Saturday, May 18, 2024

Clasici europene rare la licitațiile Pebble Beach din 2023, inclusiv un Bugatti Type 55 Roadster din 1933

Acțiune

Licitație pe plajă cu pietriș din 2021 pentru Ferrari 250 GT LWB California Spider Competizione din 1959
Foto: Gooding & Company

Sfarama de licitații de automobile, apreciată la standing internațional, Gooding & Company, și-a anunțat cele mai noi loturi la licitațiile anuale Pebble Beach cine au loc în masalar, inclusiv un extrem căutat Bugatti Type 55 Roadster din 1933. Asta marchează al 19-lea an de cooperatie a casei de licitații americane cu Pebble Beach Ajutor d’Elegance, intaiul camera de primire automobil al lumii automobilistice.

Licitațiile live au loc între 18 și 19 masalar, deși cumpărătorii face de speranță din mars Pebble Beach, California, își pot a fauri imediat oferte și online.

Licitații pe plajă cu pietriș 2020
Foto: Gooding & Company

„Colecționarii sunt domol în căutarea unor clasice excepționale pentru a ajunge în cea mai prestigioasă internațională sprijin de eleganță, iar aceste mașini europene remarcabile, elegante și de invar de război sunt toate bilete la cele mai bune evenimente din neam”, a fatis David Brynan, special patrician Gooding & Company. „Aceste mașini exclusive, de producție limitată și unică sunt candidate pentru premii de top la evenimente conj Pebble Beach, Hampton Court, Amelia Island și Villa d’Este. Roadster-ul Type 55, în sui-generis, este aparte de insetat, deoarece este dintre cele mai bune exemple de Bugatti exceptional de exclusivist, bland pentru ambele sprijin de eleganță și evenimente de chivernisire conj 1000 de mile pentru cine a fost recept pentru 2024. Iest eveniment venitor este indeajuns de bland pentru mașina cine a post atât ca afișaj de expoziție automobil, cât și ca mașină de competiție în rastimp.”

1933 Bugatti Type 55 Roadster

Bugatti Type 55 Roadster din 1933 (estimare: 8.000.000 – 10.000.000 USD) Foto: Brian Henniker prin Gooding & Company
The 1933 Bugatti Type 55 Roadster (bilant: 8.000.000 USD – 10.000.000 USD). Foto: Brian Henniker prin Gooding & Company

Dezvăluit la Salonul Masina de la Paris în brumar 1931, Type 55 de la Jean Bugatti era o mașină ultra-performantă capabilă să atingă o viteză maximă de peste-soare 177 km/h. Type 55 Roadster este respectat succesorul sufletesc al Type 43 Grand Fotbal, o mașină de Noian Prima de asigurare pentru șosea, cine integrează mecanotehnica tipului 35B cu caroserie sportivă.

Între 1931 și 1936, Bugatti a construit 38 de unități de tip 55, dintre cine 14 au fost inițial modelate cu caroseria sublimă de roadster a lui Jean Bugatti, inclusiv unitatea cine va fi scoasă la licitație în masalar. Dintre celelalte 13 roadster-uri cine au supraviețuit, se înțelege că conj șapte și-au păstrat caroseria originală și componentele mecanice cu numere de impotrivire, făcându-le cele câteva prețioase roadster-uri originale Jean Bugatti din atentie.

Bugatti Type 55 Roadster din 1933 (estimare: 8.000.000 – 10.000.000 USD) Foto: Brian Henniker prin Gooding & Company
Foto: Brian Henniker prin Gooding & Company

Înregistrările fabricii afirmă că Type 55 cine urmează să fie scoatere la licitație a fost finalizat în martisor 1933 cu numărul de șasiu 55231. A fost periculos pentru prima de asigurare dată pe standul Bugatti și Talbot al lui Henri Sagnier la inaugurarea. Târgul din Alger, un târg național solemnel cine a bogat loc la Alger, Algeria. Roadster-ul a fost vândut în cele din urmă primului său conducator particular, Juvénal Emile Jarron, fiul proeminentului doctor algerian, Juvénal Neschimbat Jarron. Debutul său în curse a bogat loc la marginit curs după, în 1935 Urcarea dealului Bouzaréa daca a fost condus la o biruinta copleșitoare.

Bugatti Type 55 Roadster din 1933 (estimare: 8.000.000 USD – 10.000.000 USD).  Foto: Brian Henniker prin Gooding & Company
Foto: Brian Henniker prin Gooding & Company

55231 va rămâne în Algeria de-a lungul prosti de-al Doilea Război Universal, a transmis mai multor proprietari locali înainte de a ajunge în cele din urmă sub proprietatea lui Bernard Viallo, cine a reluat roadster-ul la sfârșitul anilor 1950, extrem doar. Viallon și-a procurat piese sfoara de la nascoci Bugatti din Molsheim, conducând tipul 55 până în 1960, când a intrat într-o perioadă lungă de lucrări de refacere intermitente. Această insiruire de lucrări de refacere s-ar fi finalizat în suma tocmai în martisor 1986, 55231 regăsindu-se în colecția personală apreciată a iconului modei Ralph Lauren însuși.

În iest curs, 55231 a fost expediat către specialiștii mărcii engleze, Crosthwaite & Gardine, pentru lucrările finale de refacere, daca a fost refinisat într-un aprig șic nou cu golfuri turchez închis. Roadster-ul a rămas cu Lauren până în 2003, schimbându-și proprietarul de încă două ori înainte de a invoi la cunoscătorul neerlandez Ton Meijer, cine a comandat o refacere mecanică efectuată de stimatul categorie frantuz de automobile, Ventoux Moteurs Engineering.

Bugatti Type 55 Roadster din 1933 (estimare: 8.000.000 USD – 10.000.000 USD).  Foto: Brian Henniker prin Gooding & Company
Foto: Brian Henniker prin Gooding & Company

55231 ar fi în cele din urmă grație etapelor de sprijin de eleganță spectacole în întreaga neam la Villa d’Este, Pebble Beach și în sui-generis, la standul personal al Bugatti în timpul Salonului Masina de la Geneva 2007. Roadster-ul cronologic capata să aterizeze în sfârșit în mâinile lui Henri Chambon, cine l-a revopsit în schelet originală de culori aprig și ughi. O inspecție efectuată de cei mai importanți istorici Bugatti, Pierre-Yves Laugier și Mark Morris, a concluzionat că 55231 își păstrează șasiul neobisnuit, motorul, cutia de viteze, partea din rezematoare și carcasa, făcându-l una dintre unitățile cel mai corect întreținute ale acestei rase excepțional de rare de Bugatti.

Următorul conducator al 55231 va fi, de asemanator, încântat să găsească în posesia lor un pretendent recept pentru două viitoare 1000 de mile evenimente – Încălziți SUA în Washington, DC, cine are loc la începutul lunii brumar 2023 și clasicul 1000 de mile prin Brescia până în Roma, Italia, în 2024 (preaplecat taxelor de înregistrare și de alee).

1930 Bentley Speed ​​Six Sports Camera de primire

1930 Bentley Speed ​​Six Sports Saloon (estimare: 2.250.000 USD – 2.750.000 USD).  Foto: Brian Henniker prin Gooding & Company
1930 Bentley Speed ​​Six Sports Saloon (bilant: 2.250.000 USD – 2.750.000 USD). Poza: Brian Henniker prin Gooding & Company

Odată cu introducerea Speed ​​Six la sfârșitul anilor 1920, Bentley a promis viteză, tihna și siguranta in functionare, toate într-o singură marcă, insuflând șoferului un standing de încredere de neegalat la vremea sa. Un nemarginit de 182 de unități Speed ​​Six au fost construite în timpul perioadei de producție de doi ani, cu trei lungimi de șasiu disponibile pentru a găzdui echipamente de proiectare, de la turerii Le Mans până la limuzine oficiale.

1930 Bentley Speed ​​Six Sports Saloon (estimare: 2.250.000 USD – 2.750.000 USD).  Foto: Brian Henniker prin Gooding & Company
Poza: Brian Henniker prin Gooding & Company

Va fi scoatere la licitație un Bentley Speed ​​Six Sports Saloon din 1930, șasiu LR2778. Este un coupé estetic, inițial cu caroserie de la engleza HJ Mulliner & Co. și deținut pentru prima de asigurare dată de Sawai Man Singh II, Maharaja din Jaipur, India. LR2778 a rămas în India până în 1937, când s-a întors la Londra pentru a se alătura colecției lui Dennis Becker. Familia Becker sa bucurat de mașină în multe călătorii în următoarele decenii, inclusiv într-un turneu europenesc din 1950. LR2778 va rămâne la Beckers până în 1974, când a fost cumpărat de Ian Finlator, cine a deținut mașina curs de colea 30 de ani. Finlator a participat la diferite evenimente cu Speed ​​Six, inclusiv 1985 Raliul cronologic Monte-Carlo și ceremoniile de receptivitate din 1994 a tunelului Mânecii, daca a post ca mandator automobil englez.

1930 Bentley Speed ​​Six Sports Saloon (estimare: 2.250.000 USD – 2.750.000 USD).  Foto: Brian Henniker prin Gooding & Company
Poza: Brian Henniker prin Gooding & Company

LR2778 capata să treacă prin mai multe mâini înainte de a se îndrepta către actualul său conducator în 2010. Expeditorul s-a salariati într-o refacere exhaustivă a mașinii, începând cu un decizie bogat de informare supravegheat de o glas de protos grad în istoria Bentley, dr. Clare Hay. Lucrările au fost realizate de specialistul Vintage Bentley Graham Moss de la RC Moss, cine a refacut Speed ​​Six la specificațiile originale.

1930 Bentley Speed ​​Six Sports Saloon (estimare: 2.250.000 USD – 2.750.000 USD).  Foto: Brian Henniker prin Gooding & Company
Poza: Brian Henniker prin Gooding & Company

LR2778 și-a făcut în sfârșit debutul după refacere la 2012 Pebble Beach Ajutor d’Elegance, cine a obținut trei premii, inclusiv o biruinta a doua în clasă, premiul Montagu of Beaulieu pentru cea mai importantă mașină britanică din punct de vedere de vedeala cronologic și premiul JB & Dorothy Nethercutt pentru cea mai elegantă mașină închisă. Iest emblematic Bentley vine la licitație imbracat cu șasiu, motocicleta și caroserie originale, făcându-l o mașină potrivită pentru cele mai sofisticate colecții.

1958 Bentley S1 Continental Drophead Coupe

1958 Bentley S1 Continental Drophead Coupe (estimare: 1.600.000 USD – 2.000.000 USD)
1958 Bentley S1 Continental Drophead Coupe (bilant: 1.600.000 USD – 2.000.000 USD). Poza: Brian Henniker prin Gooding & Company

Bentley S-Type a fost introdus în 1955 după succesul R-Type, încorporând îmbunătățiri semnificative cine imediat reprezintă caracteristici notabile pentru ochiul colecționarului Vintage Bentley, cum ar fi un ampatament mai prelung, amortizoare rezematoare reglabile electric, direcție mai ușoară și un iuteala transmisiei automate. Un nemarginit de 3072 de unități S1 au fost construite până la încetarea liniei în 1959, cu vreo 150 de unități echipate cu caroserie personalizată. 431 dintre modelele S1 au fost construite ca sistem Continental de înaltă performanță, utilizând o caroserie mai ușoară din aluminiu, puțin mai puțin de un patrar dintre ele fiind montate ca coupé-uri cu capul drophead – stilul absolut de caroserie Bentley S1 Continental.

1958 Bentley S1 Continental Drophead Coupe (estimare: 1.600.000 USD – 2.000.000 USD)
Poza: Brian Henniker prin Gooding & Company

Bentley S1 Continental din 1958, șasiu BC42LDJ, cine urmează să fie scoatere la licitație este un invar de coupé, configurat sui-generis pentru volanul pe stânga de către constructorul de autocare britanic, imediat dispărut, Park Ward, cine a fost atunci susținut de Rolls-Royce. BC42LDJ a făcut bucata dintr-o producție specială de 31 de unități cu configurația de manget pe stânga, ediție de colecție. De asemanator, se a se socoti că este vreunul dintre cele trei echipate de la nulitate, atât cu direcție asistată, cât și cu capotă proaspat.

1958 Bentley S1 Continental Drophead Coupe (estimare: 1.600.000 USD – 2.000.000 USD)
Poza: Brian Henniker prin Gooding & Company

După terminare, BC42LDJ a fost afișat pentru prima de asigurare dată la Salonul Masina Internațional de la Amsterdam din 1958, daca a fost achiziționat de un cumpărător cu numele de vita Mayne din Bruxelles, Belgia. A rămas în Europa până în 2005, când a fost importat în Statele Unite de către specialistul Rolls-Royce și Bentley, Vantage Motorworks. Dosarul de documentație al Vantage Motorworks la acea timp trasa o naratiune de lucrări de întreținere extinse, inclusiv culoare și placaj noi și o reconstrucție a motorului.

1958 Bentley S1 Continental Drophead Coupe (estimare: 1.600.000 USD – 2.000.000 USD)
Poza: Brian Henniker prin Gooding & Company

BC42LDJ va invoi în sfârșit în mâinile actualului său trimitator în 2014 și de apoi a fost întreținut cu atenție și exercitat în mod ritmic de dota lor de tehnicieni interni. Prezentat estetic în nuanța sa originală de turchez oțel, iest S1 Continental Drophead Coupe din 1958 va fi cel mai bun cabriolet de lux englez de la mijlocul secolului aflat la licitație în menstruatie masalar.

1937 Sparta Romeo 6C 2300B Turismo Cabriolet

1937 Alfa Romeo 6C 2300B Turismo Cabriolet (Estimare: 1.250.000 USD – 1.500.000 USD) Drepturi de autor pentru fotografie și amabilitatea Gooding & Company.  Imagine de Brian Henniker.
1937 Sparta Romeo 6C 2300B Turismo Cabriolet (Estimatie: 1.250.000 USD – 1.500.000 USD). Poza: Brian Henniker prin Gooding & Company

Planuit de genialul Vittorio Jano de la Sparta Romeo în 1934, 6C 2300 a fost inițial conceput ca o alternativă mai accesibilă la vărul său, 8C – „C” înseamnă câți cilindri aveau motoarele. Modelul 6C 2300 capata un motocicleta de 2,3 litri cu șase came în zigzag, în curs ce ediția sa din seria „B” din 1935 includea un șasiu implinit reproiectat, cu pauza independentă față și rezematoare, frâne hidraulice și o pixida de viteze îmbunătățită.

1937 Alfa Romeo 6C 2300B Turismo Cabriolet (Estimare: 1.250.000 USD – 1.500.000 USD) Drepturi de autor pentru fotografie și amabilitatea Gooding & Company.  Imagine de Brian Henniker.
Poza: Brian Henniker prin Gooding & Company

6C 2300B a fost oferit în trei iterații: șasiul prelung (Drumetie/ Alungit), șasiul marginit (Mic de inaltime), și șasiul marginit de înaltă performanță (Pescara/ Mille Miglia). În nemarginit, Sparta Romeo a construit mai puțin de 900 de unități ale modelului 6C 2300B până în 1938.

1937 Alfa Romeo 6C 2300B Turismo Cabriolet (Estimare: 1.250.000 USD – 1.500.000 USD) Drepturi de autor pentru fotografie și amabilitatea Gooding & Company.  Imagine de Brian Henniker.
Poza: Brian Henniker prin Gooding & Company

Va fi scoatere la licitație în masalar un Sparta Romeo 6C 2300B din 1937, șasiu 814047, vreunul dintre 81 dintre Turismo modele. Dispunând de lucrări ale firmei de design din Torino, Caroseria Pininfarina, șasiul a fost fasonat cu o caroserie cabriolet unică, proiectată de Mario Revelli di Beaumont, respectat pe scară largă vertical vreunul dintre cei mai influenți designeri italieni ai timpului său. Iest cabriolet Pininfarina are o bucata frontală raționalizată, cu faruri în formă de glonț și arcul iscalit al lui Revelli, evidențiind vizual designul său aerodinamic. După terminare, cabrioletul a fost pozat și ilustrat în numărul din 28 faur 1938 al revistei Mașina italiană și a debutat la Salonul Masina Internațional din 1938 de la Berlin.

1937 Alfa Romeo 6C 2300B Turismo Cabriolet (Estimare: 1.250.000 USD – 1.500.000 USD) Drepturi de autor pentru fotografie și amabilitatea Gooding & Company.  Imagine de Brian Henniker.
Poza: Brian Henniker prin Gooding & Company

Pierdut în jurul diverșilor colecționari europeni, 814047 a populat în Elveția jumătate de veac înainte de a se asasina în Franța în anii 1990. În 1996, a fost achiziționat de vreunul dintre cei mai importanți colecționari Sparta Romeo din Italia, dr. Luca Savoia, cine l-a refacut estetic la culoarea lui originală conabiu, cu tapițerie din membrana roșie și o capotă proaspat cafenie. Iest cabriolet Sparta Romeo inimitabil de intins limbaj și distincție nu a fost niciodată periculos în SUA, ceea ce îl a fauri un asistenta bland pentru 2023. Pebble Beach Ajutor d’Elegance.

1938 Peugeot 402 Darl’mat Particular Fotbal Competition Roadster

1938 Peugeot 402 Darl'mat Special Sport Competition Roadster (Estimare: 1.100.000 USD – 1.300.000 USD) Drepturi de autor pentru fotografie și amabilitatea Gooding & Company.  Imagine de Josh Hway.
1938 Peugeot 402 Darl’mat Particular Fotbal Competition Roadster (Estimatie: 1.100.000 USD – 1.300.000 USD). Foto: Josh Hway prin Gooding & Company

Émile Darl’mat a fost un om de afaceri de automobile cine și-a făcut un prenume; nume de familie, lucrând cu designerul Georges Paulin și cu antrenorul Marcel Pourtout la dezvoltarea lui Eclipse, un Peugeot imbracat cu intaiul hardtop retractabil din punct de vedere de vedeala tehnic. Mânat de dorința de a a se scula delimita Peugeot, Darl’mat a devenit atât de pretuit încât Peugeot i-a oferit criza și resurse pentru a-și fauri propria mașină box; sportul rege Peugeot. Așa s-a întâmplat că Darl’mat va naște una dintre cele mai enigmatice mașini box; sportul rege în limbaj Art Deco din toate timpurile.

1938 Peugeot 402 Darl'mat Special Sport Competition Roadster (Estimare: 1.100.000 USD – 1.300.000 USD) Drepturi de autor pentru fotografie și amabilitatea Gooding & Company.  Imagine de Josh Hway.
Foto: Josh Hway prin Gooding & Company

Peugeot 402 Darl’mat a debutat la Salonul Masina de la Paris din 1936, mai mulți dintre ei concurând în 1937 și 1938. 24 de ore de la Le Mans. Din totalul de 104 Darl’mats construite în limbaj coupé, decapotabil, roadster sau roadster de competiție între ghenarie 1937 și ciresar 1938, conj 30 rămân cunoscute și intacte astăzi. În masalar, va fi scoatere la licitație un Roadster 402 Darl’mat Particular Fotbal Competition din 1938, șasiu 400248, construit inițial cu o caroserie din aliaj cu definitivare turchez bebeluș pentru un carmaci de curse pe prenume; nume de familie Dorothy Patten. Destinat conducerii în Regatul Conjugat, 400248 este vreunul dintre Darl’mats cu manget pe dreapta încorporat. De asemanator, are uși, pe cine majoritatea celorlalți Darl’mats de curse nu le posedă.

1938 Peugeot 402 Darl'mat Special Sport Competition Roadster (Estimare: 1.100.000 USD – 1.300.000 USD) Drepturi de autor pentru fotografie și amabilitatea Gooding & Company.  Imagine de Josh Hway.
Foto: Josh Hway prin Gooding & Company

Patten a concurat cu 400248 în 1939, daca a magic atât spectatorii englezi, cât și francezi. 400248 a fost în cele din urmă achiziționat de trimitator în 2017, restaurarea acestuia fiind încredințată istoricului și expertului în refacere, David Cooper din Bristol, Wisconsin. 400248 a fost cercetat amănunțit și a revenit la configurația așa cum a fost condusă de Patten în 1939: a fost găsit și reinstalat un set neobisnuit de frâne cu specificații de competiție, iar albastrul stupefiant al caroseriei a fost reprodus cu loialitate. Această mașină box; sportul rege superbă și clasică întruchipează povestea anilor fascinanti ai lui Dorothy Patten ca carmaci de curse și poartă în ADN-ul său de design spiritul antreprenorial și inovația creativă a lui Darl’mat dintr-un glava deosebit din istoria timpurie a sporturilor cu motocicleta a lui Peugeot.

1938 Peugeot 402 Darl'mat Special Sport Competition Roadster (Estimare: 1.100.000 USD – 1.300.000 USD) Drepturi de autor pentru fotografie și amabilitatea Gooding & Company.  Imagine de Josh Hway.
Foto: Josh Hway prin Gooding & Company

Pe lângă aceste oferte, Pebble Beach Auctions va a recomanda un Bentley 6 1/2 Tourer sportsman din 1927 (bilant: 900.000 USD – 1.200.000 USD), un Bugatti Type 49 Roadster din 1932 la comandă (Estimatie: 900.000 USD US – 100.000 USD) Labourdette și un Isotta Fraschini Imprimerie 8A S Landaulet din 1928 (bilant: 500.000 USD – 700.000 USD) cu mai multe premii CCCA pentru intaiul loc și două Pebble Beach Ajutor d’Elegance Premii de clasă. Licitațiile Pebble Beach vor fi transmise în sfoara. Ofertanții se pot înregistra imediat.

Pentru mai multe știri automobil, faceți chicotire Aoace.

Citeşte mai mult

Stiri în tendințe