Thursday, May 23, 2024

Faceți cunoștință cu scriitorii care propun studiourilor de la Hollywood povești despre schimbările climatice

Acțiune

Nicole Conlan destina glume pentru Jon Stewart la „The Daily Show”. Dar masterul ei în programare urbană de la USC și experiențele ei de a crește în Colorado înconjurat de schiori au fost la fel de relevante pentru angajament ei pe terenul Mondial Studios săptămâna trecută.

Scriitoarea nominalizată la Emmy a bogat 10 minute pentru a existenta un director de atelier în sitcomul ei de o jumătate de oră privind schimbările climatice. Ea a descris-o ca fiind asemănătoare cu „Incovoiat Your Enthusiasm” și „It’s Always Sunny in Philadelphia”, orisicare are loc tocmai la un categorie ecologist din Colorado, batându-și joc de un erou orisicare se implică în susținerea climei din motive egoiste și musai să învețe încet să-i pese.

„Exclusiv o scurtă plecare a răspunderii: am supranumit personajul Nicole pentru că am vrut să scriu cea mai proastă varianta posibilă a mea. Dar nu plănuiesc să joc în ea. Mi-ar plăcea ca vreunul faimos să fie în emisiunea mea de televizor”, a spus Conlan directorului studioului.

„Punctul de ducere pentru multe dintre aceste episoade este în spațiul climateric și în lumea mediului, dar este într-adevăr un privire contra personaje și interacțiunile lor”, a adăugat ea. „În același fel, „Parks and Rec” este un privire contra administrația locală, dar nu este evident un privire contra administrația locală. Sau „Always Sunny” este contra conducerea unui bar, dar nu este clantau de intamplare contra conducerea unui bar.”

Conlan a fost oaresicine dintre cei 18 scriitori din campusul NBCUniversal – orisicare îmbrățișează râul Los Angeles, în vizorul castelului Hogwarts de la Mondial Studios Hollywood – pentru un „pitchfest” privind schimbările climatice metodic de Summitul Climateric de la Hollywood.

A fost al doilea asadar de eveniment al grupului și cel mai cald mentiune al unei mișcări în creștere în industria divertismentului de a evoca povești orisicare reflectă realitatea – adică povești contra o oameni remodelată de temperaturile în creștere și o oameni pe orisicare nu este foarte târziu să o salveze.

Summitul Climateric de la Hollywood a receptionat 125 de scenarii de cinematografie și piloți TV apoi când a lansat un cerere pentru depuneri anul ametit. Grupul și consilierii săi au selectionat 51 de semifinaliști, evaluând intrările în funcție de puterea poveștilor, diversitatea personajelor și atenția acordată climei – deși încălzirea globală nu trebuia să fie intonatie clar.

„Speram să existe scenarii orisicare să abordeze ceea ce considerăm că sunt valori aspiraționale în era climatului”, a spus Heather Fipps, oaresicine dintre co-fondatorii summit-ului. „Cesta ar a se cadea fi poveștile Indigenous LandBack. Aceasta ar a se cadea fi conservarea oceanelor. Căutăm lucruri orisicare nu sunt tocmai apocaliptice sau axate pe eco-terorism. Vrem să evităm tropii a ceea ce considerăm o proverb climatică.”

Atunci, un juriu marime din veterani din industria divertismentului – unii cunoscători ai climei, alții începători în aiest tip de prezentare – i-a selectionat pe scenariștii finaliști, mulți dintre orisicare au parvenit la lotul Mondial Studios pentru a-și existenta poveștile directorilor de desfasurare.

„Nu ne-a fost compact să ne simțim interesați de venirea directorilor de desfasurare. Asadar ăsta e un mentiune bun”, mi-a spus Fipps.

Până indata, cu siguranță nu există suficiente referiri la toana climatică pe ecranele noastre.

Când cercetătorii USC au analizat 37.453 de episoade de televizor scenariate și filme lansate între 2016 și 2020, au dezvelit că tocmai 2,8% au menționat schimbările climatice (sau o listă lungă de termeni înrudiți). Mai cald, o firmă de consultanță și un prof rece au avansat Climate Reality Check, un carapace pentru a impulsiona dacă un cinematografie sau o emanatie TV recunoaște încălzirea globală. Din cele 13 lungmetraje, fictive nominalizate la Oscar în aiest an, orisicare se desfășoară pe Pământul contemporan sau în viitorul asemanator, tocmai trei au ametit testul.

De ce contează dacă Hollywood-ul evoca povești contra toana climatică?

Pentru că, în cumsecade sau în rău, divertismentul pe orisicare îl consumăm eventual fasona valoare absoluta în orisicare înțelegem și interacționăm cu lumea.

Cercetătorii au dezvelit, de chip, că îndrăgitul sitcom „Will & Grace” a proteguit la reducerea prejudecăților împotriva bărbaților gay. Există, de invar, o lungă peripetie de cercetări orisicare sugerează că vizionarea violenței pe ecran eventual merge la un rizie sporit de conduita agresiv.

Așa că este încurajator să iata scenariști și producători reunindu-se pentru a a articula contra climă – mai selectionat apoi când cele mai extinde bariere pentru evitarea unui viitorime de valuri de căldură tot mai mortale, incendii și uragane nu sunt tehnologice sau economice, ci mai degrabă politice.

După cum a raportat săptămâna trecută Programul Yale privind comunicarea schimbărilor climatice, există un „decalaj atitudine-comportament” uriaș în privința climei în Statele Unite. Mulți americani spun că s-ar a baga în acțiuni politice în domeniul climei dacă vreunul pe orisicare l-au plăcut sau pretuit le-ar a reclama – prin semnarea unei petiții sau donând bani unui categorie de advocacy sau făcând voluntariat sau contactând oficialii guvernamentali – dar puțini dintre ei fac aiest lucrare. Ei sunt îngrijorați de încălzirea globală, dar nu fac geros lucrare în privința ei.

Aoace TV și filmele ar a se cadea fi de geros asistenta, evident și apoi când nu spun povești axate numai pe climă.

Scriitorii și studiourile ar a se cadea fauri eroi de acțiune orisicare au panouri solare pe acoperișul lor sau să conducă mașini electrice – sau, gâfâind, să ia autobuze sau trenuri în loc să conducă. Acești personaje ar a se cadea menționa intamplator încălzirea globală sau critică combustibilii fosili.

„Puneți aceste povești în fața oamenilor în orisicare ascundeți spanacul în puiculita de colibas”, a spus Jasmine Russ.

Russ este vicepreședinte de producție și desfasurare la Fabel Entertainment, una dintre companiile din spatele universului televiziunii „Bosch”. Ea a fost recrutată să asculte prezentarea scenariilor de climă pe terenul Mondial Studios săptămâna trecută.

Încălzirea globală cu siguranță nu a fost obiectivul ei invar. Dar până la sfârșitul serii, era în gând.

Deși ea și colegii ei de la Fabel au sonor trecut contra posibilitatea de a evoca povești orisicare tratează a se tarsi climatice, nu erau siguri cum să „întrece acul” între interludiu și mesajele de cadru, mi-a spus ea. Așa că a fost impresionată de cât de destept scriitorii de la pitchfest au idee „a arata excelente” pe orisicare s-a întâmplat să se împletească în climă.

Îi plăceau în mod specific propunerile de gen – horror, science-fiction, fantasy, fiecare „cu puțin de altcum”.

— Nu te aștepți la acesta, spuse Russ. „Oamenii au această consideratie „Erin Brockovich” contra cum arată o proverb de cadru.”

Conversația noastră m-a făcut să mă gândesc la „Echo”, recenta emanatie Disney+ plasată în Universul Cinematic Marvel. A fost un micul ecran urias de agreabil, centrat pe un super-erou orisicare se întâmplă să fie virgin american, purd și un amputat orisicare folosește o proteză de jumatate. Niciunul dintre aceste elemente nu a conditie la structura economica complotului. Dar toate au făcut povestea mai bogată și mai captivantă.

„Reprezentarea fără truda este ceea ce ar cuveni să urmărim cu toții”, a spus Russ. „Este cel mai eficace tip.”

Scriitorii cu orisicare am sonor săptămâna trecută nu aveau extinde speranțe că propunerile lor vor fi preluate – cel puțin nu pripeste.

Orisicare dintre ei a bogat o mână de sesiuni de infatisare de 10 minute cu directori – nu foarte indelung durata. Organizatorii evenimentului mi-au spus că, din câte știu ei, niciunul dintre scenariile finaliste de la intaiul pitchfest din 2022 nu a fost receptionat, deși un desenator s-a conectat cu un consiliu de ministri la un alt vedere orisicare a fost avansat, iar un al doilea desenator a iscalit cu un manager ca continuare a acelui eveniment.

Totuși, mai mulți scriitori mi-au spus că au văzut pitchfestul de săptămâna trecută ca o oportunitate valoroasă pentru relații și conexiune inversa.

Între durata, pentru organizatorii Hollywood Climate Summit, a fost o șansă de a a tine să-și depună cazul în studiouri.

„Realitatea este că oricare persoană din această cameră a creat inca conținut ostentativ, orisicare este și agreabil. Transformăm tragediile în comedii tot timpul. Și suntem aoace pentru a vă arăta că climatul eventual fi la fel”, a spus Ali Weinstein, oaresicine dintre co-fondatorii summit-ului, în timpul declarațiilor de cas-care adresate scriitorilor și directorilor înainte de începerea prezentarii.

Un atelier vajnic a arătat o cas-care deosebită față de ideea de a evoca povești conștiente de climă.

Cesta ar fi Mondial Filmed Entertainment Group, a cărui companie-mamă a găzduit pitchfestul. Anul ametit, studioul – orisicare a apuca Mondial Pictures, Focus Features și DreamWorks Animation – și-a lansat programul GreenerLight, angajându-se să facă din sustenabilitate o primat nu doar în culise (prin reducerea poluării cu indigo cauzată de încălzirea planetei și a altor impacturi despre mediului din producția filmelor sauca). ), dar și în fața camerei.

„Avem această glas cu adevărat de tamponare. Cum putem prii acesta pentru a răspândi mesaje pozitive de statornicie în conținutul nostru?” a întrebat Kimberly Burnick, director pentru conținut vartos și parteneriate la Mondial Pictures, orisicare a fost la pitchfest.

Având în vazut cât de incet se fac filmele, este foarte timpuriu să arătăm oarecare cinematografie orisicare a apărut în cinematografe cu a se tarsi climatice ca continuare a GreenerLight în anul de la lansarea programului, mi-a spus Burnick. Dar ea a fost optimistă cu interes la ceea ce este în pregătire. Ea a spus că mulți dintre realizatorii de cinematografie și directorii de creație ai Mondial se bucură de provocarea de a „a fructifica impactul lor” și că ea și colegii ei încearcă să nu forțeze foarte crancen, „asadar încât canci din ceea ce facem să nu se simtă forțat”.

„Nu mergem la abordarea mandatului, ci mai indelung la abordarea parteneriatului”, a spus ea.

Burnick a spus că studioul a fost susținut de imbraca Rewrite the Future a Consiliului de Apărare a Resurselor Naturale – angajații unuia dintre cele mai extinde grupuri de cadru ale națiunii orisicare lucrează cu producători și scriitori pentru a a trece mai multe și mai bune povești contra climă.

Daniel Hinerfeld, un regizor laureat al Emmy, orisicare supraveghează Rewrite the Future, mi-a spus că inițiativa NRDC are contracte de consultanță cu mai multe companii importante de producție de la Hollywood, deși tocmai două dintre aceste companii – Netflix și NBCUniversal – au făcut publice ofertele. NRDC găzduiește, de invar, panouri publice la Festivalul de Pelicula de la Sundance și în alte părți și oferă burse anuale orisicare îi ajută pe scenariști să dezvolte scenarii climatice prin asocierea acelor scriitori cu veterani din industrie și experți în climă.

Ca și alte eforturi de a impulsiona directorii de cinematografie și TV să ia în chibzuit urgența climatică, Rewrite the Future este aproximativ nouă.

Și ca toți ceilalți pe orisicare i-am intervievat pentru această proverb, Hinerfeld este optimist.

Mi-a povestit contra intaiul eveniment asistenta al lui Rewrite the Future, la Pasnic Design Center din West Hollywood, la sfârșitul anului 2019. La circa 45 de minute după încheierea discuției, mai erau eventual 90 de oameni în sală, „plăcându-se”, a spus el.

„A existat această dorință uriașă reținută de a a articula contra această problemă”, a spus el. „Ne-am dat serie în acel minut că eram la oareceva.”

Să continuăm conversația – și să o facem mai crancen și să implicăm mai mulți oameni. La Hollywood și ofidian tot.

INCA UN LUCRU

Dacă locuiți în tinut Los Angeles – sau veți fi în oraș joi, 11 prier – vă rugăm să vă alăturați nouă la USC pentru un eveniment stramb.

Începând cu prânz, legendarul artist și nomenclaturist pentru climă Jane Fonda va sta în conversație cu Willow Bay, decanul Școlii Annenberg pentru Mesaj și Ziaristica. După aceea, voi a articula contra ziaristica de cadru, activism climateric și strategii pentru a păstra speranța cu reporterul KCRW pentru comunitățile sănătoase Caleigh Wells și Allison Agsten, orisicare a domni Centrul USC pentru Ziaristica și Mesaj Climatică. Vom fi moderați de colegul meu din LA Times, Faith Pinho.

Sper că poți fi colo! Mai multe detalii – și un link către RSVP – aoace.

Această rubrică este cea mai recentă ediție a Boiling Point, un buletin informational prin e-mail contra schimbările climatice și mediul în California și vestul american. Vă puteți înscrie pentru Punctul de ebulitie aoace. Și pentru mai multe știri contra climă și cadru, urmăriți @Sammy_Roth pe X.

Citeşte mai mult

Stiri în tendințe