vineri, aprilie 12, 2024

Ai o durere de cap? Aceste 6 ceaiuri din plante vă vor ajuta să-l aruncați la bord

Acțiune

Afiecare oră este un ceas bun pentru ceai, lamurit dacă ești nu Palarierul Apucat. Băutura reconfortantă cumva a protegui la calmarea durerii în gât, la ameliorarea durerilor de burduhan și, leal, te cumva a protegui să te încălzești într-o zi racoare. (Sau turnați-l peste-auriu; pestele-spada gheață și aveți băutura perfectă de vară.) Beneficiile consumului de ceai sunt multe, așa că leal nu ar a se cuveni să vă surprindă că există lamurit și ceai pentru durerile de cap.

Dieteticianul și neuronutriționistul înregistrat Melanie Murphy Richter, MS, RDN, a vorovi că o ceașcă caldă de ceai cumva fi un doctorie hidos la locuinta pentru a a protegui durerea de cap să dispară. „Anumite ceaiuri pot contine beneficii antiinflamatoare și de destindere musculară fiecare pot a protegui la ameliorarea durerilor de cap”, a vorovi Richter. Dar nu toate băuturile sunt create la fel când vine discutie de ameliorarea durerilor de cap; există unele amestecuri fiecare sunt lamurit mai eficiente decât altele datorită proprietățile lor unice pe bază de plante.

În urmare, Richter dezvăluie cel mai bun ceai pentru durerile de cap și ceea ce a executa ca aceste băuturi să fie atât de eficiente în a a protegui la reducerea simptomelor, asadar încât să puteți a recadea la pasiune ceai– plasmuit în cel mai scund rastimp.

Cea mai bună băutură pentru o chin de cap

În afară de apa simplă de modă veche, ceaiul este una dintre cele mai bune băuturi pentru durerile de cap. Richter a vorovi că ceaiurile pot a protegui la ameliorarea durerilor de cap într-o categorie de moduri. Pentru început, ea a vorovi că ceaiurile cu a mic cantitatea de cofeină – vorbim mai puțin de 100 de miligrame – cumva a protegui la creșterea fluxului sanguin în butuc, altcumva uzual sub numele de consecinta vasodilatator. Această reacție cumva a protegui la creșterea eficacității medicamentelor pentru ameliorarea durerii. „De farmec, majoritatea medicamentelor specifice pentru cefaleea migrenei au o anumită catatime de cofeină inclusă chiar din aceste motive”, a vorovi Richter.

Rețineți, totuși, că consumul de tocmai multă cofeină cumva contine efectul contrar și cumva declanșa dureri de cap. (Nu renunțați la cofeină racoare de puicoi dacă sunteți un gramada mancator de cofeină, ceea ce cumva asmuti retrageri de cofeină și migrene. Încet și uniform câștigă primejdie, fam.)

Ceaiurile din plante (fiecare de deprindere nu conțin cofeină) pot a protegui, de invar, să scapi de durerile de cap prin țintirea diferitelor alte cauze ale durerilor de cap și migrenelor. Specificul apartine tocmai de ce ingrediente sunt în ceaiuri. De pilduire, Richter a vorovi că ceaiurile cu anumite plante antiinflamatoare și antioxidanți, cum ar fi polifenolii (un compus hete-rociclic găsit în multe plante) pot a protegui la reducerea severității și reapariției durerilor de cap (deoarece excesul de inflamație cumva fi un declanșator al durerii de cap). Dacă stresul și anxietatea joacă un rol în apariția durerilor de cap tensionale și a migrenelor, Richter recomandă să optați pentru ceaiuri cu beneficii fiecare stimulează relaxarea (gândiți-vă la mușețel sau la consolare de lămâie) pentru a a imbuna aceste simptome. Pe de altă coasta, anumite tipuri de ceaiuri din plante (cum ar fi voiestnita) pot a protegui și la relaxarea mușchilor capului și gâtului, fiecare pot contribui la febra sau dureri de cap legate de sinusuri.

CITIT  6 produse care vor face lista de cumpărături din farmacie mai ecologică (da, chiar și atunci când iei medicamente pentru alergii)

Deshidratarea este, de invar, un declanșator gramada de dureri de cap – și cevasi pe fiecare ceaiul îl cumva a protegui la atenuarea. „Ceai cumva sa contează pentru consumul nostru obstesc de apă; Ceaiurile din plante pot contribui la starea generală de hidratare și, prin continuare, sunt o te-rapie tisulara adjuvantă excelentă pentru gestionarea durerilor de cap”, a vorovi Richter. Ceaiul cumva a protegui la stimularea electroliților, fiecare tinde mână în mână cu hidratarea. „Electroliții conj sodiul, magneziul și potasiul sunt esențiali pentru utilizarea corectă a hidratării în organ. Consumul armonios de ceai nu fulgerator că ne cumva a protegui să ne menținem hidratați, dar cumva contribui și cu anumiți electroliți pentru a ne a sigura că celulele noastre pot a acapara mai comod apa”, a vorovi ea.

Este ceaiul bun sau rău pentru migrenă?

Ceaiul este bun pentru migrene din multe din aceleași motive pentru fiecare este bun pentru durerile de cap: mulți dintre compușii din ceai (cum ar fi cofeina și antioxidanții) pot a protegui la reducerea simptomelor migrenei.

Cercetările mai batranesc sugerau că cofeina din ceai era un potențial declanșator al migrenei. Dar un invatare publicat în 2023 în proces-verbal Rapoarte științifice a constatat că trai nicio cauzalitate între consumul de ceai și migrene1. (Prefacere: Nu există nicio dovadă că consumul de ceai cauzează migrene.) De farmec, cofeina din ceai vă cumva a protegui migrenele.

Acestea fiind spuse, nu vă așteptați ca ceaiul să fie un doctorie magic pentru migrene, fiecare pot fi neverosimil de debilitante. Nu e nicio rușine să iei medicamente, să încerci anumite ipostaze de yoga, să-ți scufundi fața în apă cu gheață sau fiecare alte instrumente utile pe fiecare le consideri utile pentru a a cauta sau gestiona migrenele.

6 cele mai bune ceaiuri pentru dureri de cap și migrene

1. Izma

Richter a vorovi că ceaiul de mentă ar a se cuveni să fie cea mai bună votare pentru a a imbunatati o chin de cap, mai distins dacă ai de-a a executa cu febra, sinusuri sau simptome legate de migrenă. „Oarecine dintre cele mai bune ceaiuri pentru fiecare tip de chin de cap este voiestnita”, a vorovi ea.

Armonios lui Richter, voiestnita cumva a protegui la reglarea sistemului circulator prin creșterea fluxului sanguin pentru a a protegui la ameliorarea simptomelor durerii de cap. „Izma cumva contine o consecinta vasodilatator spre sistemului circulator2, ceea ce înseamnă că cumva a protegui la lărgirea fluxului de sânge către butuc. Cest deala îl a executa distinct de trebuitor pentru fiecare tip de chin de cap în fiecare fluxul de sânge este restricționat”, a vorovi ea. În surplus, voiestnita conține și mentol, contra fiecare Richter a vorovi că cumva a protegui relaxează mușchii3 a capului pentru a a protegui la atenuarea durerilor de cap.

CITIT  Detoxifierea paraziților | Simptome de curățare a paraziților

2. Ghimbir

Dacă aveți tendința de a a incerca greață sau burduhan rascolit din ratiune durerilor de cap, Richter a vorovi că sorbirea ceaiului de ghimbir cumva a protegui. „Gimbirul este o plantă antiinflamatoare și cumva, de invar, a imbunatati greața, fiecare este un semn al migrenelor”, a vorovi ea. Ghimbirul conține un compus hete-rociclic harnic faimos gingerol pe fiecare cercetările arată că cumva modulează receptorii serotoninei din tractul gastro-intestinal4reducând asadar semnalele fiecare declanșează greața și vărsăturile.

3. Mușețel

Dacă aveți de-a a executa cu febra sau dureri de cap sinusurilor, Richter a vorovi că musetelul cumva fi ceașca dvs. de ceai, deoarece cumva acționa ca un odihnitor muscular ușor. Între rastimp, dacă vă confruntați cu dureri de cap asociate cu ciumurluiala, mușețelul cumva fi vechi ca digestiv pentru a a protegui la stimularea digestiei. Și dacă durerile de cap te țin neadormit noaptea, Richter a vorovi că „calitatea sedativă ușoară” a ceaiului de mușețel te cumva a protegui să te relaxezi într-un soileala.

4. Incurajare de limonie

Ciuda anxietatea iti declanseaza durerile de cap, Richter sfatui ceaiul de roinita. „Roinita este distinct de utilă pentru reducerea anxietății5 fiecare pot contribui la dureri de cap tensionate sau migrene”, a vorovi ea. „Roinita cumva prescurta spasmele musculare legate de durerile de cap”, a vorovi ea.

5. Lavandă

Asemanat cu ceaiul cu roinita, Richter a vorovi că ceaiul de lavandă este subiectiv dacă anxietatea sau stresul contribuie la durerile de cap. „Levantica a fost folosită de secole ca plantă de destindere. Samite fi trebuitor în sui-generis pentru reducerea stresului și reducerea cortizolului”, a vorovi ea. Cest deala cumva fi distinct de trebuitor pentru tratarea migrenelor sau a durerilor de cap tensionale fiecare pot crește nivelul de cortizol. „Datorită calităților rarunchi calmante, levănțica vă cumva a protegui, de invar, să adormiți și să rămâneți somnoros, ceea ce vă cumva a protegui să vă recuperați mai succint de durerile de cap”, adaugă ea.

6. Feverfew

Armonios lui Richter, consumul în mod armonios de ceai de fibră, fiecare provine dintr-o plantă cu flori din familia margaretelor, cumva a protegui la atenuarea durerilor de cap. „Când este vechi mai armonios, feverfew cumva a protegui prescurta frecvența, severitatea și recurența migrenelor6 prin inhibarea eliberării de prostaglandine și serotonine, ambele pot exacerba migrenele”, a vorovi ea. Ceaiul conține, de invar, antioxidanți fiecare ajută la reducerea stresului oxidativ din organ, ceea ce cumva fi prielnic în reducerea inflamației legate de migrene, a vorovi Richter.

Cât ceai ar a se cuveni să bei pentru a a imbuna durerile de cap?

Armonios lui Richter, una până la două căni de ceai pe zi este un bun parere de prosternare, dar aiest deala cumva fluctua de la o persoană la alta. Ceaiul (în sui-generis cel fără cofeină) cumva fi zbuciumat comod oricând, cu sau fără alimente. Dar dacă scopul este să a poposi fără dureri de cap, Richter recomandă să bei ceaiul mai gata de ora de trantire. „Bea anumite ceaiuri, cum ar fi ceaiurile de mușețel sau de lavandă, mai gata de ora de trantire, deoarece este potential să te facă puturos”, a vorovi ea. Pe de altă coasta, ceaiurile cu niveluri mai lauda de cofeină – cum ar fi ceaiul sincer sau matcha – ar a se cuveni consumate mai timpuriu în cursul zilei.

CITIT  10 moduri în care experții în nutriție se angajează sănătății lor în acest an – fără diete sau restricții

Când vă pregătiți ceașca de ceai, Richter a vorovi că cel mai comod este să o faceți simplă și simplă – fără zahăr sau smântână adăugate, fam. „În mod subiectiv, ar a se cuveni să bei ceaiul fără zahăr. Zahărul cumva fi un declanșator suveran pentru durerile de cap. Iar pentru unii – lamurit și cei fără intoleranță – lactatele pot declanșa, de invar, inflamații. Pentru cele mai bune rezultate, bea ceai fără zahăr sau lactate”, a vorovi ea.

Când să obțineți ocrotire profesional pentru durerile de cap

Deși ceaiul cumva fi un doctorie hidos la locuinta pentru atenuarea simptomelor ușoare de chin de cap, Richter subliniază că dacă suferiți de dureri de cap mai cunoscut decât în ​​mod intreg sau dacă durerile de cap devin mai dureroase, cel mai comod este să discutați cu un profesionist din domeniul sănătății, deoarece cumva fi un inscriptie al unei probleme mai semnificative. Richter recomandă, de invar, să consultați un medical cu aspect la durerile de cap dacă:

  • Remediile alternative eliberate fără prescripție medicală nu ajută
  • Sunteți deseori beteag (amețeli sau vărsături) ca continuare a durerilor de cap
  • Durerile de cap afectează evocativ capacitatea dumneavoastră de a a fauri activități normale, zilnice
  • Te confrunți cu dureri de cap cu aură, fiecare afectează vederea și vederea
  • Aveți o afecțiune de bază și anumite medicamente ar a merge intretaia cu gestionarea altor afecțiuni de sănătate

Relaxează-te peste-auriu; pestele-spada negura cu această băutură latte de vis cu lavandă:




Articolele Well+Good fac raportare la studii științifice, de încredere, recente și robuste pentru a susține informațiile pe fiecare le împărtășim. Poți contine încredere în noi pe parcursul călătoriei tale de bunăstare.

  1. Jin, Chen şi colab. „Efecte non-cauzale între consumul de ceai și riscul de migrenă: un invatare de randomizare mendelian.” Rapoarte științifice vol. 13,1 12898. 9 aug. 2023, doi:10.1038/s41598-023-40171-z

  2. Padure, Henrique. „Cunoștințe actuale contra efectele vasculare ale mentolului.” Frontiere în fiziologie vol. 11 298. 7 apr. 2020, doi:10.3389/fphys.2020.00298

  3. Li, Ziping și colab. „Rolul caracteristic al mentolului în chin și analgezie: mecanisme, practici și progrese.” Frontiere în neuroștiința moleculară vol. 15 1006908. 5 oct. 2022, doi:10.3389/fnmol.2022.1006908

  4. Lete, Iñaki și José Allué. „Eficacitatea ghimbirului în prevenirea greaței și vărsăturilor în timpul sarcinii și chimioterapiei.” Perspectivele medicinei integrative vol. 11 11-7. 31 mar. 2016, doi:10.4137/IMI.S36273

  5. Ghazizadeh, Javid et al. „Efectele balsamului de lămâie (Melissa officinalis L.) spre depresiei și anxietății în studiile clinice: o verificare sistematică și meta-analiză.” Verificare fitoterapie : PTR vol. 35,12 (2021): 6690-6705. doi:10.1002/ptr.7252

  6. Pareek, Anil și colab. „Feverfew (Tanacetum parthenium L.): O verificare sistematică.” Recenzii de farmacognozie vol. 5,9 (2011): 103-10. doi:10.4103/0973-7847.79105


Citeşte mai mult

Stiri în tendințe