vineri, aprilie 12, 2024

Bea aceste 5 sucuri sănătoase pentru sănătatea inimii tale

Acțiune

Dacă vrei să-ți păstrezi mate sănătoasă, musai să adaugi băuturi și alimente sănătoase în regim ta. Iată 5 băuturi sănătoase pentru o inimă sănătoasă pe oricare musai să le încercați!

Afectiune, compatimire și relații – mate este frecvent legată de aceste lucruri, dar ce zici de importanța ei în menținerea sănătății tale generale? Oamenii nu au grijă de sănătatea lor cardiovasculară atât de vartos pe cât ar a se cuveni. Știați că bolile cardiovasculare sunt principala cauză de moarte în sistem solar? Aiesta ar a se cuveni să fie un pretext megaloman pentru a a purta grijă de sănătatea inimii dumneavoastră în orice zi, și nu conj apoi când apare o urgență medicală. Dacă nu știi de fiindca să începi, începe prin a ingloba obiceiuri mentinere sănătoase în experienta ta. De ce nu încerci niște sucuri sănătoase pentru o inimă sănătoasă?

Health Shots a contactat nutriționistul Neha Ranglani pentru a cunoaște cele mai bune sucuri sănătoase pentru o inimă sănătoasă pe oricare musai să le încercați.

5 sucuri sănătoase pentru o inimă sănătoasă

Înainte de a a ghici asupra sucuri sănătoase pentru o inimă sănătoasă, nu te poți a se nadai conj pe ele. Iată câteva sucuri sănătoase pe oricare musai să le încerci de dragul sănătății inimii tale:

1. Suc de sfeclă roșie

Sfecla furajera roșie este bogată în nitrați, oricare ajută la scăderea tensiunii arteriale și la îmbunătățirea fluxului sanguin. Aceștia sunt factori oricare cresc riscul de zacea de inimă, a vorovi Ranglani. Cu toate acestea, persoanele cu pietre la momuc sau predispuse la pietre la momuc oricare conțin oxalat ar a se cuveni să consume suc de sfeclă roșie cu moderație.

CITIT  5 moduri susținute de știință de a crește imunitatea, potrivit unui medic de longevitate și a unui dietetician înregistrat

Citește și: Sucul de sfeclă roșie vă eventual realiza diminețile sănătoase: 7 motive pentru a o bea

Suc proaspăt de sfeclă roșie
Cunoașteți beneficiile sucului de sfeclă roșie pentru sănătatea inimii. Poza prin amabilitatea: Adobe Stock

2. Suc de legume cu frunze ecologisti

Una dintre cele mai sănătoase băuturi, sucul de legume cu frunze ecologisti este bun și pentru mate ta. Cum ar a se cadea să nu fie sănătos amestecarea unor fructe și legume? Spanacul, varza creata kale și smog elvețian – puteți adăuga oricine dintre acestea pentru a realiza un combinatie sănătos pentru a menține sănătatea inimii sub inspectie. Ambalat cu bunătatea vitaminelor, mineralelor și antioxidanților, sucul de legume cu frunze ecologisti micsora inflamația și îmbunătățește circulația sângelui, oricare la rândul său ajută la susținerea sănătății inimii.

În ritmica ce sucul de legume cu frunze ecologisti este bun pentru sănătatea ta, persoanele oricare iau diluanți ar a se cuveni să-și consulte medicul înainte de a a folosi cantități extinde de legume cu frunze ecologisti datorită conținutului de vitamina K.

3. Suc de granata

Un scoala publicat în Nutrition Reviews a dezvelit că rodia este un plod abundent în polifenoli, oricare conține antioxidanți și proprietăți antiinflamatorii oricare reduc riscul de a creste zacea de inimă. De atare, rodiile sunt bogate în polifenoli oricare reduc stresul oxidativ și scad tensiunea arterială, doi factori de rizie pentru bolile de inimă.

În ritmica ce sucul de granata eventual a ajutora la reducerea riscului de zacea de inimă, persoanele oricare iau anumite medicamente, cum ar fi statine sau medicamente pentru nervozitate arterială, ar a se cuveni să se consulte cu furnizorul de asistență medicală pentru a a cerca eventualele probleme sau riscuri.

4. Suc de agrume

Îți place să-ți începi ziua cu suc de portocale sau grapefruit proaspăt tescuire? Ei tare, citricele sunt bogate în fibre, vitamina C și flavonoide, oricare pot a ajutora la scăderea nivelului de colesterina și la îmbunătățirea sănătății inimii, a vorovi nutriționistul.

CITIT  Iată de ce consumul de avocado este dăunător pentru rinichi

Sucurile de agrume sunt în comun sigure de băut, dar persoanele cu boală de racurgere gastroesofagian (GERD) ar a se cuveni să le evite, deoarece pot exacerba simptomele.

5. Suc de roșii

Un alt bun velur pentru o dietă sănătoasă pentru inimă este sucul de roșii. Un scoala publicat în International Journal of Midlife Health and Beyond a constatat că consumul de suc de roșii ajută la reducerea colesterolului LDL și a tensiunii arteriale. Ranglani explică: „Sucul de roșii conține licopen, un antioxigen rezistent oricare susține sănătatea inimii prin reducerea inflamației și a nivelului de colesterina LDL.”

În ritmica ce sucul de roșii este bun pentru sănătatea ta, eventual a deteriora chestiune la persoanele cu racurgere acid sau burduhan impresionabil.

Ce altceva poți realiza pentru a-ți menține mate sănătoasă?

Deși sucurile sunt sănătoase pentru a avea, ele nu se pot a se nadai plin pe aceste sucuri pentru o inimă sănătoasă. Iată câteva sfaturi recomandate de experți pentru a vă menține mate sănătoasă:

1. Mananca o regim sanatoasa, echilibrata, bogata in fructe, legume, pite integrale, proteine ​​slabe si grasimi sanatoase.
2. Angajați-vă în activități fizice regulate, cum ar fi exerciții aerobice, antrenament de forță și exerciții de suplete.
3. Gestionați stresul prin tehnici de recursie conj meditația, respirația profundă sau yoga.
4. Evitați fumatul și limitați consumul de alcool butilic.
5. Obțineți controale și examinări regulate pentru a monitoriza indicatorii sănătății inimii, cum ar fi tensiunea arterială, nivelul colesterolului și nivelul zahărului din sânge, și luați tipul armonios de suplimente și măsuri pentru a a corija aceste niveluri.

Boală arterială coronariană
Schimbarea stilului de viață eventual a ajutora la promovarea sănătății inimii. Poza prin amabilitatea: Adobe Stock

Cel mai bun vreme pentru a bea sucuri pentru a-ți menține sănătatea inimii sub inspectie!

Puteți bea băuturi sănătoase în verice vreme al zilei. Ranglani recomandă consumul de sucuri sănătoase, în funcție de preferințele individuale și de stilul de viață. Fie că vrei să-ți începi ziua cu un suc sănătos sau îți place să-l bei inserare ca dejun, a atarna de a avea când vrei să bei aceste sucuri. Așadar, ascultă-ți corpul și a hotari un vreme oricare funcționează cel mai tare pentru a avea, asigurându-te că le încorporezi într-o dietă echilibrată.

CITIT  Soda prebiotică de ghimbir și căpșuni care (în sfârșit) mă ajută să mă armonizez cu stomacul meu sensibil

(eticheteToTranslate)băuturi sănătoase

Citeşte mai mult

Stiri în tendințe