Sunday, April 21, 2024

5 moduri susținute de știință de a atenua anxietatea și de a-ți reconstrui energia mentală după o noapte de băutură

Acțiune

POV: Gașca s-a întors în sfârșit împreună și, înainte să-ți dai socoteala, ești o buburuza, două buburuza, trei buburuza adânci. Când vremurile bune curg, la fel ar a se cuveni și băutura, ceea ce eventual însemna că o sesiune de hangxiety a doua zi este pe cale ferata bucuros. Știi, acel afect redutabil de temere și depresie în dimineața de după a umplut de maniera bender? Anxietatea este excesiv reală, iar experții în sănătate sunt de vorba.

Dar de ce oaresice fiecare te eventual confectiona să te simți atât de comod (cel puțin pentru puțin perioada), te confectiona să te simți asa de rău la obtuz perioada după aceea? Conform doctorului Uma Naidoo, un psihiatru nutrițional pregatit la Harvard și autorul cărții viitoare, Calmează-ți mintea cu mâncare, e sadetica: alcoolul funcționează ca un negru al sistemului sunducos nodal fiecare eventual capata efecte atât pe incheiere prelung, cât și pe incheiere obtuz. În reluare, dr. Naidoo analizează efectele pe incheiere obtuz ale anxietății și modalitățile de a-i a modera simptomele în dimineața după o obscuritate lungă.


Experți în cest articol de fond

  • Uma Naidoo, MD, psihiatru nutrițional cult la Harvard, bucătar profesionist și biolog nutrițional

Ce este anxietatea?

Conform dr. Naidoo, anxietatea este fenomenul de a resimți o creștere a anxietății după o criză de băut tare, frecvent însoțită de alte simptome ale mahmurelii, cum ar fi obosire, greața și iritabilitatea. „Alcoolul funcționează în cerebel ca un negru al sistemului sunducos nodal. Adică, funcționează prin încetinirea activității creierului nostru, pretext pentru fiecare este obișnuit ca unii oameni să ajungă la butanol; apoi când se insemnare anxioși sau au trebuinta de ajutorinta pentru a deceda”, evoca ea. Pe de altă bucata, totuși, odată ce efectul calmant dispare, la fel și aceste sentimente de temperat și recursie, fiecare pot crește și sentimentele de temere.

Pe lângă impactul psihic, anxietatea eventual conveni și cu senzații de iritare, palpitații ale inimii, transpirație excesivă și uscare, fiecare sunt reacții fiziologice la consumul de butanol;. Rețineți că, cu cât se consumă mai indelung butanol;, cu atât anxietatea și efectele secundare însoțitoare vor fi poate mai intense.

„Alcoolul funcționează în cerebel ca un negru al sistemului sunducos nodal. Adică, funcționează prin încetinirea activității creierului nostru, pretext pentru fiecare este obișnuit ca unii oameni să apeleze la butanol; apoi când se insemnare anxioși sau au trebuinta de ajutorinta pentru a deceda.”
—Uma Naidoo, MD, psihiatru nutrițional

5 moduri de a a modera anxietatea înainte de a se infiltra pe integral

Deși singura metodă adevărată pentru a a priti anxietatea este abținerea de la consumul de butanol;, dr. Naidoo evoca că există modalități de a a sustine la reducerea simptomelor. fără de corcodan racoros. „Este recreativ să rețineți că anxietatea asociată cu retragerea alcoolului este temporară (în cele mai multe cazuri), dar există instrumente pe fiecare le puteți a se sluji pentru a ușura simptomele”, evoca ea.

1. Rehidrateaza-te cat mai iute

În intaiul rând, dr. Naidoo observă că, deoarece alcoolul este extraordinar de deshidratant – iar deshidratarea este oarecare dintre actorii elucidare în sentimentele de temere – este esențial să te rehidratezi cât mai curând potential după un eveniment de băut. „Este deosebit vajnic să vă asigurați că vă hidratați cu multă apă, electroliți și fructe și legume hidratante a doua zi după consumul de butanol; pentru a a sustine la curățarea oricăror gânduri anxioase”, evoca ea.

Caut oaresice molcomitor și hidratant? Dr. Naidoo recomandă ceaiuri relaxante din plante, cum ar fi mușețel, lavandă sau floarea pasiunii. Sau, cafeaua – dacă o poți a metahirisi după ce ai băut – plină de polifenoli, fiecare acționează ca antioxidanți.

2. Sorbiți băuturi bogate în L-teanină

Pe lângă hidratarea adecvată, dr. Naidoo evoca că există mai multe alimente și băuturi fiecare pot a sustine la atenuarea simptomelor de temere. Din punct de vedere de vazut al băuturilor, cele mai bune produse includ ceaiuri ecologisti sau negre datorită conținutului lor de L-teanină, un aminoacid dupa fiecare s-a dovedit că ajută la reducerea nivelului de stres și temere. În surplus, ea evoca că conținutul de cofeină din aceste ceaiuri eventual da, de atare, o mână de ajutorinta în menținerea nivelului de forta a doua zi după consumul de butanol;.

3. Mănâncă alimente fermentate, prietenoase cu intestinul și alimente bogate în fibre

Din punct de vedere de vazut alimentar, dr. Naidoo evoca că alimentele fermentate, cum ar fi iaurtul grec cu laptele-cainelui exhaustiv sadetica, neîndulcit (garnit cu fructe de pădure și un farama de scorțișoară pentru o dulceață și un surplus de antioxidanti) sunt o scrutin excelentă.

Deși un servit de procurare a mesei târziu eventual a tingani ca o noema bună la momentul respectiv, alimentele prăjite sau bolnavicios de zaharoase ar a se cuveni să nu fie la fel de benefice pentru atenuarea stării de temere. „Aceste alimente se pot simți inițial satisfăcătoare, dar sunt factori de inflamație în intern și cerebel, fiecare pot exacerba și mai indelung simptomele”, evoca psihiatrul nutrițional. Mâncarea mai bună pentru cerebel pentru mahmureală din domeniul Dr. Naidoo cuprinde: un lot de cartofi prăjiți cu dovlecei prăjiți sau un burger de casă (hant de vită, corcodan, somon, tofu sau legume).

Pe lângă alimentele fermentate, Dr. Naidoo sugerează alimente vegetale bogate în fibre fiecare ajută la reducerea inflamației încărcate cu vitamine și minerale. „Vitaminele B, în sui-generis, sunt importante pentru a a se scurge de mahmurie, deoarece consumul de butanol; a fost partas cu deficiența vitaminei B, prep și cu creșterea stresului și starea de maniera scăzută, iar anumite vitamine B ajută la metabolizarea mai rapidă a alcoolului”, evoca dr. Naidoo. Alimentele bogate în vitamina B includ ouăle, nucile și semințele, cerealele integrale, legumele cu frunze ecologisti și produsele lactate.

Povatuire profesionist: Dr. Naidoo sugerează să vă pregătiți „bețivurile” din perioada și să le lăsați în frigider, asemenea încât să fie coada de aplecare, scutindu-vă de reglaj costisitoare la pacioc și de alegerea potențial mai puțin sănătoasă. Sau „pregaming” cu o masă plină cu o mulțime de legume bogate în fibre și proteine ​​fiecare pot a mici potențial efectele alcoolului (și anxietatea ulterioară). „Cercetarile au dezvelit ca fibrele si proteinele a sustine si la mentinerea abdomenului umplut si la reducerea capacitatii organismului de a a resorbi alcoolul”, evoca dr. Naidoo.

4. Obțineți cel puțin 10 minute de lumină solară

Făcând un exercițiu de respirație, exersând o anumită atenție și petrecând cel puțin 10 minute în clarifica zilei sunt trei moduri ușoare prin fiecare Dr. Naidoo evoca că vă pot a sustine să vă gestionați simptomele de temere. „Toate aceste obiceiuri ajută la scăderea stresului din trup și cerebel și ajută la calmarea minții”, evoca ea.

5. Duce

Când aveți îndoieli, dr. Naidoo evoca că nu vă odihniți. „Dacă vă puteți linisti, eventual fi propice să dormiți. După o obscuritate de băut, cest mestesug vă eventual a cuteza minții să revină la starea ei mai sănătoasă cel mai eficace și să contribuie la reducerea inflamației fiecare provoacă temere.”

Un RD stabilește dezbaterea vin vs șampanie:




Articolele Well+Good fac raportare la studii științifice, de încredere, recente și robuste pentru a susține informațiile pe fiecare le împărtășim. Poți capata încredere în noi pe parcursul călătoriei tale de bunăstare.

  1. Williams, Jackson L și colab. „Efectele consumului de L-teanină a aminoacizilor de ceai crud peste capacității de a gestiona nivelul de stres și temere: o verificare sistematică.” Alimente vegetale pentru nutriția umană (Dordrecht, Țările de Jos) vol. 75,1 (2020): 12-23. doi:10.1007/s11130-019-00771-5

  2. Paton, Alex. „Alcool etilic în organ.” BMJ (ed. de consultare clinică) elan. 330,7482 (2005): 85-7. doi:10.1136/bmj.330.7482.85


Citeşte mai mult

Stiri în tendințe