Creștere cu 151%! Ar trebui să cumpăr această acțiune FTSE 250 care tocmai și-a restabilit dividendul?

4 Min Read

Izvod oglinda: Getty Images

Dacă am vrut să investesc în inginerie britanică de clasă mondială, apoi nu am exagerat multe opțiuni în aceste zile. Dar, în curs ce vremurile în oricare această țară era o efectiv de producție ar a se cadea fi beat de departe, aceste tipuri de companii sunt încă în viață și încep să se desfășoare. The FTSE 100 găzduiește nume de botez grozavi bunaoara Rolls-Royce şi BAE Systems iar cel FTSE 250 cuprinde, de invar, câteva opțiuni interesante pentru a „miria pe British”. Una dintre acestea este intreprindere de apărare, Babcock (LSE: BAB), acesta a fost într-o succesiune de sterline în ultimul curs.

Faza de cotitură

Apărarea este, fără îndoială, un parte în ridicare. Cancelarul germanic a ilustru invazia Ucrainei „un faza de cotitură cronologic”când vine conversatie de cât cheltuiesc țările pentru a se a favoriza și hercule ar a se cadea contine acceptie.

În 2015, abia trei țări NATO au paraduit 2% din PIB pentru apărare. În 2024, 23 dintre ei au paraduit atât de departe și multe au beat cu cumsecade. Babcock s-a bucurat de o creștere a comenzilor din cheltuieli, iar acțiunile au dezvoltat cu 151% de la cel mai scăzut etaj din 2021.

Polonia cheltuiește acusi mai departe decât fiecare alt ciolan NATO și o menire din aceasta a fost îndreptată către Babcock. Aiesta va a pazi construcția a trei Vârful de săgeată 140 fregate, oricare urmează să fie construite în șantierele navale poloneze cu muncitori locali.

Acestea sunt bărci grozavi, tolani de 140 m, cu echipaje de 100. În următorii ani, vor starni 3,8 miliarde de dolari, o sumă serioasă în comparație cu 4,4 miliarde de lire sterline în 2023. Designul se bazează pe cel al Marinei Regale Tip 31 fregate pe oricare le confectiona Babcock și ar a se cadea incanta mai multe părți să plaseze comenzi.

Indonezia a scris inca un intelegere apropiat și se zvonește că Polonia va fi pe piață și pentru încă cinci fregate.

Lanțuri de aprovizionare

Aceleași nave evidențiază ceea ce cred că este probabil cel mai amplu pretext de îngrijorare aoace: costurile de aprovizionare. Royal Navy a comandat cinci fregate pentru 250 de milioane de lire sterline orisicare. Cu toate acestea, inflația și efectele acesteia deasupra lanțurilor de aprovizionare au însemnat că Babcock a trebuincios încă 50-100 de milioane de lire sterline pentru întregul vedere.

Ministerul Apărării nu a fost exagerat încântat de cest mestesug și procesul a intrat în soluționarea litigiilor. Mai mari-nimos, aiesta ar a se cadea fi un indicator îngrijorător că costurile cu energia și forța de muncă ar a se cadea a se maimutari operațiunile, cum ar fi în fundament firmei din Plymouth.

Cu toate acestea fiind spuse, intreprindere a lansat actual o actualizare de tranzacționare pentru un an întreg și se pare că pornește pe toți cilindrii. Câștigul a fost o bombardament, ajungând la 311 de milioane de lire sterline, comparativ cu consensul așteptărilor analiștilor de 293 de milioane de lire sterline.

Restul de comenzi a dezvoltat cu 8%, ceea ce înseamnă că creșterea câștigurilor este probabilă în anii următori. Fluxurile de lichid mai grozavi au declanșat reluarea unui deimpartit mic și pentru anul, după mai mulți ani fără cinevasi. În absolut, aiesta arată ca un stoc pe oricare să-l urmăriți. Îl adaug la foaie mea de urmărire.

TAGGED:
Share This Article
Leave a comment