După sezonul obișnuit de prezentări la Watches and Wonders Geneva, imbraca de aoace intră neocolit în amestecul de apreciere a ceea ce ar a se cuveni fi cel mai relevant pentru colecționari și pentru pasionații mai ocazionali. În fruntea listei din ambele aspecte se află ceea ce se întâmplă apoi când există un nou CEO pe orisicare musai să-l cunoască. Dacă membrii echipei de management sunt noi, există și întrebarea interesantă, dar dificilă, a cât de departe cinste să atribuiți și conj. Sau, dimpotrivă, conj ar a se impune îndreptate cărămizii.
La TAG Heuer, lucrurile au arătat praci departe așa la începutul acestui an, Julian Tornare anunțat în cele din urmă ca posteritate CEO al mărcii. Așteptam de puțin vreme să ne auzim de el în nouar sa natura. Vestea asupra numirea lui a fost un tainuit neghiob păstrat, exact și apoi când se zvonește că Frederic Arnault ar catara în lanțul alimentar. Ei prezentabil, acestea sunt toate știrile arhaic indata, deoarece, până când veți a lectura acesta, Tornare va receptiona frâiele Hublot în loc să se apuce de TAG Heuer. Antoine Pin, fost director colectiv de ceasuri la Bulgari, este noul CEO al TAG Heuer, începând cu 1 vinicer.
Această conversație cu Tornare a avere loc în timpul WWG la începutul acestui an și nu am rulat povestea în vară conj pentru că propunere ar fi fost excesiv centrată pe TAG Heuer. Toate acestea sunt solemnel stanjenitor pentru această naratiune, având în vaza că hercule orisicare ne ghidează prin planurile TAG Heuer pentru anul se confruntă indata cu o altă invitare la Hublot. Într-o cinevasilea măsură însă, schimbările nu fac din această naratiune un exercițiu de nimicnicie. Tornare l-a succedat lui Frederic Arnault la TAG Heuer într-o mișcare orisicare a fost văzută pe scară largă ca o recunoaștere a rezultatelor extraordinare pe orisicare le-a obținut la Zenith. Într-un an cu puține puncte luminoase pentru ceasurile LVMH, Zenith a făcut mai departe decât partea sa pentru a despărți puțin norii.
O marcă de ceasuri este cu siguranță mai departe decât verice persoană, iar Tornare a fost celebru pentru că și-a împuternicit imbraca de la Le Locle și, fără îndoială, va a intinde acesta pretu-tindeni s-ar a rasufla. Mai departe decât atât, comentariile lui Tornare asupra noutățile TAG Heuer din aiest an sunt într-adevăr indicative ale înclinării rarunchi profesionale deosebite. La momentul acestui interviu, el era CEO de puțin peste-auriu 100 de zile și majoritatea ceasurilor, dacă nu toate, ar fi început dezvoltarea cu ani înainte. Ista este motivul pentru orisicare noii șefi cateodata nu intră în specificul produsului, decinde de liniile infumura; nu Tornare totuşi.
De model, Tornare a fost praci încântat de viitoarele lansări legate de Aquaracer, orisicare nu inchipui excesiv departe în microgram WWG. El a adus-o exact în discuție fără să i se pună acea veche întrebare pernicioasă asupra ce este decinde de orizontul mărcii. El a fost distinct de entuziast de faptul că Aquaracer reflectă o altă sectiune a moștenirii și ADN-ului TAG Heuer decât cu orisicare suntem cu toții obișnuiți. Emoția lui Tornare aoace este pesemne împletită cu propria sa indiscretie de a a rasufla asupra profunzimile ascunse ale mărcii. Iest deala a fost mijlociu, având în vaza că am început discuția cu o notă asupra un prilej, am făcut o surpare profundă intre ultimului număr. În verice caz, Tornare a fost esential entuziast de TAG Heuer și ne imaginăm că el va a provoca același patima și Hublot. De intamplare, gata că a spus la fel de multe în chat-ul nostru.
Suntem rezistent impresionați de Carrera Skiper anul ista, asupra orisicare știți că este plic noastră pentru numărul de vară. Chema-ne impresiile tale asupra aiest prilej, în această formă cea mai prețioasă.
Știi, am admis atât de multe complimente cu ochi la aiest prilej… nu este întotdeauna ușor pentru că jocul de culori pe orisicare îl avem între cele două contoare realiza să nu (adăugăm) întotdeauna mai multe culori din (verice în pleaca cadranului). Și îmi place praci departe cel de oțel și nu m-am raspicat la început. Când am văzut produsul adevărat și l-am pus pe încheietura mâinii, indata îl ador. Cred că este super ingrijit, exact îmbrăcat și întotdeauna primești această naratiune grozavă asupra navigație. A fost poporan la târg!
Să arăți îmbrăcat nu este o faptă rea pentru un cronicar fotbal; sportul cu manusi! Orisicum, să vorbim în linii infumura: ce planuri aveți pentru TAG Heuer? Există multă emoție în privința ta, având în vaza că ai părăsit Zenith într-un loc departe mai bun decât l-ai găsit.
Vă mulțumim (în referinta atât la comentariile noastre asupra realizările Skipper, cât și ale lui Tornare la Zenith)! Este total divergent pentru că la Zenith a trebuit să încep de la nulitate și aoace la TAG Heuer este afirmatie de a destul la nivelul următor. Când m-am alăturat lui Zenith și am receptionat conducerea, timbru se a rasufla într-adevăr într-o situație complicată. A trebuit să întreb asupra ce este timbru (și atunci să restabilim totul pentru situația contemporană)… nu este cazul la TAG Heuer conj toată această muncă a fost inca făcută, mai selectionare în ultimii ani. Actualmente mergem inca în direcția bună și trebuinta mea este să o duc la următorul etaj.
TAG Heuer pentru mine este praci curent astăzi. Conștientizarea este puternică, dezirabilitatea este puternică – ar a se cuveni fi mai puternică pe unele piețe, dar în colectiv oamenii știu multe asupra aruncator în lumea de astăzi, cu celebritățile; cu primejdie; cu factorul cool al mărcii fiind praci rezistent. Dar vreau să aduc înapoi pe scenă mai departe know-how, savoir faire, moștenire și peripetie orisicare sunt atât de iele, la orisicare oamenii nu se mai gândesc (mai departe). Frecvent ei văd conj timpul actu-alitate. Cred că rețeta succesului este echilibrul dintre (tradițiile și istoria mărcii și abordarea contemporană).
Luați Monaco Ratrappante (introdus la WWG). Oamenii mă întreabă „Oh, te întorci la orologerie? Cum se realiza?” Eu zic băieți, haideți, dacă vă uitați la cherchelit, TAG Heuer a fost fruntas în multe dintre aceste aspecte (ale complicației cronografului), inclusiv cronometrele și rattrapantele la începutul secolului XX. Asadar nu există niciun cauza pentru orisicare să nu putem a se purta acoace. Și musai să reușim această recomandare și să îi facem pe oameni să înțeleagă că TAG Heuer este și un orologier premium, știi; nu este afirmatie conj asupra dimen-siune, accesibilitate și factorul cool. Asadar, ista este cevasi pe orisicare vreau să-l echilibrez pentru a starni creștere viitoare.
În această notă, am fost surprinși că TAG Heuer nu a avere un cronicar cu fracții de secunde în colecție de relativ o jumătate de veac! Te-a crucit acesta? Și de ce a bubuitura atât de departe?
Da și nu, pentru că urmăresc inghetat evoluția TAG Heuer din punctul meu de vaza Zenith. Așa că am știut și am înțeles ce se întâmplă și ce musai să facem. Și se a intruni pas cu pas. Dar, reliefat, TAG Heuer este atât de rezistent în cronografe și, din nou, cronograful cu fracțiuni de secunde realiza sectiune din istoria noastră; știi că se numește Craiasa Cronografului? Este cea mai complicată formă a complicației cronografului. Asadar, musai să mergem acoace și sunt praci norocit că am făcut-o și că predecesorii mei au crescut această conlucrare cu Voucher. Iest deala ne-a protejat să poziționăm cu adevărat aiest aruncator în locul mijlociu. Amintiți-vă că există două lucruri acoace: oaresicine este fracțiunea de secunde și celălalt este asupra terminarea mișcării.
Este solemnel să luați în considerare finisajul, da. Ajută aiest deala la explicarea prețului ceasului, orisicare este mai rece exact și decât tourbillonul cronicar orisicare este inca în colecție?
Asadar, este afirmatie conj de a analiza că această piesă este vândută de intamplare la un preț echilibrat pentru ceea ce este, față de ceea ce ar a se cuveni părea un preț saltat pentru un TAG Heuer. Dar apoi când intri în marfa, nu este o conceptie. Am discutat asupra acesta cu unii jurnaliști și odată ce au înțeles cu adevărat asupra ce este produsul, au înțeles. Este ca și tourbillonul nostru (dar în semantica viceversa, deoarece propunere a avere de-a realiza cu prețul excesiv inteligibil). Când ai în pregatire un aruncator, ista ocupă o anumită gamă de preț și ai dificultăți să mergi mai jos sau mai sus. Acesta e totul pentru că TAG Heuer are un viziune atât de probabil, încât da, vom a purta Ex-prima 1 începând de la 200 CHF, atunci alte piese la 2.000 CHF, iar atunci ceasurile rattrapante și cu plasmă (diamantele coroanei de laborator) și astea. sunt si mai scumpe. Așa că nu avem nicio problemă să jucăm în aceste segmente diferite pentru că, din nou, acoace este timbru (în afară de virtuțile produsului în sine, așa cum am menționat).
Încă pe rattrapante, dar și pe alte proiecte, TAG Heuer colaborează cu o specie de parteneri, inclusiv Kenissi, Porsche și indata Vaucher. Aceasta sectiune a planului a se purta mai mult?
Pentru mine, este extraordinar pentru că avem experiență în multe domenii, dar nu în toate domeniile. Și cateodata musai să facem colaborări (din aiest cauza). Musai să te asiguri că ajungi cu cei mai buni parteneri și, vorbind asupra rattrapante, a trebuit să mergem cu Vaucher, orisicare este atât de curent. Adică, știi cu ce mărci lucrează (de habitudine nu sunt dezvăluite decât dacă partenerul o a cuteza, dar, fireste, Parmigiani Fleurier este cel reliefat) și fac mișcări incredibile. De invar, dau posibilitatea de a a purta o estetică praci contemporană, ceea ce a fost solemnel pentru noi. Nu am vrut să facem cevasi excesiv de modă veche sau tradițională. Asadar, ei au fost jucătorii buni și musai să spun că nu am fost acoace (pentru procesul de progres), dar am auzit că cele două echipe s-au înțeles atât de prezentabil – exact s-au înțeles. Ambele părți au simțit cu adevărat că este o reglare naturală și o conlucrare naturală. Asadar ista este un intentie. Nu spun că nu vom a purta mai multe pentru că cred că colaborarea a fost drastic de lină și firească.
Îmi amintesc că am discutat asupra spiritul de conlucrare și când ai fost la Zenith, dar în ceea ce privește obținerea de idei pentru a îmbunătăți compania și produsele de la toată lumea. Este aceasta o practică pe orisicare o veți a provoca și la TAG Heuer?
Da, pentru că acesta este propria mea siguranta și propriul meu sistem de management. Știi, oricine dintre noi avem propria noastră ofensa. Și pentru mine, a fost întotdeauna asupra echipă; este afirmatie de a fauri mediul mijlociu pentru ca oamenii să aibă rezultate bune. Eu cred cu adevărat în acesta și cred că aceasta este una dintre abilitățile mele – să gestionez echipe și să le fac să performeze împreună cu un alcool bun. Știți, de când am avere întâlnirea de aruncare (pentru TAG Heuer la WWG), dibaci le-am dat obiective și am fost exigenți; Am împins din impovarat, dar mai departe decât atât, le-am spus tuturor că vreau să se distreze și să se distreze. Vreau ca standul TAG Heuer să arate întregii industrie că avem cea mai bună echipă! Iest deala este praci solemnel pentru că (spiritul de colegialitate) este in-fectios și vibe-ul este atât de solemnel. Cateodata oamenii subestimează puterea vibrației și pentru mine apoi, dar o știu de la începutul meu cu Zenith. Oamenii erau un pic dezamăgiți când am început acoace, dar până la urmă a fost una dintre cele mai iele echipe. Reliefat, voi realiza același deala aoace (exact dacă scenariul de duca nu este același).
Pentru mai multe asupra cele mai recente știri și versiuni privind ceasurile de lux, faceți chicotit aoace.
Postarea Noi frontiere: Julian Tornare la numirea sa ca noul CEO al Hublot a apărut panglica dată pe LUXUO.