sâmbătă, aprilie 20, 2024

5 sfaturi inteligente de alimentație sănătoasă pentru Ramadan

Acțiune

Mesita Ramadan este aoace, a nouar lună a calendarului mahomedan, este vreme în cine musulmanii postesc de la răsărit până la apunere. Alimentele sunt consumate cumva de două ori pe zi.

Alimentele cine se consumă înainte de răsărit se numesc Suhoor, iar după apunere, se numesc Iftar. Se a grai că Ramadanul este o perioadă în cine musulmanii devotați să învețe modestia, generozitatea, răbdarea și spiritualitatea.

Cu toate acestea, este și un minut divin pentru a fi sănătoși. În cazul în cine nu știi, postul îți eventual îmbunătăți sănătatea, dar abia dacă este făcută se a fauri în mod bine.

Postul în ciclu Ramadan eventual fi dăunător dacă nu respectați sfaturile adecvate de alimentație sănătoasă pentru Ramadan. Postul este prieten cu un pericol culegere de uscat și cu multe probleme la nivelul sistemului digestiv.

5 sfaturi inteligente de alimentație sănătoasă pentru Ramadan

Sfaturi de alimentație sănătoasă pentru Ramadan

1. Bea înainte de a mânca

Bea multe lichide sănătoase, cum ar fi apă, suc proaspăt sau produse lactate înainte de a mânca.

Cest materie va a avertiza deshidratarea și va darui corpului dumneavoastră fluidele esențiale de cine are forta. Apa este cea mai sănătoasă optiune pentru hidratare.

Bea cel puțin un scafa cu apă înainte de masă și nu bea în timpul mesei pentru a ocoli întârzierea procesului de mistuiala.

2. Mananca carbohidrati sanatosi

Asigurați-vă că mâncați o mulțime de carbohidrați sănătoși, în aparte pentru banchet de iftar. Alimente bunaoara orezul brunet, pastele din granete integrale, pâinea și cartofii sunt carbohidrați sănătoși.

Puteți a se decide pentru carbohidrați complecși. Carbohidrații complecși oferă organismului o sursă mai bogată și mai durabilă de dinamism.

CITIT  Aceste batoane ușoare, antiinflamatorii cu mere și dovleac = cel mai bun mic dejun de toamnă (și durează 10 minute pentru a fi pregătite)

3. Nu mâncați în abuz după regim

Cinevasi dintre sfaturile majore privind alimentația sănătoasă pentru Ramadan este să nu mâncați în abuz în timpul iftarului.
Nu încercați să vă umpluți cu diverse tipuri de alimente după regim.

Majoritatea tradițiilor Ramadanului mănâncă de invat curmale la începutul Iftarului pentru a a semna ruperea postului pentru ziua respectivă.

Curmalele au o mulțime de beneficii pentru sănătate deoarece sunt o sursă excelentă de dinamism, praci hrănitoare și bogate în minerale. Mâncați usor în perioada ce vă întrerupeți postul.

4. Mănâncă încet

După ce ți-ai întrerupt postul, nu te grăbi să termini mâncarea. Mâncatul excesiv abrupt după ce ai fost lipsit de a mânca o zi întreagă va incanta la plecate și alte probleme gastrice.

Este zdravan mai comod să ai un iftar ușor cu porții moderate de alimente. De asemanator, mestecați-vă mesele încet.

În catifea, încercați să evitați mesele grele pentru iftar, în aparte cele cu grăsimi nesănătoase, umor excesivă și zahăr adăugat. Vă puteți a fauri mesele de Ramadan mai sănătoase prin tocănirea, încorporarea fructelor, prăjirea, gătirea la vapori și coacerea.

5. Practicați controlul porțiunilor

Este surprinzător să aflu că mulți oameni ajung să ia în sarcina în timpul Ramadanului.

Obiceiuri bunaoara supraalimentarea după regim, gustarea târziu și absenta activității fizice vă pot provoca să vă îngrășați în timpul Ramadanului.

Așa că nu încercați să consumați zdravan apoi când mâncați în timpul iftarului. Mâncați cu atenție și opriți-vă grabnic ce sunteți mulțumit. Practicați și controlul porțiunilor.

De asemanator, consumul de alimente cine sunt picante și sărate vă va a fauri insetare în ziua următoare. Așa că fii patrunzator la ceea ce mănânci.

CITIT  15 lucruri sănătoase de mâncat cu sushi

Sfaturi de alimentație sănătoasă pentru Ramadan

În invatamant, o dietă echilibrată este cheia unei alimentații sănătoase în timpul Ramadanului.

Notă: Dacă luați medicamente în vreme Ramadanului, asigurați-vă că vizitați medicul dumneavoastră pentru a gasi dacă este adevarat să postați sau dacă puteți lua medicamente fără alimente și lichide.

CITEȘTE ȘI:

Citeşte mai mult

Stiri în tendințe