Thursday, May 23, 2024

6 idei de gustări gustoase care încorporează cei „3 mari” nutrienți pentru energie și satisfacție

Acțiune

Pține un deget în jos pentru fitece dată când ai terminare de ronțăit o dejun și te-ai simțit nemulțumit. Samite că încă ți-a fost nemancare sau nu ai simțit acel picler de tarie, sau pur și sadea simțeai că gustarea nu a fost la fața locului. Ai vreunul (sau mai multe!) degete în jos? Să găsești o dejun cine să se potrivească tuturor acestor framanta posibil fi delicat – și apoi vin cei „trei lauda” nutrienți, deoarece gustările cu carbohidrați, proteine ​​și grăsimi sunt mai poate să bifeze toate aceste căsuțe.

Fitece dintre acești nutrienți vă susține organismul în mod divergent. Grăsimile vă ajută să stocați tarie, să faceți hormoni și să a acapara vitaminele, pentru a începe. Carbohidrații sunt principala sursă de tarie pentru corpul dumneavoastră și vă pot a protegui să vă mențineți normal. (FYI, aveți amenintare de mai mulți carbohidrați decât vă puteți da multime!) În cele din urmă, proteinele formează și repară țesuturile, vă oferă tarie și vă mențin doldora mai zdravan perioada, dintre alte beneficii.

Asadar, cine sunt câteva idei de gustări cine combină acești nutrienți, nu se simtire intreg aleatorii și au un pofta rapitor? Mai jos, dieteticienii împărtășesc unele dintre gustările lor preferate cu carbohidrați, proteine ​​și grăsimi.

Pranz 1: felii de banană unte cu unt de migdale și presărate cu fulgi de ciocolată neagră

Îți lasă declaratie apă încă? Pe prejur faptul ca este gustoasa, aceasta dejun iti duce beneficii organismului in mai multe moduri. „Oferă un cumpaneala de carbohidrați pentru tarie din banane și chipsuri de ciocolată, proteine ​​​​satisante și grăsimi mononesaturate sănătoase din untul de migdale”, a vorovi Saliniza Chatfield, RDN, nutriționist înregistrat la HealthCanal.com. În picler, banana are fibre, prebiotice și micronutrienți, cum ar fi potasiul și vitamina C, adaugă ea.

Pranz 2: castraveți, felii de piper roșu și chipsuri paine din pite integrale cu dip de hummus

Dacă sunteți în căutarea unei gusta mai savuroase sau mai crocante, aceasta posibil fi una pe cine să o aveți în lista de mancare. „Această dejun oferă câteva grăsimi sănătoase și proteine ​​din hummus, echilibrate de carbohidrații din chipsurile paine și legumele”, a vorovi Chatfield. Ardeiul și castravetele sunt și ele bogate în vitamine, adaugă ea, precizând vitamina C și, respectiv, vitamina K.

Pranz 3: Mușcături energizante cu ovăz, granola, cuscrior, făină de in și unt de arahide

Deși aceasta este o opțiune excelentă în fiecare ceas al zilei, mușcăturile de tarie pot fi singular de perfecte ca o dejun de dimineață. „Sunt o dejun delicioasă fără maturitate, plină cu o diversitate de nutrienți, inclusiv proteine, fibre, diverse minerale, grăsimi omega-3 și grăsimi mononesaturate”, a vorovi Kristi Ruth, RD, cine este dietetician înregistrat de 20 de ani. . „Mierea ajută la legarea totul împreună, oferind în același perioada carbohidrați și o dulceață naturală.”

Gustarea 4: Mini quesadilla cu brânză cu guacamole sau salsa de fructe

Cu această combinație, „nu imediat că obțineți carbohidrați, proteine ​​și grăsimi, ci și încadrați într-o porție sau două de fructe și/sau legume”, a vorovi Ruth. Durează poate câteva minute de treaba și este o opțiune mai plină de umplut, adaugă ea.

Căutați o rețetă de salsa de fructe? Vă recomandăm această salsa antiinflamatoare de ananas cine conține ananas, ceapă roșie, lime, buruiana-pucioasa și usturoi salbatic.

Gustarea 5: Brânză, măsline și biscuiți

Îi chem pe toți fanii tablei de sarcuterie! Aceasta este poate gustarea pentru imobiliza. „Toate articolele de pe farfuria cu brânză oferă tarie, dar biscuiții sunt carbohidrații – origine preferată de combustibil a organismului – așa că este cea mai imediată sursă de tarie”, a vorovi Caroline Young, RD, LD, RYT, proprietarul Whole Platforma continentala Nutrition. „Măslinele furnizează grăsime, cine este necesară pentru a te simți mulțumit până la sfârșitul gustării.”

Brânza oferă mai multe avantaje, continuă ea, de la proteine ​​pentru tarie, grăsimi și nutrienți cine susțin sănătatea oaselor, cum ar fi calciul și vitamina D.

„Îmi place mini farfuria cu brânză pentru că este echilibrată, dar este și distractivă și delicioasă (ceea ce este la fel, dacă nu mai vajnic, decât nutrienții”, a vorovi Young.

Pranz 6: Prajituri si lapte acru

Da, această dejun din copilărie este o dejun solidă! „Prăjiturile și laptele sunt un liniste batranesc cine (în minune a ceea ce a vorovi civilizatie dietei) oferă carbohidrați, grăsimi și proteine”, a vorovi Young.

Ea vă recomandă prăjitura preferată și un scafa de lapte acru cine are o numar semnificativă de proteine, în mod imaterial, cum ar fi laptele de vacă, laptele de fasole-soia sau laptele de ovăz. „Carbohidrații și grăsimea din prăjituri vă vor a protegui atât să vă energizați, cât și să vă satisfacă, iar atunci laptele vă va a protegui să vă susțineți”, explică ea. „Și combinația de liniste imbatabilă vă va a protegui cu siguranță să vă hrăniți spiritul.”

Citeşte mai mult

Stiri în tendințe