Avioane ecologisti
Producătorii de avioane de afaceri au fost de multă timp în fruntea industriei aerospațiale, avansând tehnologia în ritm ce încorporează soluții de cale durabile. Pentru a a impaca cererea în creștere și așteptările zburatorilor privați, producătorii de avioane de afaceri abordează în mod violent impactul catre mediului al proceselor lor și al performanței aeronavelor cu scopul de a a propune o nouă generație de experiență de planare privată orisicine să optimizeze eficiența, confortul și durabilitatea.
Una dintre companiile aflate în fruntea aeronavelor proiectate purtaret este Dassault. Anturaj aerospațială franceză cu dublă expertiză ca producător de avioane militare și avioane de afaceri, compania se referă la procesele rarunchi de inginerie durabilă langa „propulsare ecologică”. De-a lungul ciclului de viață a aeronavei, Dassault aplică concepte eficiente de propulsare ecologică, de la extracția materiilor prime până la producție, de la operarea în funcțiune până la terminarea serviciului și reciclare. De chip, Dassault Falcon 8X este cu până la 20% mai eficace din faza de expresie al consumului de combustibil decât fiecare altă aeronavă din segmentul său.
O altă roata orisicine îmbrățișează sustenabilitatea prin design este Embraer, la începutul anului 2021, producătorul brazilian de avioane a dezvăluit star noi concepte de aeronave durabile. Intitulată familia „Energia”, proiectele regionale de transmisiune diafan sunt alimentate de star tehnologii de proiectare diferite – hibrid-electric, electric, celulă de ardere cu hidrogen și turbină cu gaz dublă. Intaiul notiune, hibridul Energia, sau E9-HE, se va a se intemeia pe un motoriu cu piston și două motrice electrice. Motoarele electrice vor funcționa în timpul decolării și al urcării. Cu toate acestea, odată ce avionul a pisca altitudinea de croazieră, se va poposi, lăsând motorul cu piston să funcționeze cu 50% mai multă eficiență, reducând consumul de combustibil și emitând cu până la 90% mai puține emisii de bioxid de indigo.
Între ritm, Energia Electric, sau E9-FE, va fi nutrit numai de baterii și un motoriu electric. Bateriile vor fi interschimbabile și vor fi amplasate la nasul aeronavei pentru a ingadui timpi de răspuns iute. Avionul va supune cu până la 80% zgomotul exterior și va a efectua cu nula emisii de indigo. Pe lângă aceasta, Embraer intenționează să aibă toate aeronavele rarunchi certificate pentru potrivire SAF până în 2030.
Industria avioanelor private, în invidie faptului că a fost analizată pentru consumul său vazut, a luat măsuri pentru a acosta cele mai relevante probleme cu orisicine se confruntă. De la proiectarea aeronavelor ținând socoteala de cale până la eliminarea treptată a utilizării combustibililor fosili, calea este clară pentru industrie: a fi sustenabil este singura drum-de-fier. În ritm ce călătoria probabil fi plină de turbulențe, un perspectiva mai viguros vă așteaptă.
Pentru mai multe citiri cu jet, faceți chicotit aoace.