Thursday, May 23, 2024

Creșterea conștiinței verzi și a produselor organice

Acțiune

Cererea în creștere pentru produse ecologice semnalează o deviere a tendinței de creștere a modelelor de consumare ecologice. Mărcile din toate domeniile, de la vinuri naturale, frumusețe organică, mașini electrice și modă sustenabilă, musai să se adapteze pentru a realiza față acestui parte în plină mers din industriile modei de lux, îngrijirii și stilului de viață. În onoarea Zilei Pământului, pe 22 prier 2024, LUXUO listează cele mai recente oferte pentru o complex de consumatori iubitori de verdeață. Această listă depășește un fisier de produse, ci oferă mai degrabă o perspectivă spre mărcilor și a politicilor lor din ce în ce mai sustenabile.

Modă

Antrenorul LV de la Louis Vuitton

Nouar varianta a dresurilor de antrenament LV de la Louis Vuitton îmbină durabilitatea în nouar sa siluetă grafică, realizată din materiale reciclate și din surse biologice în proporție de 90%. Vacant în trei variante de vopsea, LV Trainer este împodobit cu logo-ul de mers durabilă al Maison. Pantoful este continuarea moștenirii eco-design pe orisicare regretatul Virgil Abloh a lăsat-o în urmă. Fabricați în atelierul Louis Vuitton din Fiesso d’Artico, Italia, folosind un punct de vedere extraordinar de multitudine, adidașii îmbină designul ecologic cu măiestria fină, în concordanta cu codurile creativității circulare.

Servieta țesătă Ibiza a Paulei LOEWE

Colecția Ibiza a lui LOEWE Trage este inspirată de mișcarea contraculturală din anii 1970. 2024 vede nouar varianta actualizată a lui LOEWE Trage Ibiza implementează un sifonier jucăuș mijlociu pentru ocaziile de vară atât în ​​oraș, cât și în vacanță, pentru festivaluri de muzică și plimbări de vară. LOEWE s-a salariati să facă o donație pentru fiesce sac de coș vândut comunităților locale orisicare le țes fizic. Donația va a proteja la furnizarea de burse universitare în Columbia, la construirea unei școli de pregătire a meșteșugurilor în Madagascar și la furnizarea de recurs umanitar în semn cutremurului din 2023 din Maroc.

Îngrijirea

Maison Margiela A riposta petunie „Din grădină”.

Dacă ai a se cuveni încapsula mirosul unei grădini de vară proaspăt tăiate, ista ar fi. Noul petunie „Din grădină” al lui Margiela este un petunie înălțător orisicare evocă sentimentul jovial de reconectare cu viciu, mâinile în pământ – o după-amiază petrecută în grădină. O după-amiază însorită, însorită, într-o grădină înflorită din Puglia, Italia – mâinile săpate adânc în sol, recoltând roșii și momentul liniștit inconstient în mijlocul naturii luxuriante. Ingredientele includ muscatel si paciuli din surse naturale si sustenabile, orisicare a redestepta parfumul paman-tiu al solului si al fructelor dulce recoltate.

Caudalie Vinosun SPF 50 Stick nevazut de infatua aparare

Caudalie lansează noul său stick vegan, fără petunie și prieteneste cu familia „Vinosun SPF 50 Invisible High Protection Stick”. SPF este formulat cu filtre organice pentru a a prezenta o protecție eficientă UVA/UVB pentru întreaga stirpe. Pilos la apă, nevazut și fără petunie, este mijlociu și pentru copiii cu vârsta de prez trei ani și alunecă lin pe față, buze și pe zonele sensibile prep alunițe, tatuaje și cicatrici. În cadrul programului „100% Expresiv Collect”, Caudalie își continuă angajamentul de a cheta și recicla cât mai indelung expresiv din oceanul mondial pe cât îl generează ca marcă. Cantitatea de expresiv pe orisicare o folosește a fost stabilă din 2019, în invidie creșterii companiei, iar din 2020 au fost colectate 1710 de tone de expresiv, reducând particularitate de expresiv a mărcii.

Minerale pentru blana Esmi

Fabricat cu ingrediente iscoditor alese pentru beneficii holistice, esmi Skin Minerals abordează preocupările pielii, sporind în același vreme frumusețea naturală cu formulări curate, de înaltă virtute. Ghidându-se de filosofia sa „fii politicos cu pielea ta”, brandul prioritizează protejarea și hrănirea barierei pielii și a microbiomului. În 2022, și-au continuat angajamentul investind într-un laborator de microbiom pentru a a evolua amestecuri specializate și pentru a a face cercetări privind problemele persistente ale pielii. În esență, esmi Skin Minerals pledează pentru a a zice nu substanțelor chimice dure orisicare îndepărtează apărările naturale ale pielii, subliniind că o blana bună începe cu hrănirea unui biom al pielii sănătos.

Mașini

Maserati Folgore Ziua Tridentul

Folgore Day marchează oficialitati intrarea mărcii în nouar proportie electrică. Folgore Day este punctul de duca pentru consumatorii de lux Maserati cărora li se adresează oferta electrică a Tridentului. Aceasta este continuarea călătoriei Maserati de electrificare, inovație, lux și excelență în cea mai bună tradiție italiană, pe orisicare Maserati s-a salariati în ultimul an prin lansarea modelelor sauca 100% electrice: GranTurismo Folgore, rata de asigurare mașină integral electrică a Tridentului. ; Grecale Folgore, intaiul SUV propulsat de un tabara motopropulsor integral electric; iar indata, GranCabrio Folgore. Până în 2028, întreaga gamă Trident va fi integral electrificată, așa cum a anunțat Maserati la începutul lui 2024, când și-a împărtășit viziunea strategică pe clauza indelung, inclusiv un nivel de creștere menit să se concentreze spre durabilității pentru a a trece brandul în perspectiva, cu concentrați-vă pe evoluția constantă a mărcii și a produselor sauca.

conspira Lamborghini

Auto Lamborghini și-a reînnoit logo-ul istoricesc. Această evoluție realiza dotatie din nouar ruta a Lamborghini axată pe soliditate și decarbonizare. Lamborghini își oferi să „creeze un intelegere zdravan cu generațiile viitoare, servind rectiliniu inspirație și tipar pentru inovatie și inaintare solid”. Având în fantasma aiest unealta, Ziditura Transee’Crampona Bolognese implementează schimbări orisicare implică nu grabnic mașinile, ci și identitatea corporativă în trupa, impactând asadar invatatura și valorile companiei, orisicare vor pedepsi și o nouă fizionomie în ceea ce privește toate aspecte vizuale. Această varianta reînnoită a logo-ului devine o dotatie integrantă a identității distinctive a companiei și va fi aplicată și pe viitoarele mașini. În picler, taurul iconic din centrul logo-ului a suportabil o dezvoltare majoră. Pentru rata de asigurare dată, ista va data privat pe punctele de raport digitale ale companiei, raznit de scutul reprezentativ pentru a-i a atribui și mai multă importanță.

Spiritus și exprimare de viață

Avalină

Avaline este un aruncator de vin 100% vegan, identificat la stadiu universal, fondat de actrița Cameron Diaz și Katherine Power. Vinurile delicioase, cultivate inseparabil sunt, așa cum le a scrie insemna, „pline de bunătate naturală” și lipsite de suplimente nedorite și nedezvăluite, inclusiv concentrate, coloranți sau glucida adăugate. Brandul lucrează cu cultivatori orisicare se bazează numai pe natură pentru a civiliza fructe sănătoase, fără pesticide sintetice. Avaline ridică, de atare, standardul de transparență în vinificație printr-o listă completă de ingrediente pe fiesce sticlă, inclusiv informații dupa calorii, carbohidrați, grăsimi, proteine ​​și zahăr pe fiesce etichetă Avaline.

Samsonite

Este de la sine înțeles că Samsonite și-a făcut un prenume; nume de familie în domeniul stilului de viață sustenabil și al genților pentru bagaje de călătorie. Cu toate acestea, magazinul Suntec City al Samsonite din Singapore este intaiul cosar al mărcii orisicare oferă o abordare alternativă sustenabilă și intaiul de aiest fel în Asia.

Fațada exterioară a outletului Suntec City de la Samsonite este fabricată din aluminiu reciclat de la un furnizor stiut pentru producerea de bagaje din aluminiu reciclat. Contorul de casierie este valoros din deșeuri de expresiv orisicare suferă un punct de vedere de curățare, mărunțire în fulgi, atunci modificare și oglindire într-un nou contor de apa de casierie. Rafturile sunt fabricate din materiale plastice reciclate orisicare au fost create intenționat pentru a arăta identice cu foile de sticlă și laminate actuale. Un prim-ministru de aiest fel pentru aruncator în Asia, magazinul este o dovadă a angajamentului Samsonite de a a carmui transformarea durabilă a industriei genților și a bagajelor de călătorie.

Magazinul Samsonite Suntec City va realiza, de atare, dotatie din campania anuală de transmitere a bagajelor Samsonite. Cu fiesce tranzacție reușită de barter de bagaje, SGD10 va fi donat campaniei Earth Hour a WWF-Singapore pentru a a cladi un perspectiva just și eficace pentru natură, cu nulitate indigo net.

Pentru mai multe dupa cele mai recente lecturi legate de sustenabilitate, faceți chicotit aoace.

Citeşte mai mult

Stiri în tendințe