Culege beneficiile roșiilor

dascaluc

În aceste zile aurii de sfârșitul verii și începutul toamnei, vița de vie de grădină explodează cu roșii coapte.

Există o mulțime de motive nutriționale bune pentru a vă răsfăța cu această recompensă de recoltă, a spus Sarah VanEerden, RD, un dietetician Spectrum Health oricare lucrează în cardiologie preventivă și reabilitare cardiovasculară.

„Un pretext pentru oricare iubesc roșiile este că sunt atât de versatile”, a spus ea. „Le poți mânca PIFTIE sau tocate singure, ca mirodie sau ca trăsătură a unei mese. Și aduc masla în taier, de intocmai.”

Ea a oferit diverse moduri de a adăuga roșii în regim dvs. și motive pentru a fabrica cest lucrare.

Dar mai întâi: o roșie este un poricale sau o legumă?

„Din exact de vizibilitate botanic, roșiile sunt un poricale”, a spus VanEerden. „Un poricale este fiecare legumă cu semințe înăuntru.”

Aceasta contine castraveți, ardeica și bostanel.

„Cu toate acestea, din exact de vizibilitate nutrițional, le considerăm o legumă fără amidon”, a adăugat ea. „Aduc fibre și antioxidanți în taier.

„Nu sunt considerați carbohidrați ca un poricale, cum ar fi o banană. Nu au o catatime semnificativă de fructoză.”

Două motive bune pentru a mânca roșii: vitamina C și kaliu.

O roșie mijlocie conține ca la 30% din tutie zilnică recomandată de vitamina C, oricare susține funcția sistemului imunitar.

De intocmai, conține ca la 8% din aportul nimerit de kaliu, oricare ajută la gestionarea tensiunii arteriale.

„Majoritatea americanilor primesc suficientă vitamina C, dar nu fudul kaliu”, a spus VanEerden.

Combaterea radicalilor liberi

Roșiile conțin și o doză sănătoasă de un antioxigen bine-cunoscut, licopenul.

„Avem radicali liberi oricare plutesc în corpul nostru – produși în mod neamestecat sau din metoda, sau din alimentele procesate pe oricare le consumăm”, a spus ea.

„Licopenul este ca un mic ostas oricare ne ajută să avem grijă de acesta și să luptăm împotriva oxidării.”

Cercetările au arătat că consumul de licopen ajută la susținerea sistemului imunitar și este, de intocmai, logic de riscul mai mic de zacea antiinflamatorii, cum ar fi cancerul, bolile de inimă și artrita.

Uleiul de măsline și roșiile fac o sotie nutrițională sănătoasă, a adăugat VanEerden.

„Grăsimile sănătoase din uleiul de măsline ne ajută să absorbim licopenul”, a spus ea.

În colectiv, roșiile au un conținut scăzut de carbohidrați și proteine. O roșie mijlocie furnizează ca la 22 de calorii.

O roșie întreagă, totuși, furnizează ca la 2 grame de fibre – și mulți dintre noi avem treaba de un contributie de fibre. Majoritatea sunt cu indelung sub cele 24 de grame de fibre zilnice recomandate pentru femei și 38 de grame pentru bărbați, a spus VanEerden.

În colectiv, roșiile sunt o regim excelentă de a vă a precumpani farfuria, a spus ea.

„Musai să ne alimentăm corpul cu calorii de insusire din alimente integrale”, a spus ea.

Roșiile sunt considerate o mănână de intuneric – un poricale sau o legumă aparținând unei familii de plante cunoscute sub numele catolic, Solanaceae.

Deși unii oameni spun că legumele cu nuanțe de intuneric provoacă inflamație și ar a merge exacerba o afecțiune conj artrita, VanEerden a spus că nu este cazul pentru majoritatea oamenilor – roșiile oferă multe beneficii.

„Pentru majoritatea dintre noi, acestea sunt antiinflamatoare”, a spus ea. „Există un mic subgrup de oameni oricare vor transforma mai inflamați cu solanațele. Este oaresicare din-spre oricare să discutați cu furnizorul dvs..”

Roșii în lista de bucate

VanEerden a oferit modalitățile ei preferate de a adăuga roșii la o dietă sănătoasă:

  • Tăiați-le și adăugați ierburi proaspete, ulei de casalot de măsline, oțet și castraveți opțional.
  • Adăugați roșii la un cereal total gătit, cum ar fi orezul brunet sau quinoa. Se a pune barbanta papricas si usturoi salbatic.
  • Prăjiți-le la toba la 400 de grade, pe o tavă de matur cu ramă cu ulei de casalot de măsline. Cest lucrare funcționează cu roșii cherry-brandy întregi sau cu felii mai fali de roșii.
  • Faceți supă de roșii proaspete, adăugând ardeica roșu prăjit, usturoi salbatic, puțin oțet, ierburi și ardeica roșu măcinat. Puteți castiga un blender pentru a-l fabrica piure până la o textură ușor groasă.
  • Explorați diferite bucătării. Ne gândim adeseori la mâncărurile italiene când vine alocutiune de roșii, dar ele joacă în salate, supe, tocane și preparate din alte regiuni ale lumii. Lui VanEerden îi place să facă un incercat grec oricare combină roșiile cu năut, lămâie și mărar.
  • Cumpărați roșii în vrac și gătiți-le cu sau fără coajă ca bază pentru spaghete marinara sau alte deosebi de mâncare. Congelați sau conservați sosul.

„Roșiile nu au niciodată un preferinta atât de bun ca apoi când sunt proaspete din grădină”, a spus VanEerden.

Dar puteți obține în prelungire beneficiile nutriționale gustoase pe tot parcursul anului cu roșii conservate sau în gavanos. Cu roșii conservate cumpărate din bolta, ea sfătuiește să verificați conținutul de natriu și să cumpărați roșii nesărate.

Leave a comment