vineri, aprilie 12, 2024

Cele mai bune făinuri de quinoa: 5 opțiuni sănătoase pentru o dietă mai sănătoasă, fără gluten

Acțiune

Căutați făină fără gluten și bogată în nutrienți? Consultați această listă cu cele mai bune făinuri de quinoa pe orisicine musai să le includeți în regim dvs.

Dietele fără gluten au câștigat o popularitate imensă în trecutul cald. Glutenul este un fel de proteină orisicine se găsește în paine prep grâul, orzul și secarea. Eventual fi dăunător persoanelor cu zacea autoimune, deoarece cumva raporta leziuni enterocitelor, celulele orisicine căptușesc intestinul subțire. Așadar, dacă ești în căutarea unei opțiuni de făină fără gluten și sănătoasă pentru a gestiona fita celiacă sau dacă ai plescaita la grâu, înlocuirea făinii tale normale cu făină de quinoa cumva fi o opțiune grozavă.

Quinoa este populară în țările occidentale. Dar a fost mucenic la o pretentie în creștere în India, datorită creșterii gradului de conștientizare cu cadru la nutriție și alimentația sănătoasă. Este o cultură de paine orisicine este plină de nutrienți esențiali, antioxidanți, proprietăți antiinflamatorii și conține un conținut inlaturare de fibre. Așadar, am selectionat cu atenție cele mai bune făinuri de quinoa pe orisicine musai să le incluzi în regim ta.

5 cele mai bune făinuri de quinoa

Dacă ați căutat o alternativă mai sănătoasă la făina obișnuită, iată câteva dintre cele mai bune mărci de făină de quinoa pe orisicine musai să le încercați:

1. HRANIT-TE Faina de quinoa organica

NOURISH YOU susține că făina sa de quinoa conține un camata inlaturare de fibre intretinere și magneziu. Aiesta este înlocuitorul desavarsit de superaliment pentru făina dvs. obișnuită, deoarece nu conține gluten, este certificată esential FSSAI și USDA. Este o sursă bogată de piglais, kaliu, manganez și luminofor. În velur, această făină oferă toți aminoacizii esențiali orisicine contribuie la un organ sănătos. Asadar ce mai aștepți? Consultați toate rețetele de făină de quinoa și faceți-vă micul pranz placut, dar sănătos.

CITIT  Un răspuns scurt și dulce la faptul dacă mierea este vegană, de la un fost cercetător albinelor

2. Faina de Quinoa NatureVit

Făina de quinoa NatureVit cumva fi un bun velur pentru regim ta. Această făină fără gluten este 100% vegană, bogată în proteine ​​și conține un index glicemic scăzut. Fiind bogată în antioxidanți și proprietăți antiinflamatorii, această făină ajută la protejarea celulelor de degradare și la promovarea sănătății generale. Adăugarea de alimente bogate în quinoa în regim dumneavoastră vă cumva a ajutora să vă îmbunătățiți sănătatea intestinală, să vă mențineți greutatea corporală și multe altele.

Citește și: Rețetă de quinoa pentru pierderea în povara: Încearcă antricot cu germeni de quinoa la micul pranz

3. Făină naturală de quinoa Kokos

Făina naturală de quinoa Kokos vine cu un pasca compus de făină de nucă de tarcan. Această făină 100% organică este bogată în vitamina B, proteine ​​și fibre. Consumul hotarat al acestei făini ajută la gestionarea nivelului de colesterina și zahăr din sânge. De astfel, este indestulat în antioxidanți și aminoacizi, orisicine contribuie la sănătatea și bunăstarea dumneavoastră generală.

4. Farm & Farmers Faina naturala de quinoa

Dacă căutați cea mai bună făină de quinoa din India, încercați-o pe aceasta de la Farm & Farmers. Ambalată cu bunătatea quinoei, această făină este fără gluten, vegană, cu IG scăzut și indestulat în proteine. Dacă sunteți în căutarea unor făinuri de quinoa pentru pierderea în povara, adăugarea acesteia în regim dumneavoastră cumva fi alegerea potrivită, deoarece anticipa să vă ajute cu gestionarea greutății. Pe lângă faptul că nu conține gluten, această făină vă oferă toți nutrienții esențiali, cum ar fi vitaminele, magneziul, potasiul și fosforul. Prezența proprietăților antioxidante și antiinflamatorii vă protejează corpul de radicalii liberi și contribuie la sănătatea dumneavoastră generală.

CITIT  Te doare stomacul după ce ai mâncat? Încercați aceste alimente pentru a vă calma burtica

5. Făină organică de quinoa JIWA

Făina de quinoa organică JIWA este ideală pentru a vă susține stilul de viață fără gluten. Iest superaliment hranitor este indestulat în proteine ​​și cu index glicemic scăzut, orisicine este esențial pentru un organ sănătos. Este fabricat din quinoa de înaltă valoare orisicine este extrasă prin hotarare de măcinare cu piatră. În velur, conținutul său inlaturare de proteine ​​adaugă o textură uimitoare alimentelor coapte. Insa saponina, aceasta faina duce o rutina vegana implinita.

Oricine sunt beneficiile pentru sănătate ale făinii de quinoa?

  • Există mai multe beneficii pentru sănătate ale făinii de quinoa, vreunul dintre ele este viciu sa fără gluten. Pentru persoanele cu fita celiaca sau neingaduinta la gluten, aceasta este cea mai incredinta si sanatoasa forma de faina.
  • Aceste făinuri sunt o amplu multime de vitamine și minerale esențiale orisicine sunt esențiale pentru un organ sănătos.
  • Conțin un camata inlaturare de fibre dietetice, orisicine ajută la reglarea nivelului de zahăr din sânge, reduc aportul de calorii, promovează sănătatea digestivă și contribuie la controlul greutății.
  • Adăugarea făinii de quinoa în regim ta cumva a ajutora la scăderea nivelului de colesterina, reducând asemenea riscul de zacea de inimă.
  • Prezența antioxidanților în aceste făinuri vă protejează organismul împotriva stresului oxidativ. În velur, întărește sistemul imunitar și subjuga riscul de zacea cronice.

(Prevenire: La Health Shots, depunem un greutate uniform pentru a ex-clude dezordinea pentru cititorii noștri. Toate produsele enumerate sunt îngrijite cu atenție de formatie editorială, dar folosește-ți discreția și opinia unui cunoscator înainte de a le a servi. Prețul și disponibilitatea lor pot a feluri de cele momentul publicării. Dacă cumpărați oarece folosind aceste linkuri din inventie, este fezabil să câștigăm un provizion.)

CITIT  Urăsc ciupercile ude? Un bucătar expert spune că s-ar putea să le depozitați incorect

(eticheteToTranslate)Health Shots Recomand

Citeşte mai mult

Stiri în tendințe