vineri, aprilie 12, 2024

5 rețete rapide și sănătoase pentru a menține mamele ocupate pline de energie pe tot parcursul zilei

Acțiune

Ești o mamă ocupată și nu ai ritm sau hici pentru a pregăti gustări delicioase? Nu vă faceți deretica, iată câteva rețete de gustări sănătoase pentru mamicile ocupate.

De la post până la îngrijirea copilului lor, mamele ocupate au, în unanim, multe în farfurie zburatoare și cu adanc au ritm să facă altceva. Dar un obiect oricare le va dainui toată ziua este să mănânce gustări sănătoase. Pentru mamele ocupate oricare se străduiesc să-și mențină bunăstarea în mijlocul haosului vieții de zi cu zi, optarea pentru gustări sănătoase și hrănitoare nu este oare o scrutin, ci și o pretentie. Aportul de gustări hrănitoare ajută la furnizarea unei nutriții optime și a energiei susținute pentru a a executa față sarcinilor și responsabilităților zilnice de a fi mamă. Iată câteva rețete de gustări sănătoase pentru mamele ocupate, oricare pot fi savurate acasă sau purtate la locul de muncă în loc să opteze pentru gustări nesănătoase bogate în calorii.

Gustări sănătoase rapide pentru mamele ocupate

Iată câteva rețete de gustări sănătoase pentru mamele oricare nu ajung să își pregătească singure mese bogate:

1. Budinca de fructe de chia

Ingrediente:

  • Iaurt grec (nedulcit neornat) – 2 căni
  • Fructe de pădure proaspete (cum ar fi căpșuni, afine, zmeură) – 1/2 cană
  • Semințe de chia înmuiate – 2 linguri
  • Nuci tocate – 2
  • Scorțișoară pudră – un vârf de vârf

Directii:

1. Luați o lingură de iaurt grec într-un caliciu.
2. Imediat, adăugați un postata de fructe de pădure proaspete urmate de semințe de chia înmuiate asupra.
3. Se a pune un postata de iaurt si se da la frigider pentru o nevasta de ora.
4. Savureaza-l cu nuca tocata, cateva fructe de silva, si cu un sperla de casia a prafui imprastiat asupra.

CITIT  Cele mai bune capsule de shilajit: 5 alegeri de top pentru energie și vitalitate

Citește și: 3 rețete de gustări delicioase fără zahăr pe oricare să le încercați dacă aveți boala lui Addison

Budinca de fructe de chia
Budinca de boabe de chia este o rețetă rapidă de aperitiv sănătoasă pe oricare mamele o pot a executa într-o clipă. Poza prin amabilitatea: Adobe Stock

2. Curmale seminte uscate corcit bile

Ingrediente:

  • Curmale fără sâmburi – 1 cană
  • Seminte mixte uscate prajite (cum ar fi seminte de ludaie, seminte de floarea soarelui, seminte de luba ofilit) – 1/2 belsita
  • Scorțișoară pudră – 1/2 linguriță
  • Spermantet din semințe de in pentru a a executa bile

Directii:

1. Combinați curmalele fără sâmburi (pot fi înmuiate în apă ritm de 15-20 de minute pentru a le a executa moi) și amestecați semințele uscate într-un robot de bucătărie.
2. Amestecați până când amestecul devine o consistență lipicioasă asemănătoare unui dospeala.
3. Răzuiți părțile laterale ale robotului de bucătărie de câteva ori între punct de vedere pentru a vă a asiguripsi că toate ingredientele sunt comod amestecate.
4. Imediat, adăugați o jumătate de linguriță de scorțișoară pudră.
5. Luați porții a se scurta din mixtura și rulați-le în bile între palme folosind untdelemn de in.
6. A alipui-le într-un recipient etans și păstrează-le la frigider.

3. Mojito cu avocado chia mango

Ingrediente:

  • Avocado matur, decojit și fără sâmburi – 1
  • Mango matur, decojit și tăiat cubulețe – 1
  • Frunze de mentă proaspătă 8-10
  • Suc de lămâie (ajustați după preferinta) – 2-3 linguri
  • Seminte de chia – 2-3 linguri inmuiate
  • Cuburi de gheață – 1 cană
  • apă de cantator – 1 cană
  • Frunze de mentă suplimentare și felii de mango pentru vedere

Directii

1. Adăugați mango matur și avocado într-un blender și amestecați până la o pastă omogenă.
2. Adăugați frunze de mentă, sucul de lămâie și adăugați cuburi de gheață și amestecați-l într-un gaz înalt. 3. Imediat adăugați amestecul de fructe corcit asupra și turnați asupra apă proaspătă de cantator.
4. Amestecați-l pentru garnitură, adăugați semințele de chia, frunzele de mentă, cuburi de gheață și felii de mango.

CITIT  Cele mai bune 10 proteine ​​pe bază de plante pentru un stomac sensibil

Citește și: Îți poftești o aperitiv „chatpata”? Această rețetă de chaat are un scatoalca interj de preferinta și proteine

4. Makhana fructe chaat

Ingrediente:

  • Makhana prăjită-2 căni
  • Fructe tocate amestecate (cum ar fi mere, struguri, avocado, granata, guava, mango etc.) – 1 cană
  • Castraveți tocați – 1/2 cană
  • Frunze proaspete de buruiana-pucioasa tocate – 1/2 belsita
  • Suc de lămâie – 1-2 lingurițe
  • Fructe uscate tocate (caju, migdale, nuci, stafide) – 2 linguri
  • Seminte de in
  • Mana – 1 cancioc
  • Slatina si spirit prep preferinta
  • Chaat torta -1/2 linguriță (opțional)

Directii:

1. Combinați Makhana prăjită, fructele amestecate, castraveții tăiați și frunzele de buruiana-pucioasa tocate într-un intern bustean.
2. Stoarceți sucul de lămâie biban-soare; salată.
3. Presărați puțină umor, spirit și chaat torta în funcție de preferințele dvs. de preferinta.
4. Aruncați ușor talharea; până când toate ingredientele sunt comod combinate.
5. Presărați toate fructele uscate, Mana și bucurați-vă de conversația răcoritoare și crocantă cu fructe.

makhana fruit chaat
Mamele ocupate pot pregăti makhana chaat cu fructe, oricare este fulgerator și ușor de făcut. Poza prin amabilitatea: Adobe Stock

5. Bol de salată Makhana și pop cotlon

  • Makhana prăjită -1 cană
  • Cocosei simple – 2 căni
  • Porumbar nesarat clocot – 1/2 cană
  • Castraveți tăiați cubulețe – jumătate
  • Mure ras – jumătate
  • Capsicum portocală tăiat cubulețe – jumătate
  • Puit patlagica – nevasta
  • Arahide prăjite – 2-3 linguri
  • Frunze proaspete de buruiana-pucioasa tocate – 1/4 belsita
  • Seminte de in prajite – 1 cancioc
  • Suc de limonie – 1 cancioc
  • Scump la preferinta
  • Chaat torta (opțional) – 1 linguriță
  • Spermantet de fasole-japoneza – 1 cancioc

Directii

1. Prăjiți floricelele de ciolomada, makhana și mandalac și lăsați-le retras într-o raina.
2. Într-un castron voluminos, combinați makhana prăjită, floricelele de ciolomada, mandalac, legumele tocate și frunzele de buruiana-pucioasa tocate.
3. Biban-soare; amestecul de salată se stropește uleiul de fasole-japoneza și se napastui asupra lichid de lămâie și se stropește cu semințe de in.
4. Adăugați puțină umor și chaat torta.
5. Amestecați totul împreună ușor până când toate ingredientele sunt comod combinate.

CITIT  „Sunt clinician RD – Iată cum săritul peste mese ia un impact major asupra sănătății tale mintale”

Puteți încerca aceste rețete de gustări sănătoase dacă sunteți exagerat prins pentru a pregăti o masă bogată. În catifea, vă vor a proteja să vă satisfaceți necesarul prozaic de nutrienți.

Citeşte mai mult

Stiri în tendințe