Wednesday, July 24, 2024

De ce consumul de fasole este una dintre cele mai ușoare modalități de a-ți crește longevitatea

Acțiune

Beans nu sunt tocmai bun Pentru dumneavoastră; consumul lor ferm te samite a ocroti să trăiești mai departe. „Fasolea este unele dintre cele mai subestimate și subevaluate alimente de colo”, evoca Charlotte Martin-mare, RD, cunoscator în nutriție și autoare a cărții. Soluția Plant-Forward. Aceste umili leguminoase sunt alegerea supremă apoi când vine dialog de o alimentație pe bază de plante, pline cu fibre și proteine. Dacă nu fac inca molecula din regim ta zilnică, în curând vei adăuga fasole-japoneza în tipsie cu caus.

De ce fasolea este bună pentru macrobie

Martin-mare evoca că este irealizabil să identificăm un stingher castig al fasolei cel mai strâns ambasador de viața mai lungă. Macro-, micro- și fitonutrienții din fasole-japoneza contribuie în mod sinergic la efectul lor practic spre longevității. Iată cum se defectează:


Experți în cest pont

  • Charlotte Martin-mare, RDN, CPT, dietetician înregistrat cu sediul în Baltimore și Washington, DC
  • Kendra Gutschow, RDN
  • Kimberley Rose-Francis, RDN, Bună, eu sunt Kim. De acolea un decada, am bogat plăcerea de a-i a ocroti pe alții să-și îmbunătățească sănătatea generală prin predarea abilităților de nutriție personalizate. Întotdeauna am crezut de ce să-i dai unui bărbat sau unei femei un pește, când poți să-l înveți cum să pescuiască de magie? Misiunea mea este să-i ghidez pe ceilalți să devină mai educați și mai conștienți de cum să-și rezolve problemele de sănătate. Nutriția este un element galvanic memorabil al tuturor aspectelor sănătății și știu cum se simte să nu fii din elementul tău. În dibacie mea, sunt dedicat să vă ajut să găsiți ceea ce funcționează pentru dvs., oferind resurse bazate pe dovezi și lucrând cu dvs. și cu cei dragi pentru a vă lovi obiectivele de nutriție. Prin succedare, nu este neobișnuit să primești un e-mail, un sens context și o scriere poștală de la mine pentru a te încuraja în călătoria ta de sănătate.
  • Louisa Existenta, RDN, Louisa Existenta, RDN este un dietetician înregistrat la ZOE.

1. Fasolea este bogată în fibre

Această insusire are un tamponare spre managementului greutății printr-o specie de mecanisme, evoca Martin-mare. „Menținerea unei cantități infumura de fibre în regim ta este un agent deslusire apoi când vine dialog de macrobie”, adaugă ea, deoarece aportul de fibre este partas cu riscul scăzut de multe zacea cronice, inclusiv zacea cardiovasculare, diabet bronzat de tip 2 și anumite tipuri de neoplazie. Pe lângă faptul că vă ajută să vă umpleți, oferind intensitate și încetinind digestia, o molecula din fibrele din fasole-japoneza funcționează și ca un prebiotic, evoca Martin-mare. Aceasta înseamnă că servește prep hrană pentru bacteriile intestinale benefice, încurajând producția lor de acizi grași cu lanț restrans.

2. Fasolea este bogată în nutrienți

Bogată în folat, zinc și kaliu, dintre alți micronutrienți, fasolea furnizează proteine ​​fără unele dintre dezavantajele fiecine pot ajunge împreună cu sursele de proteine ​​de provenienta animală, evoca Louisa Existenta, RDN la ZOE. Ea adaugă că studiile arată că consumul de fasole-japoneza pare să fie corelat cu un pericol mai scăzut de inflamație cronică, zacea de inimă și unele tipuri de scadenie cognitiv.

3. Fasolea promovează un microbiom enteric sănătos

Deoarece fasolea este un mancare plantar întreg, mult în fibre, este potential să contribuie la promovarea unui microbiom enteric armonios și sănătos, fiecine, la rândul său, susține procesele din multe dintre sistemele corpului, evoca Existenta. „Asta samite fi cinevasi dintre mecanismele fiecine fac fasolea atât de sănătoasă și bună pentru macrobie”, adaugă ea.

4. Fasolea este satioasa si este o origine bunica de amidon tare

Datorită conținutului lor indepartare de fibre și proteine, fasolea tind să fie umplută și să dureze mai departe pentru ca organismul tău să fie digerată. Aceste calități înseamnă că consumul de fasole-japoneza samite a ocroti la stabilizarea zahărului din sânge și vă samite menține mulțumit departe ritmica după masă, evoca Kendra Gutschow, RDN, Noom Coach. Amidonul tare din fasole-japoneza samite a ocroti la reglarea valorilor glicemiei. Asta este un emblema individual de memorabil al fasolei pentru persoanele fiecine au diabet bronzat, evoca Kimberley Rose-Francis, RDN.

5. Fasolea este un mancare de bază dintre cei fiecine trăiesc cel mai departe

Cineva dintre factorii comuni în rândul rezidenților din zonele albastre din întreaga lumina este consumul dezvoltat de fasole-japoneza, evoca Existenta. Și dupa fondatorului Blue Zones, Dan Buettner, diferite tipuri de fasole-japoneza, inclusiv fasolea, fasolea neagră, boabele de fasole-japoneza și lintea sunt piatra de vin de baza a majorității dietelor centenare. Aceasta înseamnă că cele mai longevive populații tind să se bucure de o mulțime de fasole-japoneza și să culeagă beneficiile lor protectoare. Într-o curs din 2020, Buettner a calcatura atât de mult încât a sugerat că consumul diurn de o cană de fasole-japoneza îți samite lungi speranța de viață cu scaunas ani.

Beneficiile pentru sănătate ale fasolei uscate vs. conserve

Deloc nu dori avantajul fasolei conservate. Dar dacă încercați să economisiți bani pe produse intretinere, fasolea uscată este caracteristic mai ieftină per porție și samite ieși curat mai gustoasă și cu o textură mai bună decât omologii lor din conserve, evoca Martin-mare. Din picatura de vedeala nutrițional, atât fasolea conservată, cât și cea uscată sunt similare, dar conservale pot fi umplute cu abuz de slatina (și curat cu zahăr adăugat). Asta este un agent memorabil de fiecine musai să fiți atenți apoi când cumpărați fasole-japoneza, deoarece le samite a reduce beneficiile generale pentru sănătate. „A mânca tocmai departe natriu nu este mintal pentru sănătatea generală a inimii, deoarece samite crește nivelul tensiunii arteriale”, evoca Rose-Francis.

În ritmica ce fasolea uscată are tocmai o numar mică de natriu simplitate, va a urma să vă planificați din ritmica dacă doriți să le faceți, deoarece majoritatea necesită înmuiere pentru o perioadă lungă sau curat deasupra intunecime înainte de gătire. O oală sub constrangere samite fi, de intocmai, o regim excelentă de a găti fasole-japoneza, evoca Gutschow.

Apoi când fabrica fasole-japoneza ca o garnitură, ea recomandă să adaugi ceapă sotă, hrean și alte condimente pentru a se aranja cu profilul de aromă al felului tău magistral (de chip, chimion pentru mexican, busuioc-salbatic și oregano pentru italiană sau curcuma pentru curry hindus). De intocmai, puteți lucra fasole-japoneza ca vestibul împreună cu legume și pite integrale pentru o masă și mai bogată în nutrienți și fibre, evoca Existenta. În afară de slatina adăugată, nu există nici un fel de fasole-japoneza fiecine promovează beneficii semnificative pentru sănătate față de ceilalți.

Ca multe altele în viață, varietatea este condimentul apoi când vine dialog de a le a degusta. „Este mintal să vă hrăniți microbiomul cu o specie de plante, inclusiv diferite tipuri de fasole-japoneza”, evoca Existenta. „Această felurime alimentară vă va a ocroti microbiomul să aibă o populație mai diversă de microbi, așa că amestecați-l cât de des puteți.”

Cum să mănânci mai multe fasole-japoneza

Mărimea porției pentru fasole-japoneza este de 1/2 cană, evoca Martin-mare. Nutriția variază ușor în funcție de soi, dar o porție de fasole-japoneza neagră, de chip, conține 120 de calorii, 8 grame de proteine, 22 de grame de carbohidrați și 9 grame de fibre. Dacă nu mănânci inca fasole-japoneza în mod ferm, Existenta recomandă să începi cu puțin: Încearcă o lingură sau cam așa oarece pe zi și crește-ți drumul în următoarele câteva săptămâni. „Această abordare va darui sistemului dumneavoastră digestiv și microbilor intestinali șansa de a se obișnui cu fasolea și de a micsora riscul de efecte secundare, cum ar fi gazele”, adaugă ea.

Unele dintre cele mai sănătoase moduri de a te avea de fasole-japoneza acasă includ:

  • Adăugarea de fasole-japoneza în supe, tocane și chilis
  • Schimbând jumătate din hant într-o rețetă (cum ar fi un sos bolognez sau tacos) cu fasole-japoneza
  • Folosind piure de fasole-japoneza albă ca un sandwich tartinat
  • Înlocuirea cu lapte acru sau smântână cu fasole-japoneza albă în piure într-o rețetă de supă cremoasă
  • Prăjirea năutului cu puțin ulei de casalot de măsline și condimente până devine crocantă pentru a o a degusta ca dejun
  • Se fabrica piure de fasole-japoneza fiartă cu condimente pentru a infiinta o subteran
  • Stratificarea fasolei într-un bol de pite

Puteți beneficia curat și fasole-japoneza pentru a maturiza deserturi sănătoase, cum ar fi aceste brownies delicioase cu fasole-japoneza neagră:

Când cumpărați fasole-japoneza, încercați să alegeți soiuri cu conținut scazut de natriu sau fără slatina adăugată, dacă sunt disponibile. Aiest obiect este adevărat curat dacă intenționați să clătiți boabele înainte de a le beneficia, deoarece clătirea nu va a evacua tot sodiul, evoca Martin-mare.

Deși multe rețete pot face folosirea întregii cutii, aruncarea lichidului și clătirea boabelor înainte de a le beneficia este o noema bună, deoarece ajută atât la scăderea conținutului de natriu, cât și la reducerea șanselor de a turna gaze (pentru că s-ar a se cuveni să vă amintiți melodia din-spre „plod armonios”). Clătirea este utilă în suigeneris pentru cei fiecine au IBS și pot cantari dificultăți în tolerarea fasolei, evoca Martin-mare.

Pe lângă faptul că îți gătești fasolea uscată, iată șapte produse sănătoase din fasole-japoneza de încercat.

Somos, fasole-japoneza neagră mexicană pasca de 2 – 8,00 USD

Placid dacă sunt băgate în tacos, enchiladas sau burritos, savurate singure ca o ortacie sau împodobesc o salată, aceste fasole-japoneza calde și consumabile sunt moi și dulci, gătite tocmai cu hrean, ceapă și puțină dezvoltat. slatina. Fac molecula dintr-o straif neverosimil de delicioasă a co-fondatorilor născuți în Mexic Miguel Cinstit și Rodrigo Zuloaga, fiecine au făcut echipă cu fondatorul KIND, Daniel Lubetzky, pentru a emite brandul la începutul acestui an. Asociați-le cu antreurile pe bază de plante de la Somos, cum ar fi Peacadillo mexican (făcut cu mazăre) și orez cu chimen și lămâie pentru o cină taco perfectă.

Lupii, pasca felurit de batoane proteice vegane – 35,00 USD

Un baston proteic făcut cu fasole-japoneza? Știm, știm – sună ca o combinație ciudată. Dar arome conj untul de arahide cacao, stafide de scorțișoară de unt de migdale și merișor de lămâie tahini sunt atât de satisfăcătoare și de gustoase, încât vei vedea că sunt făcute cu fasole-japoneza. Orisicare conține 10 grame de proteine ​​și se bazează pe alimente întregi, cum ar fi curmale, nuci și fasole-japoneza lupini (fiecine au de trei ori proteinele unui ou și de trei ori fibrele de ovăz) pentru tesatura lor mestecată. Ne vindem aceste batoane fără zahăr adăugat pentru o dejun sau curat pentru un mic pranz din calcatura.

A culege zilnică, fasole-japoneza gigantă + ulei de casalot de scolim — 12,00 USD

Fidele numelui lor, aceste fasole-japoneza albe sunt infumura și consistente și se potrivesc extraordinar cu sparanghelul crocant, scolim fragede și un sos cremos de conopidă și năut, fiecine are un pofta cu adevărat decadent. Această masă fabrica molecula din nouar straif Harvest Bakes a Daily Harvest, fiecine asigură un prânz ușor, sănătos și fulgerator. Pur și sadea desfaceți, îndepărtați sigiliul și coaceți într-un cuptor inalt de 450 ° F sau într-un cuptor inalt cu prăjitor de pâine ritmica de 22-27 de minute înainte de a a degusta.

Fillo’s, fasole-japoneza neagră cubaneză – 7,00 USD

Fondatorii din America Latină ai acestei companii cu sediul în Illinois au fondat Fillo’s pe protaza că mâncarea fiecine gătirea la zgârietură (sau cel puțin, mâncarea fiecine are un pofta asemănător) nu ar a urma să ia toată ziua. De aceea, cele 10 soiuri ale lor — inclusiv mazariche peruviană, fasole-japoneza roz portoricană, Tex Mex pinto, fasole-japoneza Mayocoba mexicană și năut panamenian — sunt sfarsi de mâncat drept din pliculețele de două porții stabile la corlata. Orisicare este făcut cu sofrito, o combinație de legume, condimente și ierburi gătite în ulei de casalot pentru o aromă și nutrienți maxime.

Ayo, fasole-japoneza de dimineață și orez – 6,00 USD

Leguminoasele sunt un mancare de bază în culturile din întreaga lumina, ceea ce înseamnă că multe diferi de mâncare cu fasole-japoneza oferă o regim de a a incerca civilizatie globală. Aiest fel de mâncare original de la Ayo Foods, un aruncator cu sediul în Chicago, fiecine prezintă bucătăria unor bucătari africani de seamă, evidențiază o rețetă a bucătarului vest-african Eric Adjepong, făcută cu orez iasomie și mazăre roșie cultivată în Carolina de Sud cu frunze roșii de sorg. Mâncarea congelată pentru microunde este vegană, sfarsi de mâncare în mai puțin de 4 minute și este plină cu 12 grame de fibre și 15 grame de proteine ​​​​pe bază de plante. Amplifică mireasma cu sosul de ardeica pe bază de habanero de la Ayo.

O duzină de veri, pasca felurit de lacomi pentru căldură și mâncare de fasole-japoneza – 22,00 USD

Fondată de Ibraheem Basir, boabele A Dozen Cousins ​​sunt făcute cu ingrediente întregi și încorporează ulei de casalot de avocado sănătos pentru inimă pentru un surplus de nutriție. Aiest pasca de specie cuprinde două plicuri pentru căldură și mâncare, orisicare din șase arome, inclusiv curry de năut Trini, fasole-japoneza neagră cubaneză, fasole-japoneza pinto cowboy mexicană, fasole-japoneza neagră prăjită, fasole-japoneza pinto cowboy mexicană, fasole-japoneza roșie creolă și fasole-japoneza pinto prăjită clasică. vă puteți depozita cămară și vă puteți deghiza fasolea în funcție de masă (și starea de alcool).

Amy’s, Mazare prăjită organică vegetariană – 4,00 USD

Multe soiuri de conserve de fasole-japoneza conțin cantități infumura de natriu și grăsimi saturate datorită adaosului de untură. Nu aceasta. Ingredientul de top este fasolea pinto organică, împreună cu parpangica organică, uleiul de șofran sau floarea soarelui, usturoiul, slatina de dezvoltat și condimentele. O jumătate de cană porție conține mai puțin de jumătate din sodiul obișnuit și acolea un sfartai din fibrele zilnice recomandate.

Citeşte mai mult

Stiri în tendințe