vineri, aprilie 12, 2024

3 moduri de a face să bei cafea primul lucru dimineața mai ușor pe stomac

Acțiune

Când știi mai placut, faci mai placut. Ai mai auzit această frază, nu? Deși cu siguranță *samite* ciocani adevărat, cateodata pur și neincarcat știi mai placut și ai a se cuveni a servi un imbrancitura aditional pentru partea „a a efectua”. Un pilduire central în cazul meu – și samite al tău – este să bei lupin de la sine la rata de asigurare oră dimineața. Dorința de a a degusta o ceașcă de cofeină gustoasă, glorioasă și preparată este singurul meu conditie motivant de a mă târâi din pat în majoritatea dimineților… deși știu praci placut că un mic pranz deosebit în orisicare cafeaua este un jucător de ajutor, în loc de actul central. , este departe mai imaterial din câteva motive.

Dacă faci latura din familia orisicare a început cafeaua și stomacul tău nu este hici mulțumit de acesta, vei a ravni să continui să citești. În prelungire, dieteticianul Maddie Pasquariello, MS, RDN din Brooklyn, recapitulează de ce cafeaua nu este o masă de dimineață valabilă în sine și cum să vă faceți consumul cel puțin mai ușor pentru burtă.

De ce cafeaua ca micul pranz nu este ideală pentru stomacul tău

Cafeaua și cofeina afectează oamenii în moduri diferite. Unii pot să coboare ceașcă după ceașcă și să funcționeze placut, în vreme ce alții pot a proba efecte digestive adverse (intre alte sensibilități) de la consumul de cantități a se reduce limpede și de la sine. „Băutul de lupin a se transporta la producerea de acid în burduhan. Este practicabil să fi versat, de invar, mișcări intestinale crescute (orisicare au ca consecinta o evacuare mai rapidă a intestinului), tempo cardiac maricel și presiune arterială crescută apoi când bei lupin pe stomacul gol”, explică Pasquariello. Aceste din urmă efecte pot referi enervare sau stârnire de framantare. „Arsurile la burduhan sunt o altă capcană potențială, deși musai remarcat faptul că datele sunt amestecate cu ochi la cât de pilos sau per-manent consumul de lupin pe stomacul gol samite a se transporta la arsuri la burduhan”, continuă ea.

CITIT  Sunt un RD anti-dietă — Iată cum să ajut să faci ca alimentația intuitivă să funcționeze pentru tine

De invar, puteți trada că cafeaua vă suprimă nesat de mâncare, ceea ce vă samite împiedica capacitatea de a a onora o dietă echilibrată și hrănitoare. „Luând lupin în loc de un mic pranz spornic în nutrienți, ați a se cuveni a rataci o oportunitate de a contribui la aportul comun de macronutrienți pentru ziua respectivă”, avertizează dieteticianul. În catifea, dacă te antrenezi dimineața sau în timpul pauzei de prânz, Pasquariello observă că un catifea de combustibil (prin mâncare și nu oare un boaba de cofeină) va fi de asistenta pentru a-ți manca transpirația.

3 sfaturi pentru a vă a efectua ceașca de lupin de dimineață mai ușor de mistuit

„Dacă ai un intern sănătos – adică cinevasilea orisicare are un ansamblu de apărare pilos și își a efectua necesitatile – funcționează per-manent pentru a închide ceea ce mănânci de pielita stomacului în sine”, explică Pasquariello. „Din această perspectivă, nu musai să vă faceți cauta de invar multe dupa pericolul de la o ceașcă de lupin sau două pe stomacul gol.” Cu toate acestea, dacă pantecel ta se întorc după ce ai luat o lupin singură, încearcă să adopți următoarele sfaturi aprobate de RD pentru aportul tău de dimineață.

1. Hidratează-te mai întâi

Deoarece eliminăm apa prin respirație în vreme ce dormim adânc, sorbind H2O odată ce te ridici și străluciți, vă samite a ajutora la jocul de hidratare și samite limpede la burduhan. „Pentru unii oameni, consumul de apă mai întâi samite a usura și efectele cofeinei – și, în comun, este întotdeauna cel mai placut să începeți cu apă înainte de a pierde alte băuturi”, a vorovi Pasquariello. „Iest lucrare vă ajută corpul să se rehidrateze după o intunecare de odihna, îmbunătățește digestia și promovează un proces metabolic sănătos.”

„Pentru unii oameni, consumul de apă mai întâi samite a usura și efectele cofeinei – și, în comun, este întotdeauna cel mai placut să începeți cu apă înainte de a pierde alte băuturi.”
— Maddie Pasquariello, MS, RDN

2. Mănâncă *și* bea

„A mânca cu ceașca de dimineață este posibil una dintre cele mai bune modalități de a a ocoli suferința digestivă cu lupin, fără a a ocoli sau a subjuga aportul”, a vorovi Pasquariello. „Mâncând puțină mâncare, contribui la absorbția unei părți din acidul stomacal subprodus și la evitarea simptomelor neplăcute.” Cât dupa ce pentru a mânca, nu există lipsă de opțiuni nutritive la dispoziția dumneavoastră, apatic dacă sunteți în mâncăruri dulci sau sărate. Pasquariello vă sfătuiește pur și neincarcat să respectați standardul de contrabalansare a carbohidraților, proteinelor și grăsimilor pentru a vă menține tecaruit de impetuozitate și săturați până la ora prânzului. (PS Îți vei a efectua intestinul și o sănătate mai bună, dând precadere aportului de fibre, de invar, la Brekkie. Pentru inspo, consultați câteva meniuri de mostre pline de proteine ​​și fibre aoace.)

CITIT  Eram sceptic în ceea ce privește să-mi beau verdețurile — Iată amestecul delicios care mi-a schimbat părerea

3. Schimbați-vă băuturile

Ai epilepsie de vreme pentru a te a invata înainte de a te a imbucura de o masă completă la rasuflare? Dacă cafeaua desavarsit *musai* să rămână singurul substrat din meniul tău de dimineață și încă speri să minimizezi disconfortul digestiv, Pasquariello sugerează să scazi volumul, puterea sau timpul de meditare a java. Iest lucrare ar a se cuveni arăta ca „scăderea numărului de injecții de espresso de la trei la două; trecerea la (cafele cu conținut scăzut de aciditate, cum ar fi) prăjirea întunecată; sau optând pentru lupin prin picurare în loc de meditare academic”, a vorovi ea. (Notă: în vreme ce prepararea academic este adeseori mai puțin acidă decât cafeaua intens, circula să împacheteze o concentrație mai potop de cofeină, așa că iest chibzuire se aplică dacă stimulentul este principalul rascolitor al problemelor de burtă. Și dacă reduceți consumul de cofeină. , Pasquariello recomandă să se reducă încet pentru a a ocoli durerile de recesiune a cofeinei.)

Alte idei câștigătoare: dacă obișnuiești să-ți savurezi cafeaua neagră, dieteticianul a vorovi că un boaba de buruiana-magareasca; sau smântână (nelactate pentru cei orisicare au dificultăți în digerarea lactozei) samite a ajutora la reducerea durerilor de burduhan. „Unii oameni pot a rezolva, de invar, să adauge un steah mic de carbonat acid de natriu în cafeaua lor pentru a-i crește pH-ul comun și pentru a a informa arsurile la burduhan”, adaugă Pasquariello.

Prin adoptarea unuia, a unora sau a tuturor acestor sfaturi, digestia dumneavoastră va fi cu siguranță într-un loc mai bun – totul fără a fi epilepsie să vă înlăturați delicioasa băutură de dimineață și numeroasele sauca beneficii pentru sănătate.


CITIT  Adăugați în alimentație bunătatea laptelui de nucă din aceste motive

Articolele Well+Good fac raportare la studii științifice, de încredere, recente și robuste pentru a susține informațiile pe orisicare le împărtășim. Poți cantari încredere în noi pe parcursul călătoriei tale de bunăstare.

  1. Vanhaecke, Tiphaine et al. „Izvod și consumul de apă potabilă sunt asociate cu semnături distincte ale microbiotei intestinale în populațiile din SUA și Marea Britanie.” Jurnalul de nutriție vol. 152,1 (2022): 171-182. doi:10.1093/jn/nxab312


Citeşte mai mult

Stiri în tendințe