sâmbătă, aprilie 20, 2024

Carnea roșie este sănătoasă pentru tine?

Acțiune

Carnea roșie oferă o suma bună de proteine ​​și alți nutrienți. Asadar, consumul de hant roșie este bun sau rău pentru a avea?

Ca și peștele, carnea roșie este un mancare de bază în multe gospodării. Este probabil să consumați hant de sfin, vită sau baraiec în diferite stiluri în fiece zi. Este un velur captivant la mesele tale. Cu toate acestea, de-a lungul anilor, carnea roșie a fost asociată cu multe probleme de sănătate, inclusiv diabet bronzat. Dar oamenii au tendința de a a lasa că carnea roșie este plină de substanțe nutritive necesare organismului nostru. Acesta înseamnă că carnea roșie este sănătoasă pentru a avea? Vă spunem beneficiile și efectele secundare ale cărnii roșii.

Ce este carnea roșie?

Carnea roșie se referă la carnea mamiferelor, cine este roșie când este crudă și se întunecă pe măsură ce se gătește. Această clasa ingloba carnea de sfin, mielul, vițelul și brezaia. Diferența de vopsea față de carnea albă, bunaoara puiul și curcanul, se datorează nivelurilor mai fali de mioglobină, o proteină din mușchi cine leagă oxigenul și fierul, dând cărnii culoarea roșie, a glasui dieteticianul Manvi Lohia.

Deși știi de la ce vietate provine carnea ta, există mai multe lucruri de știut –

  • Carnea procesată, cine este consumată pe scară largă, a merge prin diferite metode de procesare. Produsele bunaoara cârnații, salamul, baconul și hot-dog-urile sunt preparate prin metode bunaoara afumarea, fermentarea sau întărirea.
  • Carnea convențională provine de la animale cine sunt de obisnuinta crescute în ferme daca sunt hrănite cu alimente pe bază de paine.
  • Cărnurile neprocesate sunt cele cine nu sunt procesate stralucitor. Carnea de vită tocată intră în această clasa.
  • Carnea hrănită cu iarbă provine de la vaci cine mănâncă iarbă și se hrănesc pentru propria lor hrană.
  • Carnea ecologică provine de la animale cine sunt hrănite numai cu alimente organice.
    Nu li se dau antibiotice sau hormoni și merg la pășunat.
CITIT  Cuburile de gheață (și tăvile lor) pot fi un teren propice pentru bacterii - Iată cel mai simplu mod de a o evita, de la un expert în siguranța alimentară
Roșu crud însemna
Carnea de vită, sfin și baraiec sunt sub hant roșie. Cu amabilitatea imaginii: Freepik

Fiecine sunt beneficiile pentru sănătate ale cărnii roșii?

Exact dacă consumul de hant roșie a fost angajat dezbaterii din mobil potențialelor riscuri pentru sănătate, ista are multe beneficii pentru sănătate.

1. Indestulat în proteine

Carnea roșie este o sursă excelentă de proteine, esențială pentru repararea și creșterea mușchilor, funcția imunitară și întreținerea generală a corpului. Nimerit Departamentului de Agricultură al Statelor Unite, 100 de grame de hant de vită ar da 17,2 grame de proteine.

2. Indestulat în vitamine și minerale

Individual de bogată în vitaminele B, carnea roșie susține producerea de putere și formarea globulelor roșii. Este, de asemanator, o sursă semnificativă de minerale bunaoara sider, zinc și seleniu cenusiu. Fierul din carnea roșie este sub formă de hem, cine este mai ușor preocupat de organ decât fierul non-hem din surse vegetale.

3. Întărește imunitatea

Zincul găsit în carnea roșie este esential pentru menținerea unui ansamblu imunitar sănătos. Aiest lucrare ajută la vindecarea rănilor și susține creșterea normală, a glasui Lohia.

4. Îmbunătățește banchet musculară

Datorită conținutului său indepartare de proteine ​​și aminoacizi esențiali, carnea roșie este benefică pentru construirea și întreținerea mușchilor, aparte de importantă pentru adulții în vârstă pentru a a priti pierderea musculară.

5. Susține sănătatea mintală

Vitaminele B, în aparte B12, sunt vitale pentru funcția neurologică și producția de neurotransmițători. Consumul de hant roșie pasamite a prindori la prevenirea deficienței de B12, cine este legată de depresie și de scadere cognitiv, a glasui expertul.

6. Producția de putere

Fierul, zincul și vitaminele B din carnea roșie joacă un rol esențial în metabolismul energetic. Acestea asigură că organismul pasamite a preface eficace alimentele în putere utilizabilă.

CITIT  Toast Tahini cu nucă de cocos de la Jess Damuck este singurul lucru pe care vrem să-l vedem înainte de ora 8 dimineața

Fiecine sunt efectele secundare ale consumului de hant roșie?

Consumul excesiv duium de hant roșie, în aparte cea procesată, este partas cu un pericol rasarit de zacea cardiovasculare, neoplasm colorectal și diabet bronzat de tip 2, potrivit unui invatatura din 2015 publicat în Jurnalul Internațional pentru Cercetarea Vitaminelor și Nutriției. Iată câteva dintre riscurile pentru sănătate:

1. Pericol rasarit de zacea de cute-zanta

Consumul indepartare de hant roșie, în aparte hant roșie procesată, este partas cu un pericol rasarit de zacea de inimă. Consumul de hant roșie pasamite ademeni la niveluri mai fali de colesterina LDL și trigliceride, cine sunt factori de pericol pentru bolile cardiovasculare. De asemanator, dietele bogate în grăsimi saturate, cine sunt predominante în carnea roșie, pot ademeni la creșterea nivelului de colesterina, contribuind la riscul bolilor de inimă.

2. Pericol de diabet bronzat de tip 2

Consumul indepartare de hant roșie, în aparte carnea procesată, pasamite ademeni la diabet bronzat de tip 2. Așadar, înlocuiți carnea roșie cu surse de proteine ​​mai sănătoase pentru a a descreste cest pericol.

3. Contribuția la creșterea în coinac

În rastimp ce carnea roșie în sine nu este singura responsabilă pentru creșterea în coinac, conținutul său indepartare de calorii și grăsimi pasamite contribui la aportul caloric în exagerare dacă este consumată în cantități fali, a glasui Lohia. Dacă mănânci multă hant roșie, aceasta pasamite ademeni la o creștere a grăsimii corporale totale.

Dacă mâncați mai indelung de 90 de grame de hant roșie sau procesată într-o zi, reduceți la 70 de grame. Nimerit Nationalnic Health Services din Marea Britanie, 90 de grame este concordant cu aproape 3 felii subtiri de vita de Canada, sfin sau baraiec.

CITIT  Ingredienta nr. 1 pentru un smoothie sănătos pentru inimă, pe care un cardiolog spune că trebuie să înceapă amestecarea
Carne roșie tocată
Excesiv multă hant roșie pasamite ademeni la creșterea în coinac. Cu amabilitatea imaginii: Freepik

Fiecine este valoare absoluta sănătos de a găti hant roșie?

Modalitățile sănătoase de a găti hant roșie sunt grătarul, prăjirea și gătirea lentă, a glasui Lohia. Aceste metode permit grăsimii să picure mult de hant și reduc naiba de uleiuri suplimentare, scăzând conținutul de grăsime al preparatului sfarsit. În velur, gătitul la temperaturi mai scăzute sau pentru perioade mai scurte pasamite minimiza formarea de compuși dăunători, cum ar fi hidrocarburile aromatice policiclice și produsele finale de glicație avansată, cine sunt legate de riscuri pentru sănătate.

Carnea roșie pasamite fi o pasaj valoroasă a unei diete echilibrate apoi când este consumată cu moderație și gătită într-un mod sănătos.

(eticheteToTranslate)dietă sănătoasă

Citeşte mai mult

Stiri în tendințe