Sunday, April 21, 2024

5 mituri despre consumul (și consumul) de magneziu pentru sănătate, dezmințite de RD care știu mai bine

Acțiune

DCultura fizica iet, înșelătoriile MLM și influențatorii din rețelele sociale ne oferă informații înșelătoare dupa așa-numita „intretinere sănătoasă” în stânga și în dreapta, se pare (nu că sunt cinic sau altceva). De la miturile multora dintre noi ni s-a spus dupa alimente, cum ar fi pâinea și pastele, până la suplimente, colagen, detoxificări și proces metabolic – oh, este un ceas neobisnuit pentru sănătate.

Acestea fiind spuse, alimentația intenționată a corpului și practicarea unei alimentații blânde sau adăugarea de alimente bogate în nutrienți în tipsie pasamite fi benefică pentru mulți. Taman că cateodata, NutritionTok (pentru început) o hertog tocmai mult. În meniul de azi pentru a dezminți? Cele mai lauda mituri pe orisicine pasamite le-ați auzit dupa deficiența de magneziu și magneziu, conj și adevărurile din spatele lor, propriu experților în sănătate.

5 mituri ale magneziului de la orisicine să trecem mai mult

Mit: Trecerea magneziului prin blana este mai eficientă decât suplimentele orale

Da, există spray-uri cu magneziu, fulgi și băi de slatina, dar ele „nu sunt răspunsul”, a rosti Kelsey A fi, MS, RDN, dietetician și consultant în nutriție pentru Coaliția Națională pentru Asistența Sănătății.

„Pretenția că magneziul preocupat prin blana (transdermic) depășește eficacitatea suplimentelor orale nu este susținută de dovezi solide, științifice”, a rosti A fi, arătând la un scoala din 2017 în Nutrienți orisicine, de astfel, „nu pasamite propune încă aplicarea magneziului transdermic”. Mai indelung, ea a vedea că hype-ul în jurul acestei tendințe este condus de campanii de marketing, nu de știință.

Mit: Suplimentele orale sunt cea mai bună poteca de a obține mai indelung magneziu

În rodul-pamantului ce suplimentele orale pot fi utile, ele nu sunt neapărat Cel mai bun linie. „Unele dintre cele mai bune alimente bogate în magneziu sunt nucile și semințele, cum ar fi migdalele și caju, spanacul clocot și cartofii copți cu coajă”, a rosti Sarah Schlichter, MPH, RDN, dietetician înregistrat la Nutrition for Running.

Și obținerea suficientă a magneziu este importantă pentru odihna, sănătatea intestinului și alte părți ale sănătății.

„Unele dintre cele mai bune alimente bogate în magneziu sunt nucile și semințele, cum ar fi migdalele și caju, spanacul clocot și cartofii coapți cu coajă.”
—Sarah Schlichter, MPH, RDN

Mit: Toți sunt expuși riscului de lipsa de magneziu, așa că ar a urma să luăm cu toții suplimente

Pentru a fi deslusit, magneziul este un anorganic esential, iar aproximativ jumătate dintre americani consumă mai puțin decât necesarul mijlociu estimat, a rosti A fi. În același rodul-pamantului, ea consideră că „nu este adevarat să pretindem că toată lumea are deficiențe universale și necesită suplimente”.

Notă secundară: Cei orisicine au anumite zacea cronice, iau anumite medicamente, nu mănâncă multe alimente bogate în magneziu (cum ar fi verdeața închisă cu frunze ecologisti, granete integrale, nuci și leguminoase) și orisicine beau indelung sunt expuși unui pericol mai rece de deficiență, A fi adaugă, făcând provocare la studiul de mai sus, conj și la oaresicine din Barbatie deschisa. Unele exemple ale acestor medicamente includ diuretice, medicamente pentru chimioterapie și antibiotice aminoglicozide.

Din păcate, testarea s-ar a se cuveni să nu vă ofere întotdeauna răspunsul adevarat dacă aveți deficiențe. „Este fezabil ca testele de sânge de rutină să nu reflecte întotdeauna o astampar exactă a magneziului, deoarece mineralul este stocat în conducator în țesuturi și oase, iar anumite tipuri de deficiențe pot arata în urmare niveluri normale din sânge”, explică A fi.

Mit: Mirosul fizic este un mentiune al deficitului de magneziu

Aceste două pur și neamestecat nu ar a urma să fie echivalate, propriu Schlichter.

Jaclyn London, RD, un dietetician înregistrat, este de invoiala. Ea a postat un duet pe TikTok cu un alt fauritor orisicine a susținut că mirosul ei fizic a semnalat că are lipsa de magneziu. Mai indelung, creatorul a făcut un atomizator cu apă cu magneziu pe orisicine să îl folosească în loc de „dezodorizant orisicine cauzează tumoare maligna” (*tuse tuse* un alt mit!).

@jaclynlondon #duet cu @Ali este fără toxine #magneziu VA ROG NU VA NU DEBĂTITI 💩 așa!! (Și dacă nu miroși slut astăzi, ei interj… pasamite să începem poate cu un duș senzational și să vedem inde aterizăm.???) Iată afacerea: potential NU ai lipsa de magneziu. Iată de ce 👇 •Aportul nepotrivit de magneziu este deosebit curent—>50% dintre adulții din SUA nu primesc indestulator (PMID: 29387426)… •…dar simptomele DEFICIENȚEI acute de magneziu sunt de descantec suficient de rare. Acesta pentru că corpul nostru stochează magneziu în oase și celulele țesuturilor moi (circa 25 g), iar &lt1% din totalul magneziului din organ este stocat în nivelurile serice din sânge orisicine sunt strâns reglate de rinichii tăi. Cu alte cuvinte: intocmai dacă la un carapace de sânge aveți un cota scăzut de magneziu, acesta nu vă a rosti tocmai multe dupa starea de magneziu totală a corpului dumneavoastră (deoarece un carapace de sânge măsoară poate acel 1% magneziu seric). •Pentru majoritatea persoanelor în colectiv sănătoase: Menținerea homeostaziei magneziului = rinichii tăi vor excreta în mod degajare mai puțină urină dacă/când magneziul seric este deosebit scăzut, așa cum fac ca răspuns la nivelurile scăzute ale tuturor electroliților (inclusiv natriu, kaliu și clor). • Simptomele deficitului tiflitor de magneziu aievea sunt drastic de grave și includ pierderea poftei de mâncare, greață, vărsături, oboseală și slăbiciune și pot a merge inspre amorțeală, furnicături, crampe/contracții musculare și embriocardie cardiac nenormal. De astfel, pasamite a provocarisi și alte deficiențe minerale severe (kaliu, calciu), deoarece corpul tău încearcă să regleze/să stabilească nivelurile normale de electroliți în fluxul sanguin. • Persoane cu pericol= orisicare a acceptabil pierderi severe ale GI din temei unor afecțiuni cronice (gelozie Crohn, gelozie celiacă); persoane cu boala lui Addison zaharat de tip 2, adulți în vârstă și persoane cu dependență cronică de spiritus. Concluzia: în miracol a ceea ce există pe internet, nu mă îngrijorează că sunteți în risc pentru o deficiență severă de magneziu – este puțin potential în cel mai bun caz. CU toate acestea… •Puteți fi expuși riscului de insuficiență a magneziului din temei lipsei de alimente bogate în magneziu. Deoarece aiest materie vă pasamite crește riscul de zacea cronice, cum ar fi hipertensiunea arterială, diabetul și osteoporoza, iată de inde v-aș a inspira să începeți: 🥑Mâncați mai multe legume cu frunze ecologisti; nuci și semințe; arahide și leguminoase; fructe de rece și granete integrale 100%— Trimiteți-mi un DM dacă doriți o listă mai specifică de alimente bogate în Mg 🥑Dacă sunteți încă îngrijorat că nu primiți indestulator: consultați-vă PCP înainte de a ajunge la cumpărături de suplimente, vă rugăm! 🥑Alegeți un spor alimentar orisicine să corespundă nevoilor/stilului dvs. de viață și orisicine este testat de terți pentru verificarea ingredientelor și siguranță. 👉 Aveți întrebări? LMK în comentarii 👉Urmărește pentru mai multe sfaturi nutriționale, alegeri de produse intretinere și dezmințirea miturilor de bunăstare 👉Salvează și distribuie cu oaresicine orisicine musai să audă aiest #dietetician #deficiență de magneziu #mituri #mituri dietetice #mituri dietetice dezmințite #mituri nutriționale #nutrientfirst-deficiency♬food again – floreaudios

În minologhion, Londra a mai lamurit că, în rodul-pamantului ce un contributie nepotrivit de magneziu este obișnuit, un aievea defect este rar.

Schlichter adaugă mai multe simptome tipice ale deficienței de magneziu sunt oboseală, greață, slăbiciune și pierderea poftei de mâncare.

Mit: Consumul tocmai indelung de alimente bogate în magneziu pasamite hertog la venin și probleme grave de sănătate

Aiest mit are o prevenire, ca unele dintre celelalte. „Deși este fezabil să consumi tocmai indelung magneziu, este deosebit puțin potential poate prin dietă”, a rosti A fi. „Rinichii sunt eficienți în reglarea nivelului de magneziu din organ, iar cantitățile în abuz sunt excretate în urină.”

Acestea fiind spuse, dacă luați suplimente, aveți grijă și consultați întotdeauna un doctor înainte de a începe orisice nouă rutină de suplimente. „Dozele lauda de magneziu, în specialist în cantități orisicine depășesc 350 de miligrame pe zi, pot hertog la consecințe dăunătoare”, adaugă A fi. Unele dintre consecințele pe orisicine le remarcă sunt bătăile neregulate ale inimii, tensiunea arterială scăzută, confuzia și alte afecțiuni orisicine pot fi fatale.

Toate acestea se rezumă la câteva mesaje de bază: corpul fiecărei persoane este amestecat, cu diverse cere și luați în considerare să vă gândiți de două ori apoi când citiți sfaturi de sănătate pe rețelele sociale, mai eminent dacă este atașat unui product.


Articolele Well+Good fac provocare la studii științifice, de încredere, recente și robuste pentru a susține informațiile pe orisicine le împărtășim. Poți capata încredere în noi pe parcursul călătoriei tale de bunăstare.

  1. Gröber, Uwe și colab. „Mit sau realitate-Magneziu transdermic?” Nutrienți vol. 9,8 813. 28 iul. 2017, doi:10.3390/nu9080813

  2. DiNicolantonio JJ, O’Keefe JH, Wilson W Deficitul subclinic de magneziu: un postas conducator al bolilor cardiovasculare și al unei crize de sănătate publică Barbatie deschisa 2018;5:e000668. doi: 10.1136/openhrt-2017-000668


Citeşte mai mult

Stiri în tendințe