Thursday, May 23, 2024

Este procesat?

Acțiune

Mulți americani mănâncă excesiv multe alimente excesiv procesate.

Prajituri, chipsuri de cartofi, sifonier, mancaruri de tip fast-food, paine la sicriu, supe conservate – explicit si batoane granola si cereale ambalata.

Asadar cum reducem? Și de ce ar a se cuveni să ne deranjăm, fiecum?

Dieteticianul Spectrum Health Kristi Veltkamp, ​​RD, eventual răspunde la aceste întrebări și oferă câteva sfaturi pentru a vă a proteja să identificați alimentele procesate și să învățați cum să mâncați mai sănătos și să vă simțiți mai interj.

Ce este alimentele procesate?

Majoritatea alimentelor din magazinul alimentar sunt procesate într-un fel, fie că sunt curățate, tocate, gătite, conservate sau congelate.

Și acesta nu este neapărat un obiect rău, a spus Veltkamp. Există diferite niveluri de alimente procesate, de la minimal procesate la ultra-procesate.

Alimentele procesate minimal – spanacul în saci, cine este inca spălat și ispravit de consumare, de mostra, sau fructele și legumele cine au fost pregătite, ambalate și congelate – pot fi de magie o adaos excelentă pentru regim dumneavoastră dacă vă încurajează să mâncați mai multe fructe și legume, ea a spus.

„Încă primești mâncarea în conditie naturală, dar nu au adăugat sau au luat deloc, cumva ți-au pregătit-o”, a spus ea. „Unii oameni devin nervoși în legătură cu fiecare într-un pasca, dar cateodata eventual fi mai interj.”

Un mostra sunt legumele congelate. Dacă nu sunt în timp la treapta localnic, versiunea congelată eventual contine, de magie, mai mulți nutrienți decât cea proaspătă, cine a călătorit pe distanțe grozavi și a circumstanta afară pentru perioade a se culca de rastimp.

Legumele congelate sunt congelate indata după ce sunt culese pentru o prospețime optimă.

„Broccoli inghetat ar a merge fi cea mai bună optiune în faur”, a spus ea.

Dar atunci există alimente ultra-procesate, cine este o minciuna diferită, a spus Veltkamp. Ista este momentul în cine valoarea nutrițională a alimentelor este modificată.

Luați, de mostra, făina rafinată. Procesoarele de bucătărie îndepărtează tărâțele și germenii, cine este locul daca se găsesc fibrele, vitaminele și mineralele. Aceasta lasă cumva amidon. Atunci, în multe alimente procesate, se adaugă și alte lucruri, cum ar fi conservanți, slatina, zahăr, substanțe chimice și ingrediente artificiale.

„Cu ce ​​ai rămas eventual fi oaresicare cine nu este cu adevărat mâncare”, a spus Veltkamp.

De ce alimentele ultraprocesate sunt dăunătoare pentru noi?

Rata de asigurare problemă este ceea ce nu primim din alimentele excesiv procesate – toți nutrienții esențiali de cine avem cerinta din alimentele noastre, a spus Veltkamp. Fără acele vitamine, minerale și fibre, corpul nostru nu eventual funcționa la fel de interj.

Ne afectează sistemul imunitar, a periclita sănătatea intestinului, crește inflamația și explicit a fost ortac cu un rizie marisor de neoplazie în unele studii. De atare, provoacă fluctuații ale glicemiei pe parcursul zilei.

Deoarece multe alimente ultraprocesate sunt bogate în zahăr, grăsimi, slatina și carbohidrați, ele pot guverna la obezitate, a spus Veltkamp.

De atare, nu este guraliv cumva de imaginația ta – aceste alimente creează cu adevărat dependență și explicit te pot fabrica să fii nemancare de mai indelung, deoarece nu sunt la fel de sățioase.

„Poți mânca o pungă de chipsuri și atunci să nu simți că ai mâncat deloc”, a spus Veltkamp. „Dar dacă mănânci un crump matur, te vei sătura deodata.”

Alimentele procesate sunt absorbite iute în organ și nu procesează așa cum fac alimentele mai naturale.

„Au făcut chin pe cine corpul nostru ar a se cuveni să o facă”, a spus Veltkamp.

Cercetările au arătat că zahărul și sarea creează dependență, deoarece declanșează eliberarea de dopamină și serotonină, substanțele chimice ale creierului cine ne fac să dorim mai multă recompensă.

„Devenim dependenți de el pentru că vrem să ne simțim interj”, a spus ea. „Vrei cumva să mănânci mai indelung. Asadar creierul tău a zice: „Este urat. Continuă.’ Și stomacul tău îți a zice că nu ești umplut.”

Cum pot readuce consumul de alimente ultraprocesate?

Veltkamp îi încurajează pe toată lumea să fie neamestecat și să facă pași a descreste către mâncare naturală, adevărată.

Iată câteva sfaturi:

1. Deplasați-vă către mai puțin procesate ori de câte ori este practicabil.

Fiți conștienți de cât de procesate sunt alimentele dvs. și faceți un pas la un timp dat de la ultra-procesate la mai puțin procesate. De mostra, dacă mâncați mâncăruri ambalate, congelate, căutați-le pe cele cu ingrediente mentinere sănătoase și reale.

„Au mai multe opțiuni de mâncare sănătoase, explicit și în secțiunea congelată, cu orez brunet sau quinoa și legume prăjite”, a spus ea.

2. Citiți etichetele.

Căutați ingrediente mentinere reale și aflați ce conține mâncarea dvs. De mostra, dacă cumpărați pâine, căutați ca intaiul condiment să fie făina integrală de grâu.

„Cuvântul „întreg” este esențial”, a spus ea. De atare, căutați ingrediente cine sunt recunoscute și liste de ingrediente cine sunt mai scurte, mai degrabă decât mai a se culca.

3. Gândiți-vă să adăugați alimente sănătoase, mai degrabă decât să eliminați alimente nesănătoase.

Veltkamp încurajează oamenii să se gândească să adauge mai multe fructe și legume, mai degrabă decât să ia cumva alimente procesate.

Dacă felul tău magistral de mâncare este pepite de pui procesate, ia cu el un crump matur și o salată. Când sunteți ispravit pentru o sfruntare mai gros, încercați să faceți nuggets de pui de la nulitate cu pieptar de pui dezosat și prezli.

Asigură-te că cea mai gros bucata a mesei tale este „lucruri bune”, a spus ea. Lui Veltkamp îi place să urmeze precept 80-20 – circa 80% din regim ta ca alimente adevărate întregi, iar atunci 20% distracție.

4. Nu privi de gusta, ineficace si bauturi.

Concentrează-te pe eliminarea alimentelor procesate din extra pe parcursul zilei.

„Majoritatea oamenilor se descurcă rusinos cu mesele lor, iar majoritatea se îndepărtează cu gustări și deserturi între mese”, a spus Veltkamp.

Încercați să înlocuiți chipsurile și prăjiturile cu legume sau fructe cine sunt convenabile de luat și de supus. Sau alegeți biscuiți din paine integrale în loc de cei praci procesați.

Încercați să beți cât mai multă apă practicabil, mai degrabă decât băuturi dulci sau sucuri dietetice cu îndulcitori artificiali. Apa infuzata cu fructe (castraveti, lime sincer, capsuni si nu devreme) a pune delectare si categorie numai indelung miere.

5. Fii amanuntit la locul daca îți cumperi mâncarea.

Când faceți cumpărături pentru produse mentinere, concentrați-vă pe perimetrul magazinului, daca se află majoritatea alimentelor proaspete și puțin procesate. Absolut, fructele și legumele congelate și unele alimente conservate sau ambalate de pe holurile magazinelor sunt importante și pot fi, de atare, sănătoase.

Dacă doriți să vă apropiați de sorginte de hrană, ramificați-vă de la produse la magazinul dvs. alimentar localnic vizitând o piață fermieră sau un banc de pe marginea drumului sau investiți într-o cotă într-o fermă agricolă susținută de colectivitate.

Aprovizionați frigiderul și cămara cu alimente proaspete, întregi și atunci experimentați cu câteva rețete noi.

Atunci, stați pe speteaza și urmăriți beneficiile pe măsură ce vă simțiți mai interj și sănătatea dumneavoastră se îmbunătățește.

Citeşte mai mult

Stiri în tendințe