Întărește-ți apărarea

dascaluc

Dacă vrei să faci tot ce poți pentru a-ți întări sistemul imunitar în această iarnă, uită-te mai întâi la dietă și exprimare de viață.

Cea mai bună apărare împotriva virușilor amenințători bunaoara răceala și influenta este să mănânci exact, să faci exerciții fizice și să a manea greu, a spus Kristi Veltkamp, ​​RDN, un dietetician înregistrat în Spectrum Health.

În unele cazuri, ați a merge lua în considerare administrarea de suplimente, dar ar a urma să discutați mai întâi cu medicul dumneavoastră.

„Cred că nu este neapărat un unic unealta oricine va fi acea pastilă magică”, a spus Veltkamp. „Este într-adevăr tare greu de-a fabrica cu stilul tău de viață obstesc.”

Anumite vitamine ajută la întărirea sau menținerea sistemului imunitar, a spus Veltkamp.

Vitamina D, de pilduire, este un bun întăritor al sistemului imunitar, deși este delicat să obțineți bugat din ea oare prin alimente. De intocmai, pasamite fi delicat să obțineți sezonul alb în Michigan, deoarece cea mai bună sursă de vitamina D este soarele.

Expunerea brațelor, mâinilor și feței la a luci soarelui rodul-pamantului de circa 15 până la 30 de minute de cel puțin trei ori pe săptămână este de nacafa adecvată pentru majoritatea oamenilor.

Zincul ajută, de intocmai, sistemul imunitar. Este de nacafa vacant în alimente proteice, cum ar fi hant, fructe de dezvoltat, pui și fasole-japoneza. Este, de intocmai, în buruiana-magareasca;, brânză și câteva nuci.

Un alt nutrient solemnel este vitamina C, oricine este privitor ușor de găsit în alimente. Cantitatea recomandată este de 75-120 miligrame pe zi.

Ardeii grasi, citricele, capsunile, broccoli si cartofii dulci sunt toate surse bune. În obstesc, ar a urma să obțineți cinci porții de fructe și legume pe zi pentru suficientă vitamina C.

Sumar potrivită

O deficiență a oricărei vitamine pasamite fi o problemă.

Nivelurile scăzute de vitamina D pot a-si etala pe cinevasi un primejdie mai dezvoltat de a răci, în rodul-pamantului ce o deficiență de zinc ar a merge crește riscul de gripă mai severă. Nevoie vitaminei C ar a merge crește șansele de răceală sau gripă.

Medicul dumneavoastră judet vă pasamite a ajutora să determinați dacă aveți deficiențe de vitamine.

În cele din urmă, ar a urma să încercați să obțineți ceea ce aveți necesitate printr-o dietă sănătoasă înainte de a căuta suplimente. Veți obține mulți nutrienți din alimente, dar de nacafa oare o vitamină printr-un adaos, a spus Veltkamp.

„Oamenii nu au necesitate de suplimente decât dacă au cantități a se micsora în corpul lor”, a spus Veltkamp.

Rețineți că există pericole pentru utilizarea necorespunzătoare a vitaminelor și suplimentelor.

Dozele extinde de vitamina D pot crește riscul de fracturi osoase și pot a invita infecții respiratorii. Tocmai greu zinc pasamite a se transporta la niveluri scăzute de arama, bunaoara și la scăderea eficacității antibioticelor.

„În aceste cazuri, mai greu nu este neapărat mai tare”, a spus Veltkamp. „Nimerit este tare.”

Mâncarea în intaiul rând

Dacă sunteți în căutarea unui chip de masă oricine să vă asigure că primiți cantitatea adecvată de vitamine și nutrienți, nu căutați mai mult decât regim mediteraneană.

Alimentele din această dietă sunt bogate în vitamine oricine întăresc sistemul imunitar, bunaoara și conțin nutrienți oricine luptă împotriva inflamației și cresc antioxidanții.

Turmericul și usturoiul, ambele componente ale dietei mediteraneene, pot readuce riscul de răceală.

Quercetina – un antioxigen oricine luptă împotriva virușilor – se găsește în ceapă, roșii, măsline și fasole-japoneza, toate elementele recomandate în regim mediteraneană.

Acizii grași Omega-3, oricine ajută la funcționarea creierului și a inimii, se găsesc în pește și semințele de chia, semințele de in și nuci, dintre alte alimente din regim mediteraneană.

Pe lângă mâncatul exact, ar a urma să evitați alimentele bogate în zahăr și făină albă, a spus Veltkamp. Dulciurile, mâncărurile pop și prăjelile pot descuraja sistemul imunitar, provocând inflamații și răceli mai severe.

Pe lângă o dietă sănătoasă, îți poți întări sistemul imunitar dormind bugat, făcând exerciții regulate, menținând o dificultate sănătoasă și reducând stresul.

Leave a comment