Thursday, May 23, 2024

5 mituri răspândite despre proteine, o medicină funcțională pe care RD vrea să o pună în odihnă

Acțiune

WRecomandările de nutriție pot sosi dintr-un loc de bună intenție, este ușor pentru unii să devină denaturați, înțeleși greșit sau tocmai să devină mituri în toată principiu. Câteva fiecare îmi vin în gandire sunt că nu ar cuveni să mănânci fructe noaptea, că bea apă apatic îți pasamite încetini metabolismul și că tot zahărul – inclusiv cel fiecare se găsește în mod simplitate în acel poama pe fiecare îl iei înainte de culcat – este rău. . Neautentic, plasmuit și plasmuit; și în cazul meu, din beatitudine, deoarece acestea sunt toate pilonii în experienta mea alimentară.

Când vine discutie de mituri legate de macronutrienți, este esențial să clarificăm lucrurile, statistician. Deoarece avem cerinta de ele pentru a ne intretine corpurile zi de zi, dezinformarea pasamite lua iute o întorsătură în rău. În reluare, Sam Schleiger, MS, RDN, CD, CLT, IFNCP, un dietetician în medicină funcțională cu sediul în Milwaukee, Wisconsin, ne ajută să verificăm unele dintre cele mai comune mituri legate de proteine.

5 mituri impotriva proteine ​​pe fiecare un dietetician înregistrat pofti să le dezminți

Mitul #1: Nu puteți obține suficiente proteine ​​într-o dietă pe bază de plante

Deși este adevărat că nu toate sursele de proteine ​​sunt egale în natura și compoziție, este extraordinar putincios să obțineți suficiente proteine ​​într-o dietă pe bază de plante. Musai oarecum să fii strategic cu farfuriile și perechile tale. „Sursele animale conj carnea, peștele și ouăle conțin frecvent proteine ​​complete”, explică Schleiger. Nu la fel de multe alimente vegetale o fac singure, cu excepții inclusiv, dar fără a se a margini la fasole-soia, hrișcă, quinoa, fistic și semințe de chia.

În cele mai multe cazuri, cei fiecare mănâncă pe bază de plante pot amesteca diferite alimente pentru a se a siguripsi că consumă o suma adecvată de toți aminoacizii pe zi. Gândiți-vă: mușcături delicioase, cum ar fi pâine prăjită cu unt de arahide și hummus cu paine.

„Majoritatea oamenilor își pot a indestula nevoile de proteine ​​cu o dietă bogată în nutrienți, acordând anterioritate cantităților ample și de înaltă natura de surse de proteine ​​la orice masă și pranz.”
—Sam Schleiger, MS, RDN, CD, CLT, IFNCP

Mitul #2: Toate batoanele proteice sunt o pranz sănătoasă

Nu contează oarecum cantitatea de proteine ​​pe fiecare o consumi obisnuit; tipul și calitatea sunt, de astfel, considerații importante. Dacă simțiți că nu obțineți mandru de macro în regim dvs. tipică și credeți că vă veți apara în mod eficace, iute și avantajos bazele cu verice baston proteic folosit, Schleiger evoca că aceasta nu este o strategie câștigătoare. „Multe sunt tare procesate și pot conține glucida adăugate și ingrediente nesănătoase”, explică ea. Dar dieteticianul nu îi dă o escaladare gravida toate batoane proteice. Ea sfătuiește să le alegeți cu ingrediente de înaltă natura, aditivi minimi și fără îndulcitori artificiali.

Mitul #3: Ai cerinta de shake-uri de proteine ​​pentru a-ți a intepa obiectivele de sănătate

Asemanat cu batoanele proteice, pudrele și shake-urile proteice pot fi convenabile și utile pentru a vă crește aportul de proteine. Acestea fiind spuse, nu sunt nici exhaustiv necesare, nici modalitatea ideală de a vă a intepa nevoile de proteine. Alimentele întregi rămân în reluare standardul de aur, așa că acordați-le anterioritate pentru gustări și mese ori de câte ori este putincios. „Shake-urile sunt utile apoi când te străduiești să obții suficiente proteine ​​din alimente sau pentru recuperarea după antrenament”, notează Schleiger. Din nou, musai oarecum să fiți conștient de elementele suplimentare, cum ar fi glucida, aditivi și materiale de umplutură, apoi când timpul necesită un melanj iute.

Mitul #4: Musai să mănânci proteine ​​pripeste după un antrenament

Cine este căutat cu nepregetare după obiective de fitness sau atletic (cu ochiul pe câștigurile musculare și recuperarea deopotrivă) a auzit poate că ar cuveni să mănânce proteine ​​nemijlocit după o sesiune de transpirație. Conform lui Schleiger, cercetările mai recente pun la capăt cest folosit mit al proteinelor. „În masura ce proteinele post-antrenament pot a inlesni la recapatare, „geam anabolică” este mai largă decât se credea odinioară”, explică ea. „Atâta masura cât ai o dietă echilibrată și consumi proteine ​​în câteva ore după exercițiu, ar cuveni să fii tare.”

În cest faza, calitatea proteinelor tale și cât de indelungat primești în regim ta generală sunt esențiale apoi când le consumi în legamant cu antrenamentele tale.

Mitul #5: Ai cerinta de tone de proteine ​​pentru a a edifica mușchi

Da, obținerea suficientă de proteine ​​este esențială pentru a a edifica, menține și rectifica mușchii. (Ca să nu mai vorbim că alimentează orice celulă pe fiecare o avem, ne alimentează corpurile, ajută la reglarea hormonilor, promovează îmbătrânirea sănătoasă și multe altele.) Dar Schleiger evoca că nu aveți cerinta de cantități excesive din ea pentru a câștiga și menține mușchi… sau pentru verice alt dovada. De descantec, „Consumul de mai multe proteine ​​decât pasamite ajuta corpul tău nu va pleca neapărat la creșterea musculară crescută și tocmai îți pasamite încorda rinichii”, avertizează ea. (Dupa lui Stefani Sassos, MS, RDN, CDN, NASM-CPT, 30 de grame reprezintă a margini superioară ideală a aportului de proteine ​​pentru orice masă.)

Pasiv dacă doriți să vă înmulțiți și să vă întăriți sau pur și sadetica să obțineți câștiguri din belșug de bunăstare, aderarea la o dietă tare rotunjită și echilibrată ar cuveni să fie soluția. „Majoritatea oamenilor își pot a indestula nevoile de proteine ​​cu o dietă bogată în nutrienți, acordând anterioritate cantităților ample și de înaltă natura de surse de proteine ​​la orice masă și pranz”, a sfarsi Schleiger.


Articolele Well+Good fac provocare la studii științifice, de încredere, recente și robuste pentru a susține informațiile pe fiecare le împărtășim. Poți contine încredere în noi pe parcursul călătoriei tale de bunăstare.

  1. Ko, Coridor-Jee; Rhee, Connie M.; Kalantar-Zadeh, Kamyar; Joshi, Shivam. Efectele dietelor bogate în proteine ​​inspre sănătății rinichilor și longevității. JASN 31(8):p 1667-1679, grandios 2020. | DOI: 10.1681/ASN.2020010028


Citeşte mai mult

Stiri în tendințe