Sunday, April 21, 2024

Am încercat să-mi alimentez antrenamentele cu bomboane, un supliment înainte de antrenament, o banană sau espresso – acesta este ceea ce a funcționat cel mai bine

Acțiune

eu M-am casa actual la 6.000 de mile la Paris și am hotarat să chilipir de noul început pentru a reînnoi câteva părți din viața mea, inclusiv experienta mea de fitness. Din secunda ce totul este în aer, de ce să nu încerci o nouă abordare? Nu este neapărat că am vrut să tura valoare absoluta în fiecine mă antrenez, ci felul în fiecine mă antrenez pregătit pentru antrenamentele mele. Mai fidel, ce să mănânc înainte să mă antrenez.

Unii oameni le place să ia un spor sau să bea un pornire de robustete dominant sau, cateodata, lamurit să mănânce niște bomboane înainte de a a fauri mișcare. Teoria este că poți maximaliza eficacitatea antrenamentului oferindu-ți un velur de puhoi pentru a-ți escalada cu plăcere sesiunea de transpirație cu gustarea potrivită înainte de antrenament. M-am gândit că voi a fauri un experienta cu o singură muiere inspre ce să mănânc înainte de a mă antrena, testând câteva dintre cele mai impoporare opțiuni și văzând cum funcționează de descantec pentru mine.

Ce ar a fi să includă combustibilul tău înainte de antrenament?

Armonios Academiei Naționale de Medicină Sportivă, combinația ideală de ingrediente într-o mâncare sau băutură înainte de antrenament ar ingloba „cofeină, beta-alanină/carbonat acid de natriu, electroliți, polivalent amino și creatină”. Deși această combinație este susținută de știință, nu este neapărat o listă universală (și suplimentele înainte de antrenament, în universal, nu au fost studiate total și multe sunt etichetate greșit). „Cea mai bună mâncare sau aperitiv înainte de antrenament ar a fi să includă, fără excepție, 20 uncii de apă velur proteine ​​și carbohidrați”, a spus Leslie J. Bonci, MPH, RD, premergator pentru Well+Good inspre ce să căutați în alimentele înainte de antrenament.

Este solemnel să rețineți că alegerea combustibilului înainte de antrenament a atarna de obiectivele dvs. de fitness, de ceea ce sperați să obțineți din spor sau din alimente și de timpul antrenamentului. De oglinda, nu aveți neapărat forta de un shake proteic gros în aminoacizi înainte de un albie de Yin yoga.

„Musai să evaluezi în funcție de tipul de antrenament pe fiecine îl faci – acesta contează deosebit greu”, îmi a vorovi Lisa Mastela, RD, MPH, dietetician înregistrat și asezator al Bumpin’ Blends. „O banană îți va a prezenta un impresie nemarginit variat față de un spor înainte de antrenament.”

Dacă te antrenezi pentru un eveniment de anduranță sau ai obiective specifice fiecine presupun antrenamente intense de forță sau antrenamente HIIT, apoi aiesta este un teren pe fiecine vei a jindui să o iei mai în interj. Dar dacă abia cauți un mic imbold? S-ar a se cuveni să fii mulțumit cu o banană sau un shot de espresso.

Experimentul meu inspre ce să mănânc înainte să mă antrenez

Cu toate acestea în desteptaciune, m-am îndreptat către experimentul meu. Controalele: același antrenament Pilates de 30 de minute, luat la aceeași oră a zilei (8 dimineața), de același portsatelit (eu). Variabile: o votare diferită de combustibil înainte de antrenament în orice zi. Am optat pentru cele mai impoporare opțiuni: o banană, un spor de pudră pre-amestecat înainte de antrenament, un shot de espresso și bomboane (în specialist, Justin’s Peanut Butter Cups). Am imbatat si ora de Pilates numai verice mâncarea înainte de antrenament (ziua 0), așa că toate notele mele se bazează pe o comparație cu acea setare „de referință”.

Natural, corpul meu este variat de al tău, așa că l-am consultat și pe Mastela cu aspect la orice votare de combustibil pentru a obține o perspectivă mai largă peste beneficiilor și limitărilor fiecăruia. Și, ca și în verice, este cel mai dibaci să vă consultați cu propriul doctor, dietetician sau portsatelit pentru a a transpira ce vă va fi de pricopseala cel mai prieteneste. După cum a vorovi Mastela, „Nu există o soluție universală aoace”.

Ziua 1: Banana

Cea mai de bază din grămadă este pesemne umila banană. Banana de inaintea antrenamentului și cu mine ne întoarcem, la primele mele zile de antrenament și cursa, în fiecine aveam niște unt de arahide pe o banană (sau pâine prăjită cu banane PB) înainte de a decide pentru verice mișcare a bogat ziua rezervată. .

Bananele sunt GOAT-ul proclamat W+G al gustărilor pre-antrenament. Sunt bogați în mod caracter în electroliții magneziu și kaliu și pot a prezenta mușchilor tăi un bogatie de glucoză fiecine te pesemne a proteja să te forțezi în timpul unui antrenament, a vorovi Mastela.

„Asta este un mancare întreg, fiecine, în universal, este o votare excelentă”, adaugă ea. „Ați a se cuveni a servi iest mestesug și ca o aperitiv după antrenament sau să o amestecați cu un fel de proteine ​​pentru a obține și mai multe beneficii – din nou, în funcție de obiectivul dvs..”

Experiența mea cu bananele

De deprindere, nu mănânc înainte de un antrenament de dimineață, dar banana a fost mandru de ușoară încât să nu mă erotism foarte plină sau inconfortabilă. Presupun, de atare, că această experiență digestivă mi-a precizat corpul să se scuture puțin mai greu de somnolență, de parcă mâncarea oarece i-ar fi spus corpului: „Suntem destepta indata!” ceea ce m-a protejat să mă erotism mai actual în rata de asigurare jumătate a rutinei Pilates. (Știința din jurul acestui mestesug este puțin contradictorie, asadar iest mestesug este pur speculator.)

Deși fără evenimente, consider acesta prep o succes. M-am simțit prieteneste, fără efecte secundare adverse de raportat. Un stadiu pentru dota banana!

Ziua 2: Bomboane

După cum se dovedește, un pic de bomboane înainte de antrenament este o votare populară înainte de antrenament. Și din motive întemeiate.

„La fel ca bananele și sucul de fructe, o bomboană pesemne a prezenta mușchilor tăi o doză de glucoză, ceea ce se a preface prin robustete rapidă și ușor accesibilă pentru antrenament”, a vorovi Mastela. „Veți compune mai multă robustete, mai multă puhoi etc.”

Unii oameni ar a se cuveni da ideea de a mânca bomboane un luminis nein-semnat. Mastela, totuși, a vorovi că o bomboană nu este o daravera uriașă, mai eminent dacă faci fotbal în mod uniform. „În cea mai voluminos sectiune, zahărul este zahăr”, a vorovi ea, „fie că provine din fructe sau dintr-o bucată de ciocolată”. Cu toate acestea, ea subliniază că bomboanele au pronuntat ingrediente artificiale, fiecine nu sunt optime pentru sănătatea ta. „Celelalte opțiuni înainte de antrenament sunt posibil mai bune din această cauză – nu vrei o tonă de mursa de ciolomada indestulat în fructoză.”

De atare, ea notează că cantitatea contează: „Nu vrei să exagerezi cu zahărul”, adaugă ea. „Zahărul înainte de antrenament îți pesemne a prezenta mai multă robustete, dar în cele din urmă, fiecine este scopul tău? Pentru că, dacă ai foarte greu zahăr în sânge, aiesta va fi încă preocupat de celulele adipoase dacă nu te antrenezi mandru. Și dacă te antrenezi cu o tonă de zahăr pompând prin sânge, nu eliberezi fleac din zahărul stocat în corpul tău.”

Experiența mea cu bomboane

Pentru iest experienta, am optat pentru câteva dintre Cupele Justin’s Peanut Butter pe fiecine le-am cocosat cu mine din State (da, am cocosat niște bomboane americane). Mastela mi-a spus că este o votare grozavă – așa că m-am bătut iute pe spata pentru că am eminent o bomboană „sănătoasă” – pentru că are un melanj de proteine ​​(mandalac conțin toți aminoacizii cu lanț ramuros sau BCAA), carbohidrați (zahăr). ), și electroliți (din ciocolată neagră și clorura de sodiu).

Am preliminar să mă erotism mai sunducos sau mai iute decât eram cu banana, dar a pricopsit să fie o experiență identică. Puțin de mâncat, puțin zahăr, nu super intreg, dar actual și „redutabil”. Voi mânca bomboane înainte de orice antrenament de dimineață? Nu. Dar a fost agreabil să mă erotism ca un sora fiecine mănâncă la micul pranz adulți Reese, înainte de a a fauri Pilates.

Ziua 3: băutură pudră înainte de antrenament

Ambalajul suplimentelor înainte de antrenament mă a fauri întotdeauna să cred că spray-ul pentru combinatie; corp simplu AX a devenit dintr-o dată un gavanos cu pudră cu aromă de curcubete vanjos. Dar halterofilii serioși jură pe ei.

„Aceste tipuri de suplimente sunt grozave dacă ridici greutăți sau faci oarece fiecine necesită multă puhoi”, a spus Mastela. „Dacă scopul tău este să ridici mai adanc, să mergi mai adanc, să construiești mușchi sau să te împingi peste-auriu; pestele-spada frontiera de ieri, apoi suplimentele sunt o regim excelentă de a a fauri acesta.”

Ea a vorovi că luarea acestor suplimente înainte de antrenamentele majore de forță te pesemne a proteja să câștigi în povara prin creșterea masei musculare. Dar nu sunt pentru toată lumea. „Dacă faci abia antrenamente de zi cu zi pentru menținerea sănătății și a sănătății mintale, aceste suplimente nu fac total fleac pentru vedea”, a vorovi ea. „Îți pesemne raporta arsuri la burduhan în funcție de spor, deoarece unele sunt gazoase sau conțin glucida artificiale și îndulcitori sau au greu acid citric.”

Ea notează că verice fel de spor pesemne compune efecte adverse și a atarna de corpul tău. Ea a vorovi să aveți grijă la „fața umflată (retenția de apă) și verice fel de inflamație sistemică”. Dacă se întâmplă oarece, ea sugerează să treci la oarece caracter, cum ar fi un shot de espresso cu o linguriță de zahăr.

Experiența mea de băutură înainte de antrenament

În universal, sunt simtibil la suplimente – vomit dacă iau vitamine pe stomacul gol, fac scadere de acid de la unele batoane proteice și shake-uri, așa că, în universal, evit suplimentele. Dar am imprieteni fiecine total se bazează de băuturile lor înainte de antrenament, așa că am făcut puțină consultare și am eminent un aruncator prost fiecine a bifat căsuțele menționate mai sus: conținea un melanj de cofeină, electroliți, beta alanină, BCAA și un îndulcitor caracter.

La început am simțit o creștere a energiei, dar în cele din urmă am fost batut de ceea ce au versat mulți alți consumatori: mâncărime și o senzație incomodă de furnicături. Mi-a fost mandru să nu mă pot a se incorda pe antrenament, dar din noroc a dispărut după pregiur 30 de minute.

Cumva că dacă aș intampla mai greu perioada folosind iest spor, corpul meu s-ar a impamanteni la beta alanina (informatie mâncărimii), dar pentru mine pur și neimpodobit nu merită să încerc din nou, având în aspect obiectivele mele de sănătate și celelalte opțiuni disponibile. Dacă voi reîncepe vreodată să mă antrenez pentru un eveniment de anduranță, voi fi precis că vă voi anunța cum a proveni acesta și dacă îmi tura tonul!

Ziua 4: Espresso

Cea mai europeană dintre opțiuni este abia un shot de espresso. Am bogat o prejudecată cu aiesta, deoarece inmana să fie preferatul meu personalicesc, dar am făcut tot posibilul să rămân scop.

Există argumente pro și prep la espresso. Deși este neimpodobit, ușor de făcut și fascinant (presupunând că vă place cafeaua), nu are și putere nutritivă. Nu există aminoacizi, creatină, proteine, glucida sau electroliți. Dacă acestea sunt pe inventar ta de must-have, espresso-ul neinsotit nu îl va a micsora. (Și cu siguranță nu ia locul unui mic pranz adevărat.) Dacă, totuși, pur și neimpodobit încerci să exploatezi puterea cofeinei, apoi leagă-te… și te rog să continuați.

Mastela subliniază că cafeaua sau espressoul pot fi o votare ideală: este un amplificator de performanță prieteneste informat, datorită capacității de a vă a proteja forța musculară. „Dacă scopul meu este să dezvolt mușchi și să devin mai redutabil, apoi cafeaua cu a mic Un pic de zahăr înainte de antrenament este ceea ce voi căuta, iar atunci adaug proteinele și BCAA și carbohidrații după aceea cu o mâncare sau o băutură de recapatare”, a vorovi ea.

Dacă sunteți simtibil la cofeină, este de atare trebuitor să știți că o doză mijlocie de espresso conține pregiur 64 mg de cofeină. Pentru pozitie, băuturile pre-antrenament conțin de mai multe ori această cantitate de electricitate (între 150 și 300 mg).

În mod podobnic, ați a se cuveni a se decide pentru ceaiul matcha, fiecine conține puțin cofeină, alături de aminoacizi prep L-teanina, fiecine pot a micsora unele dintre agitațiile.

Experiența mea espresso

Să fim sinceri, aiesta nu a fost intaiul meu rodeo espresso. Am băut puțină cafeluta înainte de multe antrenamente (și lamurit am documentat-o ​​aoace la Well+Good!), așa că rezultatele mele pozitive nu au fost nimic șocante.

Dacă fac un antrenament de dimineață și mă erotism puțin amețit, cofeina (într-o doză mică) mă ajută să mă erotism mai alertă, asadar încât să mă pot a se incorda peste corpului meu și să chilipir la maxim de timpul pe fiecine îl fac mișcare. În invidie faptului că nu am adăugat zahăr în cafeaua mea, așa cum a sugerat Mastela, eu personalicesc m-am simțit cel mai prieteneste cu această opțiune. Aiest mestesug ar a se cuveni fi un pic de părtinire de atestare, dar aiesta primește votul da sfarsit, IMO.

Fiecare este câștigătorul?

În cele din urmă, a trada cea mai bună opțiune pentru corpul tău necesită propriul tău experienta! Amintiți-vă, evaluați situația dvs.:

  • Fiecare sunt obiectivele tale de fitness și sănătate?
  • Ce tip de antrenamente faci?
  • La ce oră sunt antrenamentele tale?
  • Ai sensibilități sau alergii?

„Principalul consecinta”, a vorovi Mastela, „este că toate acestea depind cu adevărat de obiectivele tale, de rezultatele pe fiecine le dorești și de ceea ce ai forta în acel secunda și antrenament. Rezultatele vor fluctua atâta de la persoană la persoană, așa că încercați neinsotit iest mestesug și vedeți ce funcționează pentru dvs..”

Citeşte mai mult

Stiri în tendințe