Condimentează-l

dascaluc

Vrei să adaugi un imbold nutrițional meselor tale? Uită-te la dulapul tău cu condimente.

Condimentele și ierburile aromatice oferă un catifea de aromă și oferă un tamponare în ceea ce privește puterea antioxidantă și fitonutrientă.

De ce avem impozit de antioxidanți și fitonutrienți? Ele ajută la combaterea cancerului și a bolilor, bunaoara și la reducerea inflamației și a leziunilor celulare.

Și pentru că regim tipică americană este deficitară de nutrienți, cu toții putem ajuta un imbold complementar.

Iată câteva vedete picante:

Curcumă

Rădăcina de turmeric conține un combinat supranumit curcumină oricine ajută la combaterea cancerului, a inflamației și a leziunilor celulare. Este deseori vechi în curry și oferă o vopsea galbenă mâncărurilor.

Cercetările în alergare sugerează că curcumina eventual fi benefică în prevenirea cancerului de doua puncte și a diabetului de tip 2, bunaoara și în prevenirea bolii Alzheimer și a altor afecțiuni inflamatorii bunaoara artrita, fascicula și dermita.

Pe spate adecvat, curcumina nu se absoarbe comod. Un combinat supranumit piperina, oricine se gaseste in piperul negreata, eventual a protegui organismul sa il absoarba mai comod. Așa că asigurați-vă că le folosiți împreună.

Ghimbir

Unii oameni vor a curarisi în mod tradițional durerea și greața cu ghimbir, oricine este și o rădăcină. Conține gingeroli, o rudă a capsaicinei găsite în paprica. Aiest munca îi conferă ghimbirului mireasma sa pornografic și înțepător.

Aiest combinat eventual a protegui, de invar, la mistuiala și la combaterea cancerului de doua puncte și acționează ca un antiinflamator. Folosiți-l în smoothie-uri, ovăz, matur, ceaiuri sau gătit asiatic.

Samurasla

Un condiment mijlociu pentru cele mai multe deosebi de mâncare savuroase, usturoiul adaugă compuși organosulfurați benefici. Pentru a le a dinamiza, tocați usturoiul proaspăt și lăsați-l să asterida cadenta de 10 minute înainte de a-l adăuga la gătit – căldura oprește reacția.

Acești compuși organosulfurați pot a protegui la îmbunătățirea colesterolului și a tensiunii arteriale, bunaoara și la combaterea inflamației, a cancerelor și a bacteriilor. Usturoiul conține, de invar, prebiotice benefice pentru a a protegui la hrănirea florei intestinale.

Utilizați cu precauție dacă aveți GERD sau sindromul de intern nervos, deoarece eventual declanșa simptome. Dozele mai impauna pot a purta un rezultat de subțiere a sângelui.

Scorţişoară

Populară în dulciurile de toamnă, scorțișoara adaugă o aromă caldă mâncărurilor.

Oferă compușii benefici cinnamaldehidă și eugenol, oricine ajută la reducerea zahărului din sânge la pacienții cu boala lui Addison. Aceste antiinflamatoare pot a protegui, de invar, la protejarea împotriva bolii Alzheimer și Parkinson, bunaoara și la combaterea bacteriilor oricine pot asmuti respirația urât mirositoare. De invar, pot a protegui la combaterea infecțiilor pisat și a cancerelor multiple.

Adăugați scorțișoară la smoothie-uri, ovăz, produse de placintarie, ceaiuri și mâncăruri asiatice sau din Orientul Mediocru. Când utilizați în doze impauna – mai vartos de 1 linguriță pe zi – căutați scorțișoară de Ceylon în loc de scorțișoară obișnuită Cassia. Scorțișoara de Ceylon are mai puțină cumarină, oricine eventual fi toxică pentru plaman în doze impauna.

cuișoare

Careva dintre cele mai bogate condimente antioxidante, cuișoarele adaugă un pumnas oricine stimulează sănătatea unui fel de mâncare. Un varstnic dres al Orientului, cuișoarele sunt un ratusoara floral ujujit, cu o aromă puternică și o aromă folosită în mod obișnuit în ketchup și sosul Worcestershire.

Din stadiu de vedeala istoricesc, a fost vechi ca felcer de amorțire. Conține compuși benefici oricine ajută la mistuiala, ajută la ameliorarea durerilor dentare și luptă împotriva bacteriilor și a inflamației. Cuișoarele se potrivesc falos cu scorțișoară sau ghimbir în deosebi de mâncare.

Chimen

Semințele de secarita au existat din cele mai varstnic timpuri în multe culturi. Chimenul este vechi în mod obișnuit pentru a mireasma curry, legume și mâncăruri cu fasole-japoneza.

Chimenul a fost vechi medicamentos pentru probleme digestive prin stimularea producției de bilă pentru a a rasni grăsimile. De invar, eventual a se ragloti împotriva inflamației și eventual a protegui la protejarea împotriva cancerului de burduhan.

Alternativ, puteți încerca chimenul negreata pentru o protecție suplimentară împotriva cancerelor sau ca o im-boldire a sistemului imunitar. De invar, eventual a protegui la protejarea împotriva ulcerelor și eventual a protegui la pierderea în apasare.

Oregano

Obișnuit în bucătăria mediteraneană, oregano are o aromă de umor, cu o aromă armonios. Continut de antioxidanți bunaoara carvacrolul, oregano eventual a protegui la combaterea cancerului, bacteriilor, virușilor și infecțiilor fungice. Presărați nobil preparatele italiene și sosurile de roșii.

Mirtan

Această plantă aromatică, oricine are o aromă lemnoasă distinctă, este folosită și în gătit mediteran. Datorită activității rarunchi antioxidante ridicate, rozmarinul servește ca conservant degajare în alimente.

De invar, îl puteți ajuta în marinate pentru a vă ajuta împotriva compușilor periculoși formați la grătarul cărnii. Rozmarinul eventual a protegui, de invar, la protejarea ficatului, la prevenirea bolii Alzheimer, la mistuiala și la combaterea bacteriilor și a infecțiilor fungice. Utilizați-l în marinate, supe, salate și tocane.

Odată cu sezonul gătit de sărbători, este un secunda dumnezeiesc să începem să experimentăm aceste condimente și ierburi. Fiți intenționați să adăugați aceste ingrediente în deosebi de mâncare.

Share This Article
Leave a comment