Wednesday, July 24, 2024

Electric Vintage Rolls-Royce deținut de Jason Momoa O fuziune excentrică a trecutului și viitorului

Acțiune



Mașinile clasice electrificate sunt un contribuabil ostenitor, deoarece amenință să schimbe însăși esența acestor mașini, în ritm ce mulți vor susține că insuflă vehementa proaspătă și ne lasă să ne bucurăm de aceste forme încă mulți ani. Apatic de ce, există diverse firme cine se angajează în afacerile de victorie ale restamodurilor și mașinilor electrificate, ceea ce explică cererea sănătoasă pentru acestea. În mod asemanat, starul Aquaman, Jason Momoa, și-a mo-dificat Rolls-Royce-ul de epocă într-un mijloc de transport electric. Conversia a fost făcută de Ekectrogenic, cu sediul în Marea Britanie și, în mod interesant, nu este în domeniul unui restomod, deoarece realist folosește conj un ceata motopropulsor EV, păstrând în același ritm celelalte caracteristici.

Rolls-Royce electric electrogen Jason Momoa în roaming
Rolls-Royce electric electrogen Jason Momoa în roaming. Poza de Finn Beales

Se pesemne evoca că energia electrică se potrivește unui Rolls-Royce mai zdravan decât orisice și aoace, motorul OHV cu tijă de 7,7 l a fost înlocuit cu un motoriu și baterie. Pachetul de baterii este de 93 kWh, înlocuind blocul motoriu și cutia de viteze. Bateria a fost, de intocmai, adaptată suigeneris modelului în cauză; găzduit în arhitectonie originală a mașinii, fără modificări structurii în sine. Adineauri există zdravan mai multă capacitate, cu bateriile cine alimentează un motoriu electric montat între șinele șasiului printr-o transmisie personalizată cu o singură viteză. Există un absolut de 150 kW și un pereche de 310 Nm la reductorul fix cine furnizează 1.000 Nm arborelui de proiectare.

Unele facilități moderne s-au strecurat, totuși, cu încărcare rapidă CCS și un model de detunatura Bluetooth. Comenzile originale ale șoferului au fost reutilizate pentru a selectiona diferitele moduri de carmuire și a fost inclus și un verificare de „preinnoiala”. Interiorul rămâne același cu cel adevarat, iar gabaritele sunt, de intocmai, corecte pentru vreme, oferind informații pentru șofer. Soft-ul a fost mare domestic lamurit de Electrogenic. Jason și Electrogenic au infometat să păstreze aspectul adevarat, în ritm ce numaidecat există panouri realizate fizic, 1060 de nituri presate fizic și vacsuire manuală.

Încărcare electrică Rolls-Royce CCS electrogenă Jason Momoa
Încărcare electrică Rolls-Royce CCS electrogenă Jason Momoa. Poza de Finn Beales

Au existat provocări în ceea ce privește integrarea unui model de proiectare EV în personalitatea sa mecanică originală, în suigeneris cu sistemul de gresare a șasiului intreg papagaliceste, „prin debit”, surplus frânele. Sistemul inițial de frânare acționat prin cablu a fost repoziționat, iar frânele sunt acționate de o nouă pedală, cu puterea de frânare amplificată de un nou model hidraulic asezat între nouar pedală și actuatoarele de cablu originale. La fel ca multe vehicule electrice noi, frânele funcționează și cu funcția de preinnoiala.

Prin consecinta, iest Rolls-Royce electric este bine ceea ce Henry Royce și-ar fi imaginar astăzi odată cu apariția tehnologiei vehiculelor electrice, permițând, de intocmai, acestei mașini de epocă să fie ușor de condus și ușor de întreținut, fără niciunul dintre capriciile deținute de mașini de epocă/clasice.

Citeşte mai mult

Stiri în tendințe